Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?

Vierailija
12.04.2021 |

Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?

Kommentit (196)

81/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin Ap. Sori siitä.

Tulee mieleen yli-ikäinen siideripissis.

Muistan, että mun nyoruudessa oli spice girls tyyliin muotia keskipääjakaus ja pikkuletit sivulla tai saparot. Hirveä tyyli keski-ikäisellä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
82/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampauksen tarkoitus on kai nuorentaa ja piristää, mutta harvoin se sitä oikeasti tekee. Ihan päinvastoin. Sopii erittäin harvalle yli 25-vuotiaallekaan. Itse olen päälle 40 ja pidän urheillessani ns. ranskalaista lettiä. Se sopii minusta vaikka 80-vuotiaalle, näyttää edestä päin aika samalta kuin vaikka nuttura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Muistan, että mun nyoruudessa oli spice girls tyyliin muotia keskipääjakaus ja pikkuletit sivulla tai saparot. Hirveä tyyli keski-ikäisellä.

Kuvasta päätellen olet itse jämähtänyt jollekin menneelle vuosikymmenelle.

Vierailija
84/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Kyllä jollain nuorekkaalla ja sporttisella hyvinki näkisin letit, mutta en ehkä sätkä huulessa olevalla pubiruusulla.

Vierailija
85/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Minihameen käyttö karaokebaarissa näyttää kans siideribissikseltä yli 40-vuotiaalla vai kutsuisko pubiruusuksi, tupakka vielä huuleen. Ja sitten ihmetellään, kun ei miehet kiinnostu.

86/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään arviointivirhe letit ole. Johan nyt jokainen saa pitää sellaista tukkaa mitä haluaa tai olla vaikka karvaton. Enneminkin näe arvostelijat heikkoina ihmisinä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
87/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bikineitten käyttö rannalla yli 40-vuotiaalla on järkyttävää, kun ei näytä enää nuorelta. Yhdellä oli joskus sheivauskin jäänyt väliin, mieheni meinasi tikahtua nauruun.

Vierailija
88/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja bikineitten käyttö rannalla yli 40-vuotiaalla on järkyttävää, kun ei näytä enää nuorelta. Yhdellä oli joskus sheivauskin jäänyt väliin, mieheni meinasi tikahtua nauruun.

Eihän ikä sitä määrittele, että voiko käyttää bikinejä, vaan kroppa. Kyllä ne bikinit näyttää naurettavalta parikymppiselläkin jos kroppa on kuin sotanorsulla. Toisaalta se nelikymppinen voi olla niin timmi ja sopusuhtainen, että hyvinkin voi laittaa ne bikinit.

Vierailija
89/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä juuri luin.. naisella saa olla hiuksissa just mitä itse tykkää pitää. Ja ap saa pitää turpansa kiinni.

En kieltänytkään. Se vaan näyttää koomiselle. Nimenomaan ne kananpersetukkaan väsätyt saparomittaiset letit. 😀 En ole koskaan ymmärtänyt. Siihen vielä pari pinniä otsalle niin avot. Ja heijastinliivit jos haluaa oikein sekoilla.

Ootkin se heijastinliivi-hullu. Eipä yllättänyt.

Vierailija
90/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo minulle kuulu millaiset hiukset ihmisellä on tai vaatteet, mutta kyllä se minua huvittaa, kun näkee "rupsahtaneita" jotka yrittävät olla "nuorekkaita". Saanpahan halvalla hyvät naurut. 

91/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että se on minun kuva? Oletko vähän yksinkertainen? Se on avatar eli sellainen valmiskuva mitä löytyy netistä... 🙄

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
92/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä ajatukset "40v nainen ei voi käyttää tai tehdä sitä tai tätä" tulevat? En ole koskaan ymmärtänyt ajatusta, että ikä estäisi jonkin asian tekemisen tai jonkin vaatteen käyttämisen. Terveys voi ehkä estää, mutta ikä ei. 

Mnä olen 40v ja pidän lettejä, ponnareita, saparoita, joskus melko lyhyitä mekkoja, crop-paitoja, bikineitä, saappaita, korkkareita, bändipaitoja, reisitaskuhousuja, maihareita, vartalonmyötäisiä vaatteita, villapaitoja, silkkipuseroita, stringejä, treenitrikoita, kukallisia kesämekkoja ja halkioita hameissa. 

Vierailija
93/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukamitenkin kirjoitti:

Eihän tuo minulle kuulu millaiset hiukset ihmisellä on tai vaatteet, mutta kyllä se minua huvittaa, kun näkee "rupsahtaneita" jotka yrittävät olla "nuorekkaita". Saanpahan halvalla hyvät naurut. 

Hullulla on halvat huvit, i d i o o t i l l a ilmaiset. En ymmärrä mitä iloa kukaan saa jonkun toisen ulkonäölle nauramisesta, oli se sitten millainen hyvänsä. 

Vierailija
94/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Enpä usko, et lettipää yrittää olla nuorekas.

Mulle on yhdentekevää, miten ihmiset hiuksiaan veivaavat, mut toki joskus mietin sopiiko juuri tuo hiustyyli kantajalleen, vai oisko jokin toinen malli mielestäni pukevampi. En kuitenkaan unissanikaan toisi mielipidettäni julki.

Jos tukka on paksu ja se on palmikoitu löysille palmikoille, niin ehkä voi näyttääkin kivalta, ohut tukka tiukilla palmikoilla antaa turhan ankaran vaikutelman.

Tiedän monia keski-ikäisiä, jotka ovat hiustyylissään jämähtäneet nuoruutensa kulta-aikaan 80-90 -luvuille. Se, mikä puki nuorta kapeakasvoista, ei välttämättä pue vanhempaa pyöreäkasvoista.

Mut jokainen tyylillään.

Vierailija
95/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Minulle on ihan sama, mitä kukin tukkaansa haluaa laittaa, mutta se on vaan nolon näköistä. Tietty makuja on monia ja voihan sitä laittaa lettien seuraksi vaikka lyhyen farkkuhameen ja polvipituiset pitsileggingsit tai vaihtoehtoisesti pitsipaidan ja crazy age -farkut. Jos siis pitää sitä tyylikkäänä.

Vierailija
96/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Cristal Snowllakin Kymppitonnissa Peppi Pitkätossu-letit ja hyvin toimi.

Vierailija
97/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar on kaunis leteissäänkin. 

Vierailija
98/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän joskus urheillessa, ihan vaan kun tietyn mittaisessa tukassa se on kätevin tapa pitää hiukset pois silmiltä. Tässä neljäkymppisenä olossa on se hyvä puoli ettei mitkään tyttösten mielipiteet omasta ulkonäöstä enää jaksa hetkauttaa.

Juuri tämä. Yksi päivä näin rouvan, ikää varmasti n. 70 vuotta. Hänellä oli ihanan vaaleat hiukset ja saparot hulmusi tuulessa. Tulin niin hyvälle mielelle tuosta, se elämänilo ja huolettomuus tuntui tarttuvan.

Mikään ei ole niin turhaa kuin miettiä voinko/saanko/kehtaako. Koska voit, saat ja kehtaat. Ketä varten täällä eletään?

Vierailija
99/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saparoita aikuiselle 😀

Eikä pitkiä hiuksia yli viisikymppisille.

Juuri tästä syystä kasvatin hieman pidemmät hiukset. Lähes kaikilla yli 50- vuotiailla on lyhyet hiukset, on kuin tavaramerkki iäkkäämmille naisille. En kuvittele olevani pidemmissä hiuksissa nuoremman tai paremman näköinen. Vastustan sitä, että joku ikä määrittelisi miltä näytän tai mitä teen.

Vierailija
100/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että se on minun kuva? Oletko vähän yksinkertainen? Se on avatar eli sellainen valmiskuva mitä löytyy netistä... 🙄

Miksi sitten noin ankean kuvan valitsit?