Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen
https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alien kirjoitti:
Brasilian armeija ampui yhden ufon joka putosi maahan. Näin siitä kuvattuja videoita ja kuulin ne lentäjien keskustelut, jossa he kertovat ampuneensa objektin alas amerikkalaisilla luodeilla. Alus oli 2.4 metriä halkaisijalta ja pallonmuotoinen. Ulkokuori näytti lasin ja metallin seokselta. Tämä tapaus sai vakuuttumaan ufoista ja järkytti hieman omaa maailmankuvaa.
Tämä sama tyyppi kirjoittaa tänne ketjuun satoja samankaltaisia hurmoksellisia kommentteja. Useimmissa kommenteissa on linkki youtubeen ja se on "väkevä" todistus asian todenperäisyydestä.
Täytyy sanoa, että kyllä usko on vahva. Mikä ihme siinä on, että aina pitää uskoa satuja? Jos ei jumaliin, niin sitten uskotaan ufoihin. Tai ainakin uskotaan kaikki, mitä netissä julkaistaan.
Uskovaiset todistavat oikeassa olemisensa sillä, että Raamatussa lukee, että se on totta ja siksi se on siis totta. Ufohörhöillä ei ole edes tätä kehäpäätelmää. Heillä logiikka menee niin, että jos se on youtubessa, niin se on totta.
Nimimerkki Assburger on lähes ainoa järkevään ajatteluun kykenevä tässä ketjussa.
Kuulostaa nyt siltä, että et ole kyllä kunnolla perehtynyt näihin tapauksiin etkä edes tunne Youtuben sisältöjä kunnolla.
Sivusta.
En minäkään vaivaudu mm. Bob Lazarin videoihin tutustumaan.
Se, mitä Lazarista ufoilijat ovat tänne referoineet, riittää kertomaan, että mies on satusetä.
Olen ufojutuista ollut kiinnostunut 80- luvulla, Tapani Kuninkaan "Ufojen jäljillä" teki lapsena suuren vaikutuksen.
Myöhemmin kriittisyys kasvoi ja Kuninkaan täydellinen kritiikittömyys kävi ilmeiseksi.
Jopa aprillipilat(Kinnulan tapaus) kelpasivat aineistoksi.Ufoteollisuus suoltaa näitä "dokumentteja" tuutin täydeltä. Kyseessä on elinkeino, elämäntapa ja monille uskonto.
Tarinoita lainaillaan ristiin, väritetään, samat jo moneen kertaan debunkatut jutut putkahtelevat esille uudestaan ja uudestaan.
Juuri näin on minullakin. Kuninkaat ja Ultra lehdet on luettu jo aikoja sitten. Olen -70 luvulta lähtien seurannut "alaa". Dänikenit, roswellit ja luukaiset on ihan täyttä tuubaa. Ne on moneen kertaan todettu täydelliseksi roskaksi.
Jotenkin tuntuu naurettavalta, että täällä hihkutaan ufoista aivan kuin se olisi jokin uusi asia. Ihan kuin maailmaa ja ufoilmiöitä ei olisi ollut ennen nettiä.
Itse olen hyvin kiinnostunut aiheesta. Mutta kuten olen jo todennut, 99% havainnoista on roskaa. Olisi kiinnostavaa, jos keskityttäisiin siihen yhteen prosenttiin, joissa havainto on luotettavasti todistettu.
Olen muutamaan kertaan viitannut Suomen kuuluisimpaan havaintoon 1969, Porissa. Tämä yksi ufoilija ei ole kommentoinut siihen mitenkään. Hänelle todellisuus näyttää olevan vain amerikassa ja Lazarin videoissa.
Kehoittaisin tätä satoja kommentteja suoltavaa henkilöä tutustamaan reaalimaailmaan. Se totuus on siellä ulkona, oven takana. Kannattaisi sulkea netti pariksi kuukaudeksi, ennen kuin lopullisesti nuppi sekoaa salaliittoihin ja tanssiviin ufomiehiin. Joten nyt vähän jäitä hattuun siellä. (Varsinkin, jos olet nuori, kuten arvelen).
Ja Assburgerille, kommenttejasi on ilo lukea.
Olen myös ollut ufoista kiinnostunut 70-luvulta asti, lukenut samat Dänikenit ynnä muut. Tuntuu että vihdoin on jotain uskottavia todisteita, siis nämä tic tac ja ne pari muuta laivaston videota.
Mielenkiinnolla odotan Pentagonin raporttia. Uusien ja parempilaatuisten todisteiden julkaisua tuskin tapahtuu.
Republikaanien kongressiedustaja Tim Burchett sanoo tässä, että Roswell oli oikea ufotapaus ja koko homma peiteltiin silloin. En tiedä onko tämä häneltä mutua vai tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kerrottu tarkemmin USA:n laivaston patenteista, joissa kuvatut alukset eivät noudata mitään perinteisiä fysiikan lakeja. Aluksissa hyödynnetään pieniä fuusireaktoreita, plasmaa ja elektromagneettia kenttiä. Videon mukaan USA:n laivasto on perustellut patenttihakemuksia sillä, että myös Kiina kehittäisi kovaa vauhtia samanlaisia aluksia. En tiedä kyllä yhtään mitä motiiveja näissä patenteissa on takana oikeasti.
Hyödynnetään fuusioreaktoreita? USAn laivasto on muka patentoinut fuusiofreaktoreita, joita käytetään heidän salaisissa ufoissa? Että ihan videossakin todistetaan näin? BUHAHAHAHA! Kyllä meni nyt viimeisetkin uskottavuuden rippeet tästä keskustelusta.
USA:n laivasto ei ole väittänyt, että heillä olisi yhtään oikeaa toimivaa laitetta. Nämä on teknisiä patentteja. Kannattaa katsoa tuo video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kerrottu tarkemmin USA:n laivaston patenteista, joissa kuvatut alukset eivät noudata mitään perinteisiä fysiikan lakeja. Aluksissa hyödynnetään pieniä fuusireaktoreita, plasmaa ja elektromagneettia kenttiä. Videon mukaan USA:n laivasto on perustellut patenttihakemuksia sillä, että myös Kiina kehittäisi kovaa vauhtia samanlaisia aluksia. En tiedä kyllä yhtään mitä motiiveja näissä patenteissa on takana oikeasti.
Hyödynnetään fuusioreaktoreita? USAn laivasto on muka patentoinut fuusiofreaktoreita, joita käytetään heidän salaisissa ufoissa? Että ihan videossakin todistetaan näin? BUHAHAHAHA! Kyllä meni nyt viimeisetkin uskottavuuden rippeet tästä keskustelusta.
Siis nuo patenttiedot on ihan julkista materiaalia. Eli siitä ei ole mitään epäilystä etteikö USA:n laivasto olisi niitä patentteja hakenut ja myös saanut ne. Patentteja ei aluksi meinattu myöntää mutta laivasto painoi päälle niin kovaa, että lopulta ne myönnettiin. Mitä motiiveja heillä on tähän, niin sitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Alien 51 kirjoitti:
Itse näin sotilasalueella kakarana hiekkakuopilla klo 21 jälkeen kesäiltana tummuvan taivaan mustien puiden yläpuolella vaalean pallon..se leijui paikallaan, mitään ääntä ei tullut. Pelästyin ja juoksin kotiin en uskaltanut kertoa tuota pitkiin aikoihin.
Olen uskonut että ufot hengailee sotilaspaikoissa, varmaan kerääntyvät pitkin maailmaa tutkimassa ydinaseistusta.On se vaan tyhmää joka uskoo olemme ainoita tässä aurinkokunnassa. Katsokaa Bob Lazarin Area 51 ja lentävät lautaset.
No, minusta on tyhmää uskoa ufotarinat, koska on lapsena pelästynyt leijuvaa valopalloa.
