Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?
Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä juuri luin.. naisella saa olla hiuksissa just mitä itse tykkää pitää. Ja ap saa pitää turpansa kiinni.
En kieltänytkään. Se vaan näyttää koomiselle. Nimenomaan ne kananpersetukkaan väsätyt saparomittaiset letit. 😀 En ole koskaan ymmärtänyt. Siihen vielä pari pinniä otsalle niin avot. Ja heijastinliivit jos haluaa oikein sekoilla.
Kielsitpäs. Moneen kertaan. Lukistko oman aloituksesi :)
Jos on hyvännäköinen ja nuorekas, niin sopii. Jos alkaa ikä jo näkyä tai on muuten kamala, niin sitten ei.
Mun oli ihan pakko käydä letittämässä mun hiukset :)
Pippa laukka o 50 ja lettikampaus.Olen myös hoikka vaalea pitkähiuksinen , saan kehuja kampauksistani!!!AP on kateellinen kanapeee😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun oli ihan pakko käydä letittämässä mun hiukset :)
Letitin myös!!!tänään on kansainvälinen lettipäivä yli 40 vuotiailla😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä juuri luin.. naisella saa olla hiuksissa just mitä itse tykkää pitää. Ja ap saa pitää turpansa kiinni.
En kieltänytkään. Se vaan näyttää koomiselle. Nimenomaan ne kananpersetukkaan väsätyt saparomittaiset letit. 😀 En ole koskaan ymmärtänyt. Siihen vielä pari pinniä otsalle niin avot. Ja heijastinliivit jos haluaa oikein sekoilla.
Mikä helvetti on saparomittainen letti?
Saparot on yksi kampaus, letit toinen. Kumpikaan ei ole mittayksikkö.
Nelikymppisellä ei mutta jo 42v ja vanhempana käy hyvin.
Olen itse 55-vuotias ja käytän usein ranskalaista lettiä tai kahta ranskalaista molemmin puolin päätä. Minulla on pitkät ja aika paksut hiukset, eikä tämä tyyli mielestäni ole liian nuorekas kun pukeudun muuten ikäiselleni sopivalla lailla. Mutta en laittaisi saparomaisia lettejä, tulisi vähän hassu ja lapsekas olo.
Tiedetään ainakin mikä on palstailijoiden suokkari kampaus. 😊
Ps. mielipiteen kysyminen ei ole sama kuin kieltäminen. Rauhoittukaa niiden lettienne kanssa. Pitkät letit minusta kivat, lyhyet kananpersetukkaan tehdyt not so much. Enkä silti tarkoita ettetkö niin saisi tehdä, vaikka se minusta näyttää koomiselle. Sinusta se näyttää fressille ja nuorekkaalle ja suloiselle ja hei, se on ihan ok 😊
https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/a6244/90s-beauty-britn…
Tuota tai oikeastaan vielä lyhempää tarkoitin. Minusta toi ei sovi kuin lapsille mut ok. 😊 En silti kiellä käyttämästä, kysyin mielipidettä! 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla ihan pihalla omasta tyylistäsi, kun muita, jotka ovat löytäneet oman juttunsa, noin kyttäät ja kadehdit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin taitaa ollakin sitten saparopäiviä harva se päivä kaikilla naisilla. Toivottavasti kaikki AP.n tuttavat ja lähistöllä liikkuvat varsinkin tekevät niin.
Ei se minua haittaa, huvittaa vain, ja kaikki loukkaantui satasella lukematta edes aloitusta kunnolla 😀 laittakaa vaan ne aikuiselle sopivat ja kuten joku mies tuossa törkeästi ilmaisi suihinottokahvat! Minä lupaan silti etten laita. Ja olen yli nelkyt ja paksut pitkät hiukset. En ole kateellinen, ihmettelen vain. Ei kaikkien tarvi pitää kaikista, ei kaikki tykkää maidosta tai kokiksesta tai pitsasta. Ja joo, sen saa sanoa ääneen 😀
Kyllä kuule kaikki luki sun aloituksen ihan oikein. Sä et kysynyt mielipidettä ja itse omaasi kertonut, vaan ölisit siitä miten letit yli nelikymppisellä on arviointivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään ainakin mikä on palstailijoiden suokkari kampaus. 😊
Ps. mielipiteen kysyminen ei ole sama kuin kieltäminen. Rauhoittukaa niiden lettienne kanssa. Pitkät letit minusta kivat, lyhyet kananpersetukkaan tehdyt not so much. Enkä silti tarkoita ettetkö niin saisi tehdä, vaikka se minusta näyttää koomiselle. Sinusta se näyttää fressille ja nuorekkaalle ja suloiselle ja hei, se on ihan ok 😊
https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/a6244/90s-beauty-britn…
Tuota tai oikeastaan vielä lyhempää tarkoitin. Minusta toi ei sovi kuin lapsille mut ok. 😊 En silti kiellä käyttämästä, kysyin mielipidettä! 🤪
Kerro nyt vielä, kun palasit ketjuun, että miten se ilmenee, ettet kestä lettejä nelikymppisillä? Olen huolissani sinusta.
Hyvinkin voin kuvitella erilaisia lettikampauksia esim. Kiti Kokkoselle.
Ja Kim K. taitaa olla jo 40, myös hän voi edelleen käyttää niitä tiukkoja ranskanlettejä mitkä oli tosi trendikkäät joskus.
Epäilen, että tässä kyseisessä tapauksessa koko ulkoasussa on ollut paljonkin pielessä. Se ongelma tuskin on ollut yksistään ne letit.
Paksut hiukset ovat kivan näköiset palmikoituna.
Vertaatko ap kenties siansaparoon? Tyttömäinen tyylihän tuo olisi. Järkyttävin on villakoiranpersetukka, siis sellainen että lyhyisiin hiuksiin on vielä päkerretty pienet kiharat. Mutta antaa kaikkien tukkien "kukkia". Hyvää kevättä kaikille kaikenlaisilla kampauksilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että tässä kyseisessä tapauksessa koko ulkoasussa on ollut paljonkin pielessä. Se ongelma tuskin on ollut yksistään ne letit.
MIllä oikeudella voi sanoa toisen ihmiset kampauksesta tai vaikka vaatteista, että ne ovat ongelma tai virhearviointi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIllä oikeudella voi sanoa toisen ihmiset kampauksesta tai vaikka vaatteista, että ne ovat ongelma tai virhearviointi?
Enpä tiedä, minulla on silmät päässä. Kenties se on myös jonkinlainen ammattitauti.
Enää ei ole olemassa mitään sääntöjä, että tietyn iän jälkeen ei saisi enää pukeutua trendivaatteisiin tai letittää vaikka niitä hiuksiaan. Nykyään on jopa cool olla vain oma itsensä, oli ikä mitä tahansa.