Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?

Vierailija
12.04.2021 |

Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään ainakin mikä on palstailijoiden suokkari kampaus. 😊

Ps. mielipiteen kysyminen ei ole sama kuin kieltäminen. Rauhoittukaa niiden lettienne kanssa. Pitkät letit minusta kivat, lyhyet kananpersetukkaan tehdyt not so much. Enkä silti tarkoita ettetkö niin saisi tehdä, vaikka se minusta näyttää koomiselle. Sinusta se näyttää fressille ja nuorekkaalle ja suloiselle ja hei, se on ihan ok 😊

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/a6244/90s-beauty-britn…

Tuota tai oikeastaan vielä lyhempää tarkoitin. Minusta toi ei sovi kuin lapsille mut ok. 😊 En silti kiellä käyttämästä, kysyin mielipidettä! 🤪

Suokkari? Yöks.

Vierailija
182/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali-ihmisellä se jatkuva nolouden tai ulkonäön miettiminen loppuu siinä yläasteen jälkeen. Pikku hiljaa antaa vähemmän ja vähemmän arvoa sille, mitä muut ajattelevat. Laittaa hiukset niin kuin laittaa, laittaa päälleen vaatteet, että ei ole kylmä, katsoo ettei lähde vahingossa kasvoissa kiloa hammastahaa, kun lähtee töihin. Enemmän kiinnostavat perhe, hyvinvointi, työelämä ja täydennysopinnot, ikääntyvien vanhempien hoito, kulttuuri... Oman navan ympärillä pyöriminen ja sen pohyiminen miltä itse näyttää tai muut näyttävät vain jää. Muita ihmisiä pitää viehättävänä kuten ennenkin ja tietää, ettei toisen kauneus tai varakkuus ole itseltä pois. Todella vapauttavaa❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän joskus urheillessa, ihan vaan kun tietyn mittaisessa tukassa se on kätevin tapa pitää hiukset pois silmiltä. Tässä neljäkymppisenä olossa on se hyvä puoli ettei mitkään tyttösten mielipiteet omasta ulkonäöstä enää jaksa hetkauttaa.

Juuri tämä. Yksi päivä näin rouvan, ikää varmasti n. 70 vuotta. Hänellä oli ihanan vaaleat hiukset ja saparot hulmusi tuulessa. Tulin niin hyvälle mielelle tuosta, se elämänilo ja huolettomuus tuntui tarttuvan.

Mikään ei ole niin turhaa kuin miettiä voinko/saanko/kehtaako. Koska voit, saat ja kehtaat. Ketä varten täällä eletään?

Saparot eivät ”hulmua tuulessa”, ne ovat lyhyehköt, jäykät ja sojottavat. Näkemälläsi rouvalla oli varmaan letit.

Vierailija
184/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän joskus urheillessa, ihan vaan kun tietyn mittaisessa tukassa se on kätevin tapa pitää hiukset pois silmiltä. Tässä neljäkymppisenä olossa on se hyvä puoli ettei mitkään tyttösten mielipiteet omasta ulkonäöstä enää jaksa hetkauttaa.

Juuri tämä. Yksi päivä näin rouvan, ikää varmasti n. 70 vuotta. Hänellä oli ihanan vaaleat hiukset ja saparot hulmusi tuulessa. Tulin niin hyvälle mielelle tuosta, se elämänilo ja huolettomuus tuntui tarttuvan.

Mikään ei ole niin turhaa kuin miettiä voinko/saanko/kehtaako. Koska voit, saat ja kehtaat. Ketä varten täällä eletään?

Saparot eivät ”hulmua tuulessa”, ne ovat lyhyehköt, jäykät ja sojottavat. Näkemälläsi rouvalla oli varmaan letit.

Mikä kampaus se sitten on, jos ei saparot, kun on ponnarit molemmin puolin päätä? Pitkillä hiuksilla ne kyllä hulmuaa. Usein päätä vasten korvan alla, mutta joskus myös sojottavana korvan päällä, molemmissa hulmuaa.

Vierailija
185/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali-ihmisellä se jatkuva nolouden tai ulkonäön miettiminen loppuu siinä yläasteen jälkeen. Pikku hiljaa antaa vähemmän ja vähemmän arvoa sille, mitä muut ajattelevat. Laittaa hiukset niin kuin laittaa, laittaa päälleen vaatteet, että ei ole kylmä, katsoo ettei lähde vahingossa kasvoissa kiloa hammastahaa, kun lähtee töihin. Enemmän kiinnostavat perhe, hyvinvointi, työelämä ja täydennysopinnot, ikääntyvien vanhempien hoito, kulttuuri... Oman navan ympärillä pyöriminen ja sen pohyiminen miltä itse näyttää tai muut näyttävät vain jää. Muita ihmisiä pitää viehättävänä kuten ennenkin ja tietää, ettei toisen kauneus tai varakkuus ole itseltä pois. Todella vapauttavaa❤️

Osuvasti kirjoitettu. Eiköhän se ole juuri noin, toiset ilmeisesti jäävät siihen nolous-moodiin, josta useimmat kasvavat ulos viimeistään parikymppisenä.

Vierailija
186/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö olla fitness queen että saa treenata liiveissä ja pyöräilyhousuissa?  Mikä ihme teitä vaivaa, oletettevasti olette naisia itsekin? Kyttäätte toisia naisia ja paheksutte kun eivät pukeudu niinkuin "pitäisi".

Teidänkaltaistenne nyrppynaamojen takia misogynia elää ja voi hyvin. Taidan ihan nyt teidän kiusaksenne etsiä lyhyimmän minihameen, laittaa tukan saparoille ja tulla jumppaamaan teidän työpaikoillenne. Paitsi että te taidatte kyllä olla vielä peruskoulussa. Toivon niin ainakin. Olisi vielä toivoa kypsymisestä. 

Vierailija
187/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, olisi aika kuuma nelikymppisellä naisella letit. Enemmän tätä ja vähemmän sitä, että hakataan vain koko ajan lyhyemmäksi kun ikää tulee. Kuka täälläkin taas jakelee ihan päinvastaisia neuvoja kuin mitä naisille pitäisi jaella, jos halutaan olla hottia?

Vierailija
188/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on 60v lettipää.

Vierailija
189/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään ainakin mikä on palstailijoiden suokkari kampaus. 😊

Ps. mielipiteen kysyminen ei ole sama kuin kieltäminen. Rauhoittukaa niiden lettienne kanssa. Pitkät letit minusta kivat, lyhyet kananpersetukkaan tehdyt not so much. Enkä silti tarkoita ettetkö niin saisi tehdä, vaikka se minusta näyttää koomiselle. Sinusta se näyttää fressille ja nuorekkaalle ja suloiselle ja hei, se on ihan ok 😊

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/a6244/90s-beauty-britn…

Tuota tai oikeastaan vielä lyhempää tarkoitin. Minusta toi ei sovi kuin lapsille mut ok. 😊 En silti kiellä käyttämästä, kysyin mielipidettä! 🤪

Suokkari? Yöks.

Sopii jotenkin tuohon saparot keski-ikäisellä, jotenkin liikkistä mutta ei kuitenkaan. Voisi kuvitella kuinka hän laittaa miehelleen voikkuleivät iltapalaksi 😅😳

Vierailija
190/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän saparot hulmuavat kuin mötköletit.

Vierailija
191/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää vaikka 100-vuotiaalla! T. Parikymppinen

Vierailija
192/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väliä sillä hammastahnalla naamassa tuossa vaiheessa on? Kun elämä on täyttä ja "minun" perheeni sitä ja "minun" mieheni tätä ja koska olen hieman parempi sivistynyt ja kultturelli ihminen, muistan joka tilanteessa sen kertoa. Pukeudun myös vaikka minihameeseen tai säkkiin tai "minun" mieheni vaatteisiin, kuitenkin mieluiten johonkin kotimaiseen designiin, koska olen sillä tavalla vapautunut, ja puhun vain miehestä tai häneen liittyvistä asioista, jotta kaikki kuulevat, että minulla on mies. Ja perhe. Ai niin ja se kulttuuri. Ja ikääntyvät vanhemmat. Ja puen saparot koska "minun" mieheni lapsi sanoi kerran, että näytän nuorelta. Näytänhän oi näytänhän vielä. Ja olenhan kultturelli ja hyväksytty. Olenhan vapaa.

Vierailija
193/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä pitää kaikkien jo luovuttaa ja siirtyä siihen lyhyeeseen kananpersetukkaan.

Vierailija
194/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään koskaan laittanut lettejä,siis kahta sellaista "saparoa".Lapsellisen näköistä,mulla ei ollut edes lapsena tuollaisia,mutta kuulunkin siihen ikäpolveen,jonka aikana lettejä pidettiin vanhan aikaisina,niinkuin yleensäkin pitkiä hiuksia(paitsi 60-luvun upeat nutturat).

Mutta nykyään tehdään paljon upeita lettikampauksia,pikkutytöilläkin on todella ihania kruunumaisia lettijuttuja.

Aikuiselle sopii mielestäni sellainen upea kun pitkä letti kierretään pään ympäri ,sellainen kruunumainen myös.

Oli sillä yhdellä venäläisellä poliitukolla,jonka nimeä en muista.

Mutta kaksi saparoa,nöf nöf.

Vierailija
195/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi itsekään koskaan laittanut lettejä,siis kahta sellaista "saparoa".Lapsellisen näköistä,mulla ei ollut edes lapsena tuollaisia,mutta kuulunkin siihen ikäpolveen,jonka aikana lettejä pidettiin vanhan aikaisina,niinkuin yleensäkin pitkiä hiuksia(paitsi 60-luvun upeat nutturat).

Mutta nykyään tehdään paljon upeita lettikampauksia,pikkutytöilläkin on todella ihania kruunumaisia lettijuttuja.

Aikuiselle sopii mielestäni sellainen upea kun pitkä letti kierretään pään ympäri ,sellainen kruunumainen myös.

Oli sillä yhdellä venäläisellä poliitukolla,jonka nimeä en muista.

Mutta kaksi saparoa,nöf nöf.

Julija Tymošenko oli kylläkin Ukrainan pääministeri, eikä venäläinen poliitikko.

Vierailija
196/196 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukamitenkin kirjoitti:

Eihän tuo minulle kuulu millaiset hiukset ihmisellä on tai vaatteet, mutta kyllä se minua huvittaa, kun näkee "rupsahtaneita" jotka yrittävät olla "nuorekkaita". Saanpahan halvalla hyvät naurut. 

Hullulla on halvat huvit, i d i o o t i l l a ilmaiset. En ymmärrä mitä iloa kukaan saa jonkun toisen ulkonäölle nauramisesta, oli se sitten millainen hyvänsä. 

Defenssi. Tyytymättömyys omaan ulkonäköön.