Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?
Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?
Kommentit (196)
kyllä on karmeata kun melkein kaikilla 30 v naisilla on kynitty kanaperse tukka.
nuoremmilla on kamalat tekotukat.
harvalla on omia pitkiä ja paksuja hiuksia.
minulla on pitkät hiukset. yli pyllyn reilusti.
välillä laitan letit eikä kukaan ole koskaan sanonut. että onpa karmean näköistä.
usein kysytään onko minun omat hiukseni.
Olen jo lähes 60 ja edelleen letit joskus.
En käyttäisi julkisella paikalla. Mutta kukin tyylillään.
Hopeakettu kirjoitti:
Mikään arviointivirhe letit ole. Johan nyt jokainen saa pitää sellaista tukkaa mitä haluaa tai olla vaikka karvaton. Enneminkin näe arvostelijat heikkoina ihmisinä.
Jännää on tämä joillekin tyypeille ominainen tapa kiinnittää odotukset naisten pukeutumiseen ja kampauksiin, meikkausta unohtamatta. Hyvin pikkumaista. Tai luettu liikaa vain niitä naistenlehtiä. Kaikkien naisten pitäisi olla samasta puusta veistetty. Ikärajat on toinen silmätikku. Nelkyt on joku maaginen maaliviiva kaikessa. Sitä ikävämpi heille ettei moodit merkitsekään kaikille samaa.
Joskus katsoin Lapin poliiseja. Siinä on se Anu poliisi jolla aina letit. Mun mielestä ne on oudot virkapuvun kanssa sori vaan. Ja onko työturvallisetkaan, helppo repiä.
Siis omg, kun nainen täyttää 40 on tukka leikattava lyhyeksi ja siihen on otettava permanentti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus katsoin Lapin poliiseja. Siinä on se Anu poliisi jolla aina letit. Mun mielestä ne on oudot virkapuvun kanssa sori vaan. Ja onko työturvallisetkaan, helppo repiä.
Mitä tahansa kampausta saa revittyä, paitsi kaljua.
Näin kerran noin 80-90 vuotiaan naisen pyörätuolissa, ja hänellä oli letit + uskomaton karisma.
Siis eikö tämä hiushullu voisi lakata. Juuri eilen piti jotain ulinaa.
Kyllähän se nyt miehissä herättää sellaisia pikkuttyttömäisiä hmmmhmhmhmh-viboja, kun näkee letit aikuisella naisella. Mutta siihen varmaan pyritäänkin. Kyllä ne naiset tietää, mistä miehet innostuu.
Semmoiset "moottoripyöränohjauskahva" -saparot tai pitkät paksut letit. Niistä on hyvä ohjastaa. Ja ovat totaalinen turn on.
Minulla on yleensä hiukset auki tai tätityylin ponnarilla, mutta välillä saatan laittaa vaikka saparot, pannan tai pinnejä.
Oletko itse vielä nuori? Nelikymppisenä useimmat jo uskaltavat laittaa tukkansa ihan miten itse tykkäävät.
Eteläamerikkalaisilla vanhoilla naisilla on usein upeat paksut letit.
Enemmänkin kummastelen heitä, jotka eivät viitsi tehdä hiuksilleen mitään tai leikkauttavat jonkun lyhyen tätitukan heti kun ikää tulee. Ymmärrän jos hiukset ovat niin kuivat ja haperot, ettei voi mitään pitkää pitää, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Ihan maailmanlaajuisessa mittakaavassa suomalaiset ovat todella rumaa kansaa. Eivät panosta juurikaan ulkonäköönsä.
Letit voi olla vaikka 100-vuotiaalla. Hitto että oletkin tyhmä.
Oih, mulle sanottiin jo täyttäessäni 30, että sen jälkeen nainen ei saa enää käyttää saparoita tai lettejä. Nyt olen 42 ja tälläkin hetkellä päässäni on saparot. Toimin asiantuntijatehtävissä ja olen vetänyt koulutuksia ja kv-seminaareja letit päässä ja jopa Marimekon raitapaita päällä. Kellään ei ole ollut kuin positiivista sanottavaa ja kuulemma kuivatkin asiat muuttuvat helpommaksi omaksua, kun niistä kertoo saparot päässä iloisen värisessä paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin kummastelen heitä, jotka eivät viitsi tehdä hiuksilleen mitään tai leikkauttavat jonkun lyhyen tätitukan heti kun ikää tulee. Ymmärrän jos hiukset ovat niin kuivat ja haperot, ettei voi mitään pitkää pitää, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Ihan maailmanlaajuisessa mittakaavassa suomalaiset ovat todella rumaa kansaa. Eivät panosta juurikaan ulkonäköönsä.
..no mun mielestä tuokin on tyhmä yleistys. Onko sullakäynyt mielessä, että meistä paksuhiuksisistakin joku voisi yksinkertaisesti tykätä lyhyistä hiuksista itsellä? ilman, että on pakko leikata? Itsellä on ollut sekä pitkät, vyötärölle ulottuvat hiukset useita vuosia, että nyt 27-vuotiaasta asti lyhyt. viihdyn lyhyessä. Mun mielestä kaikilla on vapaus pitää ihan mimmosta haluaa, jopa ylinelikymppisillä niitä lettejä, jos niistä tykkää.
En tykkää saparoista, mutta itse pidän useasti kahta päänmyötäistä ranskalaista tai koko pään ympäri menevää lettiä. saatan myös letittää otsalta hiukset sivuun.
Olen 42.
Käytän saparoita ja lettejä ja olen 30v. Niin käyttää myös äitini joka on 60v. Ja niin käyttää Aira Samulinkin joka on 90+. Mitä sitten? Harmittaako, kun et itse uskalla?
Palataanko takaisin siihen että naimisissa olevan naisen täytyy käyttää mummohuivia. Kovin on konservatiivista porukkaa liikkeellä :D