Tuollaisen ilmiön saa aikaan lukematon määrä luonnollisia asioita.
Me takuulla olemme ainoa älykäs sivilisaatio aurinkokunnassamme(vai uskotko marsilaisiin?), galaksissamme voi olla muitakin(tai olla olematta), mutta uskon, että etäisyys erottaa meidät.
Sulla on kyllä nikki paikallaan! Oikein kunnon persburger skeptikko siellä.
Hah, en loukkaannu! 😁
Kannattaa lukea Stephen Webbin "Missä kaikki ovat?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan vakuuttunut että Ufot olisi maan ulkopuolelta tulleita laitteita. Eikö muutama vuosi sitten ollut mediassa jopa juttua, kuinka tutkijat on alkaneet ihmetellä, kuinka eloton muu avaruus vaikuttaa olevan. Kuulemma merkkejä elämästä muilla planeetoilla olisi pitänyt jo todennäköisyyden mukaan löytyä, vaan eipä ole löytynyt mitään.
Muistan jonkun esittäneen jopa sellaisen teorian, että kaikki muut sivilisaatiot maailmankaikkeudessa on tuhoutuneet, koska ovat kehittäneet tekoälyn ja tekoäly on kääntynyt luojiaan vastaan tuhoten elämän. Siis ihan kuten Terminaattorissa. Mutta se oli ihan uskottavan kuuloinen selitys sille, miksei muualla avaruudessa ole sivilisaatioita, vaikka on paljon elämälle sopivia planeettoja.
No ei pidä paikkaansa. Pelkästään Linnunrata sisältää ihan tieteellisten arvoiden mukaan ainakin kymmeniä tuhansia planeettoja, jotka ovat olosuhteiltaan lähellä maapalloa. Tämä pelkästään yhdessä galaksissa.
Jos luet tarkemmin, kirjoitin nimenomaan teoriasta, jonka mukaan avaruudessa on syntynyt paljon elämää ja sivilisaatioita. Mutta niille on tapahtunut kaikille jotakin, mikä on tuhonnut ne. Teorian mukaan se olisi ollut kaikissa sivilisaatioissa niiden kehittämä tekoäly, jonka kehittäminen on osoittautunut tuhoisaksi virheeksi. Ihmiskunta ei vain ole vielä kehittynyt siihen pisteeseen.
Mielestäni elonmerkkien puuttuminen maan ulkopuolelta on selvin merkki siitä, että selitys ufoille löytyy maapallolta eikä avaruudesta.
Eikö dronejakin olisi pidetty ufoina, jos joku olisi nähnyt sellaisen prototyyppejä taivaalla?
Sivusta taas.
Muiden galaksien mahdolliset sivilisaatiot ovat se ja sama.
Miljoonat valovuodet erottavat meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan vakuuttunut että Ufot olisi maan ulkopuolelta tulleita laitteita. Eikö muutama vuosi sitten ollut mediassa jopa juttua, kuinka tutkijat on alkaneet ihmetellä, kuinka eloton muu avaruus vaikuttaa olevan. Kuulemma merkkejä elämästä muilla planeetoilla olisi pitänyt jo todennäköisyyden mukaan löytyä, vaan eipä ole löytynyt mitään.
Muistan jonkun esittäneen jopa sellaisen teorian, että kaikki muut sivilisaatiot maailmankaikkeudessa on tuhoutuneet, koska ovat kehittäneet tekoälyn ja tekoäly on kääntynyt luojiaan vastaan tuhoten elämän. Siis ihan kuten Terminaattorissa. Mutta se oli ihan uskottavan kuuloinen selitys sille, miksei muualla avaruudessa ole sivilisaatioita, vaikka on paljon elämälle sopivia planeettoja.
No ei pidä paikkaansa. Pelkästään Linnunrata sisältää ihan tieteellisten arvoiden mukaan ainakin kymmeniä tuhansia planeettoja, jotka ovat olosuhteiltaan lähellä maapalloa. Tämä pelkästään yhdessä galaksissa.
Jos luet tarkemmin, kirjoitin nimenomaan teoriasta, jonka mukaan avaruudessa on syntynyt paljon elämää ja sivilisaatioita. Mutta niille on tapahtunut kaikille jotakin, mikä on tuhonnut ne. Teorian mukaan se olisi ollut kaikissa sivilisaatioissa niiden kehittämä tekoäly, jonka kehittäminen on osoittautunut tuhoisaksi virheeksi. Ihmiskunta ei vain ole vielä kehittynyt siihen pisteeseen.
Mielestäni elonmerkkien puuttuminen maan ulkopuolelta on selvin merkki siitä, että selitys ufoille löytyy maapallolta eikä avaruudesta.
Eikö dronejakin olisi pidetty ufoina, jos joku olisi nähnyt sellaisen prototyyppejä taivaalla?
Kuten sanottu, satakin valovuotta voi tehdä kaikenlaisen kommunikoinnin mahdottomaksi.
Lähetä radiosignaali ja odota vastausta 200v päästä...
Assburger kirjoitti:
Olen eri. Täytyypä laittaa lainauslistalle tuo kirja. Wikissä on esitetty Fermin paradoksille muutamia yleisiä vastauksia. Itse olen vastauksista eniten sillä kannalla, että miksi he olisivat meistä kiinnostuneita. On niin ihmiskeskeistä ja suorastaan lapsellista olettaa, että me olisimme niin valtavan kiinnostava eliömuoto, että ihan satojen valovuosien päästä meitä tullaan tänne katsomaan. Näissä kysymyksissä kallistun raakaan realismiin ja pragmaattisuuteen. Oma päätelmäni on, että eivät ole meistä juuri kiinnostuneita. He tietävät meistä jo kaiken oleellisen. Ja että, he ovat täällä jo. En myöskään usko heidän suojelevan maapalloa, enkä usko heidän olevan kiinnostuneita ydinaseista. Ylivoimaisella tekniikallaan olisivat eliminoineet kaikki ydinaseet jo vuosikymmeniä sitten. Eivät myöskään ole estäneet luonnonkatastrofeja tai muutakaan luonnon (maapallon) tuhoutumiseen liittyviä asioita. Kaikki viittaa siihen, että eivät ole kiinnostuneita meistä, eivätkä ota vastuuta meidän asioistamme.
Jos maapallon hallitseva laji on itsetuhoinen, niin sellaisen lajin ei kannata antaa jatkaa olemassaoloaan. Evoluutioon kuuluu, että monet lajit kuolee ja toiset menestyy. Evoluutio itsessään hoitaa filtteröinnin sille, mikä laji jatkuu ja mikä ei. Me itse olemme vastuussa tulevaisuudestamme. Avaruuden muukalaiset lähinnä seuraavat katseella, miten meidän käy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo huvittavaa että tuntuu kuin kaikki todistusaineisto olisi "perunalla" kuvattu. Tosin jos mietitään siltä kannalta että nämä ufot olisivat meidän teknologiaa satoja tuhansia vuosia edellä niin eiköhän heidän naamiointijärjestelmätkin jo aika päteviä ole.
Itse olen omin silmin nähnyt jotain sellaista mille en ole tänä päivänäkään keksinyt selitystä. Tapahtui kymmenisen vuotta sitten. Olin jalkapallokentällä treenaamassa neljän muun tyypin kanssa, siinä hengästyneenä sitten heittäydyin selälleni kentälle hetkeksi ottamaan happea niin aivan suoraan yläpuolella (korkeutta vaikea arvioida) oli symmetrisessä muodossa useita pisteitä jotka ikään kuin väreilivät jonkin energian ansiosta. Väreiltään tummanruskeita, ehkä hieman punaiseen vivahtavia. Välittömästi kun huomasin kohteen se lähti nousemaan suoraan ylöspäin mutta samalla pisteitä seuratessani se selvästi kallisteli nousun aikana pari kertaa puolelta toiselle. Kohde oli täysin äänetön. Mitään muuta ei näkynyt kuin nuo pisteet sinistä taivasta vasten. Erinomainen naamiointi kyseessä.
Nämä pitää itse nähdä, ei näitä asioita kukaan muuten usko.
Oma päätelmäni on, että halutessaan voivat olla meiltä täysin piilossa. Jos heillä on valtavan kehittynyt tekniikka, niin ei liene mikään ongelma olla kokonaan näkymättömissä. Joten, miksi sitten näemme ilmiöitä? Siksi, koska heitä ei kiinnosta, näemmekö heidät vai emme. Tämäkin seikka puoltaa näkemystäni, että eivät ole meistä kiinnostuneita, eivätkä puutu esim. ydinaseiden kehitykseen. Entä selitys sille, miksi niitä nähdään sotilasalueilla tai harjoituksissa? Siksi, koska sotilaiden tärkein tehtävä on valvoa ja olla valppaana. Maa-, meri- ja ilmatilaa valvotaan 24/7 ja siksi myös ufoista saadaan tavallista enemmän havaintoja.
Ja vielä: Halutessaan voisivat ottaa yhteyden ihmiskuntaan. Ajaisi vain ison ufon parkkiin esim. valkoisen talon ylle ja lähettäisi radiotaajuuksilla viestejä. Miksi eivät tee niin? Siksi, koska eivät ole kiinnostuneita meistä, eivätkä koe yhteydenottamisen olevan tärkeää. Heillä on omat kiireensä, omat tehtävänsä ja omat ongelmansa. Toistaiseksi ihmiskunta on heille vain pieni sivuseikka muiden asioiden joukossa. He ovat nähneet muita sivilisaatioita ihan tarpeeksi jo meitä ennenkin.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, satakin valovuotta voi tehdä kaikenlaisen kommunikoinnin mahdottomaksi.
Lähetä radiosignaali ja odota vastausta 200v päästä...
Ja lisäksi pitäisi tietää mihin suuntaan se kannattaa lähettää. Säteilyn (radioaaltojen) teho heikkenee suhteessa etäisyyden neliöön.
Kuvitellaan koko maapallon kokoinen ympärisäteilevä antenni, jolla lähetetään purske ja käytetään siihen kaikki teho mitä kaikki maailman voimalat tuottavat. 100 valovuoden päässä olevaan, vastaavankokoiseen antenniin tästä osuu noin 1.0850694e-30 alkuperäisestä tehosta, eli kohinaan hukkuu..
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Olen eri. Täytyypä laittaa lainauslistalle tuo kirja. Wikissä on esitetty Fermin paradoksille muutamia yleisiä vastauksia. Itse olen vastauksista eniten sillä kannalla, että miksi he olisivat meistä kiinnostuneita. On niin ihmiskeskeistä ja suorastaan lapsellista olettaa, että me olisimme niin valtavan kiinnostava eliömuoto, että ihan satojen valovuosien päästä meitä tullaan tänne katsomaan. Näissä kysymyksissä kallistun raakaan realismiin ja pragmaattisuuteen. Oma päätelmäni on, että eivät ole meistä juuri kiinnostuneita. He tietävät meistä jo kaiken oleellisen. Ja että, he ovat täällä jo. En myöskään usko heidän suojelevan maapalloa, enkä usko heidän olevan kiinnostuneita ydinaseista. Ylivoimaisella tekniikallaan olisivat eliminoineet kaikki ydinaseet jo vuosikymmeniä sitten. Eivät myöskään ole estäneet luonnonkatastrofeja tai muutakaan luonnon (maapallon) tuhoutumiseen liittyviä asioita. Kaikki viittaa siihen, että eivät ole kiinnostuneita meistä, eivätkä ota vastuuta meidän asioistamme.
Jos maapallon hallitseva laji on itsetuhoinen, niin sellaisen lajin ei kannata antaa jatkaa olemassaoloaan. Evoluutioon kuuluu, että monet lajit kuolee ja toiset menestyy. Evoluutio itsessään hoitaa filtteröinnin sille, mikä laji jatkuu ja mikä ei. Me itse olemme vastuussa tulevaisuudestamme. Avaruuden muukalaiset lähinnä seuraavat katseella, miten meidän käy.
Miksi sitten oletat, että he ovat täällä?
Jos he ovat niin ylivertaisia, ufohavainnot tuskin kertovat heidän läsnäolostaan.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Jos he ovat niin ylivertaisia, ufohavainnot tuskin kertovat heidän läsnäolostaan.
Lukuisat havainnot puoltavat sitä, että ovat täällä jo. Tosin, havainnoista ei tiedetä, että ovatko maapallolta, ovatko luonnonilmiöitä, ovatko luotaimia vai onko niissä olentoja sisällä. Mutta oikaisen mutkia suoriksi ja oletan niiden tulleen avaruudesta. (Voin olla täysin väärässäkin).
En ihan tajunnut, miten tekninen ylivertaisuus tarkoittaisi sitä, että heistä ei olisi havaintoja? Oletan, että heitä ei vain kiinnosta, näemmekö heidät vai emme.
Myönnän, paljon olettamuksia ja vähän tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Lukuisat havainnot puoltavat sitä, että ovat täällä jo. Tosin, havainnoista ei tiedetä, että ovatko maapallolta, ovatko luonnonilmiöitä, ovatko luotaimia vai onko niissä olentoja sisällä. Mutta oikaisen mutkia suoriksi ja oletan niiden tulleen avaruudesta. (Voin olla täysin väärässäkin).
En ihan tajunnut, miten tekninen ylivertaisuus tarkoittaisi sitä, että heistä ei olisi havaintoja? Oletan, että heitä ei vain kiinnosta, näemmekö heidät vai emme.
Oletan, että vähintään satojen valovuosien matkaan(milkjoonista puhumattakaan) kykenevät olennot eivät leikkisi hippaa ilmavoimien kanssa. Yhtä vähän kuin vakoilusatelliitti jallittelisi WW1 aikaista hävittäjäkonetta.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Oletan, että vähintään satojen valovuosien matkaan(milkjoonista puhumattakaan) kykenevät olennot eivät leikkisi hippaa ilmavoimien kanssa. Yhtä vähän kuin vakoilusatelliitti jallittelisi WW1 aikaista hävittäjäkonetta.
Olen pohtinut sitäkin, ovatko nämä ufot täysin tekoälypohjaisia koneita, eikä niitä ohjaile taustalla mikään orgaaninen olento? Ehkä ne silloin ovat kiinnostuneita nimenomaan toisista koneista, eivät niinkään ihmisistä? Olisiko tuollainen hävittäjä niille lähempänä "lajitoveria" kuin ihminen? Ja se raportoitu leikittely ydinlaitosten kanssa - prosessien napsuttelu päälle ja pois - onko sekin koneen yritys kommunikoida toisen koneen kanssa ja kokeilla, että vastaako toinen?
Näitä on mukava spekuloida. Kunpa saataisiin pian enemmän tietoa spekuloinnin pohjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo huvittavaa että tuntuu kuin kaikki todistusaineisto olisi "perunalla" kuvattu. Tosin jos mietitään siltä kannalta että nämä ufot olisivat meidän teknologiaa satoja tuhansia vuosia edellä niin eiköhän heidän naamiointijärjestelmätkin jo aika päteviä ole.
