Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salarakas aina kynnysmatto?

Vierailija
13.04.2021 |

Millaiset kokemukset tai ajatukset teillä on rinnakkaissuhteesta? Toisilla on elämässä kaksi rakasta esim. kämppis ja salarakas, mutta uskon että rakkautta ja hyvää kohtelua on vaikea antaa useammalle. Aina siinä on kärsii joku. Miten on?

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun salarakkaat ole koskaan olleet kynnysmattoja. Olen kyllä heitä rakastanut ja sen näyttänyt. Nämä päinvastoinväittäjät puhuvat ilman oikeaa tietoa vain tunteidensa varassa.

M45

Pettäjä ei tiedä rakkaudesta yhtään mitään. Etenkään sarjapettäjä. Oletko harkinnut terapiaa, että oppisit kohtelemaan muita niin kuin ihmisiä kohdellaan. 

Vierailija
202/209 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sudenkuoppa tulee siinä vaiheessa, kun lapset eivät enää käy pettäjää katsomassa vanhainkodissa, jossa pettäjä makaa märissä vaipoissa itkien.

On se niin vaikea ymmärtää tuo sala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla "salarakas"? Tuo termikin on jo puistattava. Pettämisestä siinä on kyse, ei mistään muusta. Jos pitää saada vierasta, ei pidä olla parisuhteessa ollenkaan.

Vierailija
204/209 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa jossa oma kumppani on ilmaa ja salarakasta viedään ympäri maapalloa luksus kohteisiin, ostellaan lahjoja ja muutenkin yhteinen aika on ns. laadukkaampaa. Niin kyllä sanoisin että se kumppani siellä kotona on se kynnysmatto. Saa usein ne kaikki skeidaisimmat tunteet päälleen, kun salarakasta ei uskalleta kuormittaa arjen ongelmilla.

Vierailija
205/209 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahans. Onkohan se petoksen kohteena oleva puoliso, joka hyvinkin ennemmin tai myöhemmin aistii kumppaninsa petollisuuden, korkeassakin rakkauden huumassa ja onnen huumassa. Ja sen aistivat kyllä lapsetkin. Ja kyllä sen pettäjänkin huumahymy vääntäytyy aika väkinäiseksi kun hän tajuaa olevansa epäilyksenalainen. Ja sitten jos todellisuus iskee hyväuskoiselle petetylle äkillisesti, niin romahduskin voi olla äkillinen ja syvä. 

Vierailija
206/209 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pitää suhteen alussa tehdä selväksi kummallekin millainen suhde on kyseessä. Jos toinen ajattelee kyseessä olevan rakkaussuhde ja toinen pelkkä panosuhde, se on kynnysmattotouhua

Aika huvittava ajatus, että petoksen tehdessään tulisi muistaa kuitenkin ottaa toisetkin huomioon. 

Vierailija
207/209 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun salarakkaat ole koskaan olleet kynnysmattoja. Olen kyllä heitä rakastanut ja sen näyttänyt. Nämä päinvastoinväittäjät puhuvat ilman oikeaa tietoa vain tunteidensa varassa.

M45

Se ei paljoa ole, jos sitä rakkautta löytyy yhtä paljon kuin kumppanillesikin. 

Vierailija
208/209 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin, vaikken sitä ajoissa tajunnutkaan. Joku muu on jotain muuta. Varmaan omalla kohdalla parasta näin, että tuli lopulta opittua tämäkin läksy: kaikki syyt olla lähtemättä vanhasta suhteesta on lopulta pelkkiä tekosyitä. Kun ihminen tosissaan rakastuu, ne selitykset unohtuu ja tehdään ratkaisuja.

Vierailija
209/209 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muuten hän ei olisi salaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi