Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sukulaisissa ja ystävissä ei ole ketään joka tupakoi

Vierailija
26.08.2024 |

Siksi joskus oikein hämmästyy kun näkee jonkun polttavan esim. kadulla. Että jotkut vielä sellaista harrastaa... 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan. Naapurit vetää sitten senkin edestä.

Vierailija
2/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Mut myös mulla tupakoiva naapuri ja samoin suurin osa työkavereista, hoitoalalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua.....  kyllä sulla riittää ihmeteltävää. Oletko koskaan matkustanut suomen ulkopuolella?

Vierailija
4/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan ystäväksi halua tupakoivaa, tatuoitua, juoppoa, tuillaelävää lähiön yh-mamma

Vierailija
5/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua.....  kyllä sulla riittää ihmeteltävää. Oletko koskaan matkustanut suomen ulkopuolella?

Tupakoinnin määrä on romahtanut kaikkialla. Harva nykyihminen tuhoaa keuhkonsa vapaaehtoisesti. 

Vierailija
6/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Omista vanhemmistani toinen tupakoi ja kuoli huumeiden yliannostukseen kun olin lapsi. Myös siskoni tupakoi ja käytti huumeita, ja kuoli myös huumeiden yliannostukseen. Toinen sisko on lopettanut tupakoinnin.

Vierailija
7/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnin määrä on romahtanut kaikkialla. Harva nykyihminen tuhoaa keuhkonsa vapaaehtoisesti. 

Ookke. Just tulin Italiasta ja röökiä veti jokatoinen vastaantulija. Mutta eihän se hyvä tapa ole, kuten ei alkoholin juominenkaan tai itsensä lihavaksi syöminen. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
8/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikista suomalaisista tupakoi noin 12 prosenttia. Tupakointi on vähentynyt kaikissa ikäryhmissä. 20-vuotiaista pojista tänä päivänä tupakoi päivittäin noin seitsemän prosenttia ja tytöistä noin viisi prosenttia.

Vierailija
9/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä ei ole yhtään lihavaa.

Vierailija
10/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vapettajia on ja nuuskaajia. Ihan varmasti.

Vierailija
11/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookke. Just tulin Italiasta ja röökiä veti jokatoinen vastaantulija. Mutta eihän se hyvä tapa ole, kuten ei alkoholin juominenkaan tai itsensä lihavaksi syöminen. Kohtuus kaikessa.

suomestakin löytyy vuokralähiöitä, joissa joka toinen vastaantulija polttaa

Vierailija
12/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Oliko ne turisteja? Italiassa poltetaan nykyään vähemmän kuin Suomessa, lainsäädäntö on tiukka mm. maahan tunppaamisesta saa 300 euron sakon. 

Vierailija
13/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tupakointi on yleisintä vähiten koulutetuilla ja vähäisintä korkeasti koulutetuilla ihmisillä"

Seura ratkaisee? 

Vierailija
14/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen alkoi ystäväpiirissä siinä vaiheessa, kun oltiin päälle kolmekymppisiä ja monet perheellisiä. Nyt kun ollaan kaikki noin 50-vuotiaita, niin vain yksi polttaa päivittäin ja toinen satunnaisesti. Sukulaisistani äidin sisarukset tupakoivat kaikki koko ikänsä, äitini ei. Myöskään isäni ja veljeni eivät polta.

Vierailija
15/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tupakointi on yleisintä vähiten koulutetuilla ja vähäisintä korkeasti koulutetuilla ihmisillä"

Seura ratkaisee? 

Poikkeus vahvistaa säännön? Olen korkeasti kouluttautunut työssäkäyvä ja niin on myös suurin osa ystävistäni. Ja me tupakoimme. 

Vierailija
16/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnin lopettaminen alkoi ystäväpiirissä siinä vaiheessa, kun oltiin päälle kolmekymppisiä ja monet perheellisiä. Nyt kun ollaan kaikki noin 50-vuotiaita, niin vain yksi polttaa päivittäin ja toinen satunnaisesti. Sukulaisistani äidin sisarukset tupakoivat kaikki koko ikänsä, äitini ei. Myöskään isäni ja veljeni eivät polta.

Olen samaa ikäluokkaa ja noin kävi omassakin tuttavapiirissä, viimeistään lapsia hankittaessa tupakointi loppui. Nyt viisikymppisenä ei taida kukaan polttaa enää. 

Vierailija
17/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Mä olin Firenzen keskustassa. 

Vierailija
18/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Oliko ne turisteja? Italiassa poltetaan nykyään vähemmän kuin Suomessa, lainsäädäntö on tiukka mm. maahan tunppaamisesta saa 300 euron sakon. 

Ihan paikallisilta näytti. Ja tumppeja oli kyllä monessa paikkaa. Pettäiskö valvonta vai onko kyse kuuluisasta korruptiosta?

Vierailija
19/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Mä olin Firenzen keskustassa. 

No niin, eli turistirysässä.

Vierailija
20/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä ei ole yhtään tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi