Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on Sinun henkilökohtainen selitysyrityksesi sille, ette käytä pyöräilykypärää?

Vierailija
05.06.2008 |

Ei ne syyt tai selitykset muille edes kuulu.

Mikäs sua vaivaa kun haluat näin holhota muita?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Näyttää pöljältä

2. Kampaus litistyy

3. Tuntuu oudolta

Mutta sitten työkaveri totesi mulle yksi päivä, että sun lapset kyllä tarvii äidin. Tiesi siis että pyöräilen päivittäin töihin (ilman kypärää). Jäin ajattelemaan. Ja ostin kypärän heti seuraavana päivänä. Nyt nuo 3 syytä vaikuttaa vain juuri siltä mitä olivatkin: tekosyitä. Naurettavia tekosyitä.

Vierailija
62/107 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä työmatkallani koska:

-Hiukset litistyy ja hiostuu (en pääse suihkuun)

-Nuttura ei mahdu

-hankala kuljetella mukana. Pyörään kiinni en sitä jätä, siellä on sitten sisällä räkää, tupakantumppeja sun muita ylläreitä, tai sitten yllättää sade (pyörä on päivät taivasalla, yleisellä paikalla.

Vapaa-ajan ajoissa käytän aina, samoin rullaluistellessa muiden suojien ohella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset länässä.

Vierailija
64/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiostava, ahdistava ja lyttää kampauksen.

Lopetan pyöräilyn jos kypärä tulee lailla pakolliseksi.

Vierailija
65/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on kypärä mutta ei pyörää.

Vierailija
66/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
67/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käyttänyt pyörääni viimeisen 4 vuoden aikana kerran.

2. En pidä kypärän hihnasta kaulan alla

MUTTA kun jossakin vaiheessa alan pyöräillä lasten kanssa niin ostan kypärät koko perheelle. Pelkään kovissa vauhdeissa koska terve järki kyllä varoittaa minua siitä mitä voi tapahtua kun viilettää 50km/h vauhdilla asfalttimäkeä alas ilman kypärää.

Aion myös toimia esimerkkinä lapsilleni.

Vierailija
68/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan käyttää kypärää jos löytyy sellainen, että voi unohtaa sen olevan päässä. Oon sovitellut kaupoissa eri kypäriä, mutta aina ne ovat jostain kohtaa liian löysällä tai kireällä. Ehkä en vain osaa tai mulla on oudon muotoinen pää. Lapset käyttävät kypärää.

Vierailija
69/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaantuneita ym. ei lasketa

Vierailija
70/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pian siihen tottuu niin, ettei sitä huomaa.

Vierailija
71/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauna kun ei le pakko, en kypärää päähän laita. Nuijan näkönen, paitsi lapsilla. Lasten pitää ehdottomasti käyttää.

Vierailija
72/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauna kun ei le pakko, en kypärää päähän laita. Nuijan näkönen, paitsi lapsilla. Lasten pitää ehdottomasti käyttää.

ja lapsesi itkevät hätääntyneinä vieressä? :(

Vierailija
73/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä mihin survoa kypärä esim. kaupungilla (mulla mukana vain pikkuinen käsveska).

Ennen vetosin kanssa siihen, ettei löydy sopivaa, mutta se osoittautui p*skapuheeksi, sillä riittävän summan hyvään kypärään sijoitettuani löytyi sellainen johon totuin. Tosin nyt em. syistä se lojuu kaapin perällä...

Vierailija
74/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä mihin survoa kypärä esim. kaupungilla (mulla mukana vain pikkuinen käsveska).

.

Vierailija
75/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvin oudolta pitää sellaista. Lapsilla on kyllä ja heltä se käy onneksi rutiinilla. Omani pölyttyy kaapissa kun tuntuu ahdistavalta olla se päässä.

Vierailija
76/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes esikoinen tuossa pari viikkoa sitten kaatui pyörällä ja löi päätään. Kypärä halkesi mutta pää ei. Joten nykyään meikäläinenkin laittaa kiltisti sen kypärän päähän sillä mitä lapset tekee kuolleella äidillä tai sellasella joka makaa ihan vihanneksena?

Vierailija
77/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun syyt:

- asuin ennen ison kaupungin ydinkeskustassa, jossa pyöräily olisi lähes mahdotonta

- vanha pyöräni on hajonnut ja tarvisi ostaa uusi

- nyt asun niin periferiassa, että ei täältä kuitenkaan pyörällä mihinkään lähdetä ja lapsi on liian pieni vielä pyörälenkille (nyt polkee apupyörillä pyörää ja minä kävelen reippaasti)

Ja pyöräilykypärää en käyttäisi todellakaan, jos ostaisin pyörän nyt. Inhoan kypäriä ja minä saan aikuisena ihmisenä päättää, käytänkö sitä vai en. Saatteko jotain tyydytystä siitä, että holhoatte aikuisia ihmisiä noin naurettavissa asioissa? Lapsella on nyt kypärä, mutta saa vanhempana itse päättää, käyttääkö vai ei.

Halvaantuneita ym. ei lasketa

Vierailija
78/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kampaus litistyy.

- en ole löytänyt kaupasta hyvää ja sopivaa kypärää, enkä ole ehtinyt joka kaupaan vielä.

- en pidä kun se painaa.

Mutta hankin sen heti kun vaan pääsen kauppaan seuraavan kerran.

Vierailija
79/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin, ettei hyvin laitettu kampaus lyttäänny kypärän alla sen enempää kuin muutenkaan pyöräillessä. Jos on pakko säilyttää tukka täysin kuosissa, niin täytyy mennä autolla.

Ja hätätilanteita varten minulla on töissä pari hiustenhoitotuotetta, eli kampausongelmat on poissuljettu, vaikka pyöräilenkin töihin kypärä päässä.

Vierailija
80/107 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kyllä laitan kypärän, vaikken itse suostukaan käyttämään ennen kuin on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi