Letit yli nelikymppisellä naisella, pieni arviointivirhe?
Mitä mieltä? Letit, siis sellaiset saparomittaiset, yli nelikymppisellä naisella.. Sanoisin että ei koskaan ikinä. Siis ei. Jossain todella pitkässä tukassa ehkä todella näyttävällä naisella mutta ei todellakaan aivan kenellä tahansa. 😳 Siis ei. Mitä mieltä muut?
Kommentit (196)
Naisilla on ihan ihmeellisiä ikäjuttuja. Jatkuvasti pitäisi tiedostaa omaa ikää ja pakottaa muutkin piehtaroimaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä juuri luin.. naisella saa olla hiuksissa just mitä itse tykkää pitää. Ja ap saa pitää turpansa kiinni.
En kieltänytkään. Se vaan näyttää koomiselle. Nimenomaan ne kananpersetukkaan väsätyt saparomittaiset letit. 😀 En ole koskaan ymmärtänyt. Siihen vielä pari pinniä otsalle niin avot. Ja heijastinliivit jos haluaa oikein sekoilla.
Olen 70-vuotias pitkätukkainen nainen ja pidän tukkani juuri niin kuin itse haluan. Yhdellä tai kahdella letillä, saparoilla, poninhännällä, nutturalla tai auki. Tukka ulottuu vyötärölle ja on paksu. Saa kadehtia :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on saparomitta?
Semmoinen lyhyt joka sojottaa sivulle pari - viisi tai kymmenen senttiä 😀 maks Peppi Pitkätossu
Vierailija kirjoitti:
Olen 70-vuotias pitkätukkainen nainen ja pidän tukkani juuri niin kuin itse haluan. Yhdellä tai kahdella letillä, saparoilla, poninhännällä, nutturalla tai auki. Tukka ulottuu vyötärölle ja on paksu. Saa kadehtia :)
Hei pitkät letit ja hiukset hieman eri. Lue aloitus.
Ai suihinottokahvat? Ne on seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä juuri luin.. naisella saa olla hiuksissa just mitä itse tykkää pitää. Ja ap saa pitää turpansa kiinni.
En kieltänytkään. Se vaan näyttää koomiselle. Nimenomaan ne kananpersetukkaan väsätyt saparomittaiset letit. 😀 En ole koskaan ymmärtänyt. Siihen vielä pari pinniä otsalle niin avot. Ja heijastinliivit jos haluaa oikein sekoilla.
Enpä ole tällaista koskaan nähnyt. Teini letittää minulle usein kaksi ranskalaista lettiä, hiukset puoliselkään. Kätevää kun on kaikki hiukset visusti kiinni.
Tästä eteenpäin taitaa ollakin sitten saparopäiviä harva se päivä kaikilla naisilla. Toivottavasti kaikki AP.n tuttavat ja lähistöllä liikkuvat varsinkin tekevät niin.
Joo ei ole aikuisen naisen kampaus. Mutta aika harvoin niitä näkeekään, joten moni näyttää olevan samaa mieltä.
Parempi letillä kuin vapaana hulmuten kuin kassialmalla.
Vierailija kirjoitti:
42 v, pidän usein kahta saparoa. En uskokaan olevani tyylikäs, mutta ihan sama. Olen jo päässyt yli muiden miellyttämisestä.
Joo ja sen huomaa käytöksestä muutenkin 👍
Naiset on kyllä kovia lokeroimaan toisiaan aivan uskomattomistakin asioista. Jotenkin ei yhtään 2020-lukua tällainen nimittely ja naureskelu eikä varsinkaan määräilyn yrittäminen.
Nainen on naiselle susi.
Koronahiukset päässeet kasvamaan, nyt saparot ja kohta saan jo letit. N65 +.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pitkät letit ja hiukset hieman eri. Lue aloitus.
Onko saparomittaiset letit letitettyninä noin 20 cm pitkät? Vähän hankalat, kun letistä ei saa tasaista hiusten pituuserojen takia, mutta voi olla tosi kivan näköiset kun seassa on hiustupsuja.
Vierailija kirjoitti:
Parempi letillä kuin vapaana hulmuten kuin kassialmalla.
Sulla on traumoja kassialmoista, mikä se kassialma on?
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin taitaa ollakin sitten saparopäiviä harva se päivä kaikilla naisilla. Toivottavasti kaikki AP.n tuttavat ja lähistöllä liikkuvat varsinkin tekevät niin.
Ei se minua haittaa, huvittaa vain, ja kaikki loukkaantui satasella lukematta edes aloitusta kunnolla 😀 laittakaa vaan ne aikuiselle sopivat ja kuten joku mies tuossa törkeästi ilmaisi suihinottokahvat! Minä lupaan silti etten laita. Ja olen yli nelkyt ja paksut pitkät hiukset. En ole kateellinen, ihmettelen vain. Ei kaikkien tarvi pitää kaikista, ei kaikki tykkää maidosta tai kokiksesta tai pitsasta. Ja joo, sen saa sanoa ääneen 😀
Vierailija kirjoitti:
Niin ne sivulle sojottavat letit sopivat mielestäni alle ekaluokkalaiselle. Siinä menee raja. Nämä vanhemmat miehet ovat myös aika koominen näky letteineen. (itse asiassa mies leteillä tai letillä missä iässä tahansa)
Hiukseni ovat sen verran pitkät ja paksut, että ne eivät sojota sivuille leteissä, vaan laskeutuvat alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minua haittaa, huvittaa vain, ja kaikki loukkaantui satasella lukematta edes aloitusta kunnolla 😀 laittakaa vaan ne aikuiselle sopivat ja kuten joku mies tuossa törkeästi ilmaisi suihinottokahvat! Minä lupaan silti etten laita. Ja olen yli nelkyt ja paksut pitkät hiukset. En ole kateellinen, ihmettelen vain. Ei kaikkien tarvi pitää kaikista, ei kaikki tykkää maidosta tai kokiksesta tai pitsasta. Ja joo, sen saa sanoa ääneen 😀
Kiviäkin kiinnostaa.
Juu ei, kyllä sellainen mummokypäräkampaus pitää olla viimeistään 35-vuotiaalla. Sitä voi elävöittää sellaisella tönköllä kypärävärillä myös. Ja muistakaa myös että tennarit ja lyhyet hameet ei sovellu. Koruina saa pitää vihkisormusta, koska tuon ikäisen naisen tulee olla naimisissa. Saa olla myös helmikorvikset jos on jotkut Tupperwarejuhlat tiedossa.
Mikä on saparomitta?