Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salarakas aina kynnysmatto?

Vierailija
13.04.2021 |

Millaiset kokemukset tai ajatukset teillä on rinnakkaissuhteesta? Toisilla on elämässä kaksi rakasta esim. kämppis ja salarakas, mutta uskon että rakkautta ja hyvää kohtelua on vaikea antaa useammalle. Aina siinä on kärsii joku. Miten on?

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syntyy tämä raivokkuus? Miksi ei pystytä keskustelemaan rauhallisesti?

Miksi ihmiset eivät saisi esittää omaa näkemystään? Eikö pettäminen ole todella väärin ja moraalitonta?

Hyväksytkö pettämisen myös vaimoltasi/ mieheltäsi/ salarakkaaltasi SINUUA kohtaan?

No minä olen eri mutta vastaan omasta puolestani. Minulle pettäminen taroittaa yhdessä sovituista säännöistä luistamista selän takana. Entinen mieheni petti minut pelaamalla isot summat rahaa selkäni takana, ja valehtelemalla siitä. Tämä johti eroon. Samassa mittakaavassa petturuus eri paikassa johtaa myös eroon. Eli luottamuksen kun pettää oikein kunnolla, on sitä vaikea antaa ja saada anteeksi, jopa mahdotonta. Mminnulle siis moraalitonta ei ole ainoastaan toisen kanssa muhinointi, vaan myös muut asiat joissa luottamus petetään. 

Vierailija
162/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että salarakkaaksi päättävillä (ainakin naisilla, miehiä en juuri tunne) on melko huono itsetunto, ja kova tarve saada hyväksyntää. Sellainen valituksi tulemisen toive tuntuu aika suurelta, että olisi edes parempi kuin jonkun vaimo ja täten jollekin ykkönen.

Kyllä itelläni on ainakin päinvastoin. Enitenhän se hivelee itsetuntoa että mies haluaa olla juuri MINUN kanssani, eikä niin että kelpaisin  TOISEKSI naiseksi.  Hassu ajatuskin että olisi kivempi tulla valituksi toisena kuin ensimäisenä :D Silti olen ollut parsiuhteessa elävien miesten kanssa s-suhteessa. Miksi? No olen saanut niistä sen mitä ITSE haluan, eli hyvää seksiä. Eikö se vähän niin kuin ole se pointti OMASSA elämässä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivupano on aina reikä, ei muuta.

Kuvittelet, että tässä on kyse pelkästä seksistä? Yrität nyt söpösti loukata niitä salarakkaita tai pettäjiä? Ihmisillä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain sen yhden ihmisen kanssa. Kotona koen henkistäväkivaltaa, minua väheksytään, jne. Haluan kasvattaa ja elättää lapseni sinne itsenäisyyteen ja aikuisuuteen ja tarvitsen sitä henkistä tukea muualta, kun kotona olen täysi nolla. Ehkä sitä olenkin, mutta elämästään voi silti tehdä edes vähän inhimillisempää.

Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tämän! Kohtalotoveri -hali- Minä niin ymmärrän sinua.

Vierailija
164/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi moni vie sen reiän vihille. 

Koska vaimo jätti ja tarvitaan uusi siivooja tilalle ja sitten hommataan uusi salarakas kun kotona on siivooja valmiina.

Eräs tuntemani mies on juurikin tällainen. Vonkaa kaikkia, lopulta vaimo heitti pihalle ja se sen hetkinen salareikä pääsi siivoojaksi. Sitten taas uutta vosua vonkaamaan kun ei sitä kodinhoitajaa kovin kauaa jaksa jyystää. Ällöttävä tapaus.

Vierailija
165/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet, että tässä on kyse pelkästä seksistä? Yrität nyt söpösti loukata niitä salarakkaita tai pettäjiä? Ihmisillä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain sen yhden ihmisen kanssa. Kotona koen henkistäväkivaltaa, minua väheksytään, jne. Haluan kasvattaa ja elättää lapseni sinne itsenäisyyteen ja aikuisuuteen ja tarvitsen sitä henkistä tukea muualta, kun kotona olen täysi nolla. Ehkä sitä olenkin, mutta elämästään voi silti tehdä edes vähän inhimillisempää.

Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tämän! Kohtalotoveri -hali- Minä niin ymmärrän sinua.

Siis ymmärsinkö nyt oikein, roikut väkivaltaisessa liitossa lasten takia ja helpotat pahaa oloasi käymällä vieraissa? Mahtaa olla lapsilla turvallinen kasvuympäristö.

Vierailija
166/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joskus ne ei tiedä olevansa edes sitä, jos mies salapettäjä. Joka tskee miehestä h uoran. Nainen voi luulla sinkuksi.

Vierailija
167/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat lihavat naiset pelkäävät että heidän huonosti kohdeltu mies pettää.Aika helppo huomata näistä psykoottisista viesteistä.

Vierailija
168/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolikon toiselta puolelta: minä olen tällaisen ihmisen "salarakas". Ollut jo monta vuotta. Yhteys meillä lähinnä henkinen nykyisin, seksi jäi sivuasemaan jo vuosia sitten, eikä alun perinkään ollut se pääasia--tunsimme entuudestaan ja pikku hiljaa ajauduimme läheisemmiksi. Alkuhuumassa kuvittelimme että murenevat suhteet omilla tahoillamme jäävät taakse ja päädymme "oikeaksi" pariskunnaksi - kunnes hän joutui toteamaan, ettei pysty rikkomaan perhettään ja jättämään puolisoa, joka mm. uhkailee itsarilla heti kun asiat ei mene hänen mukaansa ja ottaa hanakasti esim veitsiä yms mukaan riitoihin. Muu perhe pidättää hengitystä ja tekee kaikkensa jotta tunnelma pysyy kevyenä. Lapset ovat oppineet siihen, että kaikki täytyy tehdä tämän pillin mukaan, muuten tulee hirveitä raivokohtauksia.

En usko että hän tulee koskaan eroamaan, ja sääliksi käy oikeastaan koko perhettä. Nykyisin juttelemme päivittäin, ja olen hänelle se ehkä henkinen kumppani jota hän ei puolisostaan koskaan tule saamaan ja joka auttaa häntä jaksamaan omaa elämäänsä.

Toistaiseksi olen omalla tahollani yksin, mutta pidemmän päälle tämä ei tule minulle riittämään koska kaipaan oikeata kumppania ja fyysistäkin läsnäoloa, joten uskon että aikanaan joudun vähentämään yhteydenpitoa.

Vierailija
169/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin nämä pettäjät putoavat omaan sudenkuoppaansa?

Vierailija
170/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sudenkuoppa tulee siinä vaiheessa, kun lapset eivät enää käy pettäjää katsomassa vanhainkodissa, jossa pettäjä makaa märissä vaipoissa itkien.

Vierailija
171/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tää sama, mutta ilman lasta.

Kotona mies on välillä todella ilkeä eikä meillä ole mitään läheisyyttä ollut enää vuosiin. Mun jutut ei kiinnosta miestä yhtään ja hän on todella itsekeskeinen.

Tapasin viime vuonna pitkästä aikaa miehen jonka tunsin vuosia sitten ja ihastuttiin jo silloin. Nyt kun nähtiin uudestaan molemmat huomattiin etteivät ne tunteet ole mihinkään kadonneet ja kummankin hämmästykseksi ollaan mietitty ja kaivattu toisiamme nämä vuodet. Nyt nähdään aina silloin tällöin ja viestitellään päivittäin. Seksiä ei ole ollut. On vaan mukavaa tuntea, että edes joku välittää ja on kiinnostunut kun kotona tuskin huomataan. Se tunne oli aivan ihana kun tää mies halasi mua heti kun nähtiin. En edes ollut tajunnut kuinka suuri kosketuksen kaipuu mulla on ollut. Siihen on vain tottunut ja tuntuu hyvältä vaan halata ja olla hetki ihan hiljaa.

Vielä en tiedä miten tässä edetään vai edestäänkö, mutta ainakin vielä vähän haluan elää näin.

Vierailija
172/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on avioliittovuosien ajan ollut muutama salarakas eripuolilla Suomea.

Osa näistä naisista on epäillyt sänkyreissun jälkeen minulla olevan toinen nainen. Lieneekö taidot poikamiestä paremmat, en tiedä. Joskus olen vain tuota ihmetellyt, kun alkavat kyselemään ja toteamaan.

Silti useampi näistä on sitten sanonut, että tervetuloa uudelleen, jos vaikka sinulla toinen nainen olisikin.

Ei sen isompaa kynnysmattoilua, eikä draamaa ainakaan vielä ole ilmaantunut.

Olen kunnioittanut jokaista sivusuhteen naista yhtä paljon, kuin vaimoani.

T: Olenkohan juuri sinun miehesi?

Onneksi et. Olet imbesilli.

Vierailija
173/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona mies on välillä todella ilkeä eikä meillä ole mitään läheisyyttä ollut enää vuosiin. Mun jutut ei kiinnosta miestä yhtään ja hän on todella itsekeskeinen.

Tapasin viime vuonna pitkästä aikaa miehen jonka tunsin vuosia sitten ja ihastuttiin jo silloin. Nyt kun nähtiin uudestaan molemmat huomattiin etteivät ne tunteet ole mihinkään kadonneet ja kummankin hämmästykseksi ollaan mietitty ja kaivattu toisiamme nämä vuodet. Nyt nähdään aina silloin tällöin ja viestitellään päivittäin. Seksiä ei ole ollut. On vaan mukavaa tuntea, että edes joku välittää ja on kiinnostunut kun kotona tuskin huomataan. Se tunne oli aivan ihana kun tää mies halasi mua heti kun nähtiin. En edes ollut tajunnut kuinka suuri kosketuksen kaipuu mulla on ollut. Siihen on vain tottunut ja tuntuu hyvältä vaan halata ja olla hetki ihan hiljaa.

Vielä en tiedä miten tässä edetään vai edestäänkö, mutta ainakin vielä vähän haluan elää näin.

Miksi selittelet? Miksi et rehdisti eroa ja jatka elämääsi? Se näiden pettäjien logiikassa aina pettää.

Vierailija
174/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihme porukkaa nämä itseään puolustelevat pettäjät! Milloin te kadutte tai ymmärrätte lastenne tuskaa?

Vierailija
175/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei voi tietää mitä kahden ihmisen välillä on tai mitä neljän seinän sisällä tapahtuu.

Vierailija
176/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa aina syy MIKSI joku tekee niin kuin tekee. Syy ja motiivi.

Vierailija
177/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selittelet? Miksi et rehdisti eroa ja jatka elämääsi? Se näiden pettäjien logiikassa aina pettää.

En mä mitään selittele enkä myöskään tuossa koko tilannetta kertonut. Ja kuten sanoin en vielä tiedä mitä teen tälle asialle.

Vierailija
178/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei voi tietää mitä kahden ihmisen välillä on tai mitä neljän seinän sisällä tapahtuu.

Tämä on totta. Mikä järkytys onkaan ollut, kun joidenkin erotessa tai kulissien kaatuessa on nähnyt mikä oli meno vaikka muuta esitettiin.

Vierailija
179/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas ON aina kynnysmatto. Pahimmassa tapauksessa huomaat yhtäkkiä olevasi viisikymppinen perheetön yksineläjä joka on viettänyt kaikki juhlapyhät yksin, kun tuo kermankuorija-pettäjä on viettänyt pyhät ja lomat perheen kanssa ja käynyt vain polkaisemassa vakipanoaan.

Miksi oletat, että salarakas on perheetön? Oudon rajoittunut näkökulma. Yhtälailla molemmat voivat olla tahoillaan perheellisiä ja viettää pyhiä ja lomia perheen kanssa.

Vierailija
180/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat lihavat naiset pelkäävät että heidän huonosti kohdeltu mies pettää.Aika helppo huomata näistä psykoottisista viesteistä.

Pettäminen ei katso kumppanin ulkönäköä.

-Eka viestini tähän ketjuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän