Missä mun mies on?
Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.
Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....
Mä alan hermostua....
Kommentit (175)
ja sinulle joka ilkut, haen sovitusti miehen sen vuoksi koska matkaa autolla on 5-7 min ja muuten joutuisi menemään 2 bussilla ja kiertämään tunnin verran....
Ja lounaankin vein vain siksi kun oli unohtanut ottaa rahaa mukaan...
Niin tosiaan, ei hänellä ole rahaakaan mukana!
Tai sitten on käynyt niin kuin meillä usein, että mies muistaa sanoneen mulle menoistaan, vaikka ei todellisuudessa ole. Outoa kyllä on, ettei mies puhelimeen vastaa.
Ei sanonut mitään että pitää mennä jonnekkin ja muistaisin jos olis sanonut. Ja se ei tosiaan selitä sitä miksi ei vastaa tai soita.
Mä olen huolesta ihan soikeena!
jos mä oikeasti olisin huolissani, että jotain on tapahtunut en todellakaan uskoisi mieheni löytyvät tältä chat-palstalta.
Eli ei kun kapulaa kouraan ja soittamaan kaikki paikat läpi
Mutta minulla vaivaa tuo, että matka töihin autolla kestää 5 minuuttia ja sinä kuskaat miestäsi???? Uskomatonta. Eikö tuollaista matkaa voi kulkea pyörällä?
Meillä vaan ontapana sen jälkeen aina mennä kauppaan ja/tai hoitamaan asioita, autolla helpompaa!
jos kerran lähti sen työkaverinsa kanssa ja mulla hänen numeroaan ei ole niin mihin soittaisin?????
niin vastaisi puhelimeen!!!
En voi ymmärtää että tekis tahallaan näin????!!!!
päästä eli saan soittaa sata Salmista ennekuin löytyy...
Vierailija:
jos kerran lähti sen työkaverinsa kanssa ja mulla hänen numeroaan ei ole niin mihin soittaisin?????
Minä selvittäisin sen työ kaverin nimen ja numeron vaikka muilta työkavereilta...
miehellesi olisi sattunut jotain, olisi kaveri varmaan jo soittanut. Outoa, kun ei ilmoittanut sinulle mitään, vaikka tiesi, että tulette pojan kanssa hakemaan ja lähti hyvissä ajoin tuloanne jo töistä pois. Toivotaan, että soittaa pian ja hällä tosi hyvä selitys.
Ainakin itse pidän kokouksissa kännyn äänettömällä, enkä sitä näpellä kesken kokouksen..
Tai jos miehesi on luullut sanoneensa sinulle, että menee sinne ja sinne, vaikkei ole sanonut. Siis muistaa sanoneensa, vaikka oli vaan aikonut sanoa?
mä ainakin uskon sua! mitä kuuluu? toivottavasti miehesi ei ole sekaantunu huumeisiin:( voimia ja haleja!!
että kertokaa mitä toi ap tarkottaa, ku sitä on jokapaikassa, eikä jokainen kirjoittaja täällä voi ninimerkillä olla joka on aP? vai mitä? siis suomeksi mitä meinaa..
Lisää samantapaisia tarinoita, kiitos!
ja silloin työkaveri sanoi et on lähteny jo kotiin.... ihan just kuulema.
Eli on nyt ollu kohta puoltoista tuntia jossain ja hänen täytyy luulla et me oltais pojan kanssa siellä oottamassa työmaan ulkopuolella... ei ikinä oo niin tehny et ite istuis jossain bissellä kun minä lapsen kanssa odotan työmaalla....
Ei, kyllä täs on nyt joku muu juttu.... laitoin äsken viestin että jollet nyt vastaa niin soitan sairaalat ja poliisille kolarit ja ei silti vastaa tai soita eli ei saa näitä viestejä....