Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?

Vierailija
12.04.2021 |

Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän joskus urheillessa, ihan vaan kun tietyn mittaisessa tukassa se on kätevin tapa pitää hiukset pois silmiltä. Tässä neljäkymppisenä olossa on se hyvä puoli ettei mitkään tyttösten mielipiteet omasta ulkonäöstä enää jaksa hetkauttaa.

Minä olen yli nelkyt. En vain kestä pinnejä ja _saparomittaisia_ lettejä kuin tytöillä. Ei tarvi loukkaantua. Kysyin vain mielipidettä. Aika moni eti mieltä ja sen kyllä katukuvassakin huomaa.

Nelikymppinen ei voi pitää minihamettakaan eikä bikineitä, liian vanha jo.

Vierailija
42/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo mitä tahansa hiusmuotoa letiksi. Joku toinen taas sanoo ponnaria letiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oikein kivat.

Vierailija
44/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan just niin kuin itse haluan. Jos se sua häiritsee, niin se on sun ongelma. Nykyään ei ole enää sellaista, että tietyssä iässä pitäisi näyttää tietynlaiselta. Jokainen saa näyttää siltä kuin haluaa.

Vierailija
45/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, mä oon iso harrikkasetä, jolla on pitkä tukka ja partaa. On ollut letillä ja joskus kahdellakin. Ei ole kukaan tullut valittamaan.

Vierailija
46/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt mummo piti aina hiuksia kahdella letillä :D. Kuoli 87-vuotiaana. Jos sen ikäinen voi käyttää lettejä niin miksei nelikymppinen? Eikö Aira Samulinilla myös usein ole letit?

Vierailija
47/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää olla vähän sillai punk-attityydillä niin sitten ok. Letitkin pitää osata stailata.

Vierailija
48/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän joskus urheillessa, ihan vaan kun tietyn mittaisessa tukassa se on kätevin tapa pitää hiukset pois silmiltä. Tässä neljäkymppisenä olossa on se hyvä puoli ettei mitkään tyttösten mielipiteet omasta ulkonäöstä enää jaksa hetkauttaa.

Minä olen yli nelkyt. En vain kestä pinnejä ja _saparomittaisia_ lettejä kuin tytöillä. Ei tarvi loukkaantua. Kysyin vain mielipidettä. Aika moni eti mieltä ja sen kyllä katukuvassakin huomaa.

Nelikymppinen ei voi pitää minihamettakaan eikä bikineitä, liian vanha jo.

Ei kukaan pidä enää nelikymppisenä minihametta, tosin karaokebaarissa kyllä voi olla pubiruusuja, joilla on mimihame, miehet ei tykkää näistä pubiruusuista.

Vierailija
49/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille. Kylläpä on murheet.

Vierailija
50/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa vaihtaa vaikka sukupuoltaan ja elää sinkkuna jos siltä tuntuu, mutta tukkaa ei kyllä saa pitää siinä mallissa mikä itseä miellyttää. Kananpee on väärin, räväkkä raita on väärin, pitkät hiukset on väärin, letit on väärin..

Ja nämä pahimmat ja äänekkäimmät rajoittajat on naisia. Surullista. 

Vierailija
51/196 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasinpa nähdä kommentit, jos vaikka Sanna Marin ilmestyisi eduskunnan täysistuntoon hiukset kahdella sivuletillä :)

Vierailija
52/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielipide näyttää edustavan selkeää vähemmistöä.

Mikähän ja kuinka naurettava hänen hiustyylinsä mahtaa olla?

Vierailija
53/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ilmenee, ettet kestä? Se kuulostaa huomattavasti vakavammalta kuin muualla ketjussa sanomasi, että sinua huvittaa tämä asia. Ilman muuta jätän lettini (saparot what ever) laittamatta, jos et kestä, enhän minä nyt halua sinua traumatisoida. 

Vierailija
54/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluasinpa nähdä kommentit, jos vaikka Sanna Marin ilmestyisi eduskunnan täysistuntoon hiukset kahdella sivuletillä :)

Hänellä on se nykymuotinen tapa pitää pitkät hiukset kahden puolen päätä, niin että selkäpuolella ei ole hiuksia ollenkaan. Se ei näytä minusta kaikkein kivoimmalta, mutta kyllä minä sen kestän, toisin kuin ap tätä saparoasiaa. :D

Vierailija
55/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani oli kuolemaansa asti letti tai letit, jotka oli kiedottu pään ympärille tai nutturalle/useammalle nutturalle. Koronayksinäisyys on syönut ketjunaloittajan aivot, kun tuollaista taivastelee.

Vierailija
56/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pienempi arviointivirhe ne letit nelikymppisellä ovat kuin se nelikyppisillä niin kovin tavanomainen lyhyeksi kynitty kananpersekampaus. 

Vierailija
57/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vitsikästä, että jonkun toiset hiukset nähdään oikein arviointivirheinä. Mitä ihmeen väliä?

Vierailija
58/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että ihminen tekee itsestään typerän, oikeastaan sen id-alkavan mitä täällä ei saa kirjoittaa vaikka se olisi tottakin, sillä että a, miettii tommosia edes, saati että b, kehtaa kirjoittaa nettiin aivopierunsa.

Vierailija
59/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin laittaa hiukset leteille tänään.

N51

Vierailija
60/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että first world problem.