Itse olen omin silmin nähnyt jotain sellaista mille en ole tänä päivänäkään keksinyt selitystä. Tapahtui kymmenisen vuotta sitten. Olin jalkapallokentällä treenaamassa neljän muun tyypin kanssa, siinä hengästyneenä sitten heittäydyin selälleni kentälle hetkeksi ottamaan happea niin aivan suoraan yläpuolella (korkeutta vaikea arvioida) oli symmetrisessä muodossa useita pisteitä jotka ikään kuin väreilivät jonkin energian ansiosta. Väreiltään tummanruskeita, ehkä hieman punaiseen vivahtavia. Välittömästi kun huomasin kohteen se lähti nousemaan suoraan ylöspäin mutta samalla pisteitä seuratessani se selvästi kallisteli nousun aikana pari kertaa puolelta toiselle. Kohde oli täysin äänetön. Mitään muuta ei näkynyt kuin nuo pisteet sinistä taivasta vasten. Erinomainen naamiointi kyseessä.
Nämä pitää itse nähdä, ei näitä asioita kukaan muuten usko.
Oma päätelmäni on, että halutessaan voivat olla meiltä täysin piilossa. Jos heillä on valtavan kehittynyt tekniikka, niin ei liene mikään ongelma olla kokonaan näkymättömissä. Joten, miksi sitten näemme ilmiöitä? Siksi, koska heitä ei kiinnosta, näemmekö heidät vai emme. Tämäkin seikka puoltaa näkemystäni, että eivät ole meistä kiinnostuneita, eivätkä puutu esim. ydinaseiden kehitykseen. Entä selitys sille, miksi niitä nähdään sotilasalueilla tai harjoituksissa? Siksi, koska sotilaiden tärkein tehtävä on valvoa ja olla valppaana. Maa-, meri- ja ilmatilaa valvotaan 24/7 ja siksi myös ufoista saadaan tavallista enemmän havaintoja.
Ja vielä: Halutessaan voisivat ottaa yhteyden ihmiskuntaan. Ajaisi vain ison ufon parkkiin esim. valkoisen talon ylle ja lähettäisi radiotaajuuksilla viestejä. Miksi eivät tee niin? Siksi, koska eivät ole kiinnostuneita meistä, eivätkä koe yhteydenottamisen olevan tärkeää. Heillä on omat kiireensä, omat tehtävänsä ja omat ongelmansa. Toistaiseksi ihmiskunta on heille vain pieni sivuseikka muiden asioiden joukossa. He ovat nähneet muita sivilisaatioita ihan tarpeeksi jo meitä ennenkin.
Ihmislajille outoa käytöstä olla välittämättä meistä, muuten kuin tarkkailemalla.
Meille ihmisille kun on tyypillistä heti omia kaikki omaan hyötykäyttöön. Emme osaa jakaa maapalloa muiden ihmisten saati eläinten kanssa, kaikesta pitää saada etua ja hyötyä.
Täällä vaikuttavan näköinen yksityishenkilön kuvaama ufo-havinto, kuva on tarkka. Henkilö sanoo jättäneen kameran yöksi kuvaamaan tähtitaivasta, koska hän halusi tallentaa Linnunradan. En osaa itse mitenkään arvioida onko kyseessä huijaus, mutta vaikutavan näköinen tallenne joka tapauksessa on. Henkikö itse sanoo videolla antavansa tallenteet arvoitaviksi jonnekin asiantuntijoille.
Näin joitain vuosia sitten YouTubessa jo jokin aikaa sitten poistetun videon, jossa miettiin, ovatko Bob Lazar ja Dr. Steven Greer sama henkilö. Leuka, suun ympärys, nenä ja pään muoto ovat samanlaisia kummallakin. Kulmakarvat menevät samaan suuntaan, mutta toisella ne on leikattu eri tavalla. Toinen on kalju ja toisella on hiukset, ja lasit ovat erilaiset. Kasvoissa kuitenkin siis yhdennäköisyyttä. Lazarin haastattelut ovat kahdenkymmenen vuoden takaa ja Greerin uudempia. Greer on siis henkilö, joka ajaa sitä, että USA:n hallitus paljastaisi tietonsa "ufoista ja avaruusolioista" ja hänellä taitaa olla jokin asiaan liittyvä kaupallinen yritys.
En väitä mitään, mutta muistan nähneeni tällaisen videon.