Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä mun mies on?

Vierailija
14.08.2006 |

Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.

Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....

Mä alan hermostua....

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari vuotta sitten.

Pikkuhiljaa jäi työpaikat ja ryyppyreissut pitenivät.

Sitten tuli kotiin ja sammuili pitkin lattioita..

Sitten mukana oli huumeetkin..

Surullista mutta totta.

Vierailija
42/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kertomaan että mieheni oli tullut sinne ja sammunut heti tultuaan sohvalle.. Kysyin oliko ottanut jotain ja sanoi että ei.

Kun siinä juteltiin niin mies soitti veljelleni ja kuulin kun kysyi että mitä se sanoi?

Sitten veli jutteli että mä olen vielä tässä ja sanoin jo ettet mitään muuta ollu ottanu ja että sammuit sohvalle.

Nyt tuli kyllä sellainen olo että veli ja mies oli sopinut että veli tulee tänne selittelemään....

Mitäköhän oikeesti on tapahtunut?

Onkohan mies edes ollut veljellä? Vai onko miehellä joku ongelma josta mä en tiedä mitään?

Mitä jos onkin vetänyt jotain?

Kyllä täs jotain on, ei mun veli tule tänne muuten vaan yhtäkkiä selittelemään jotain....

Vierailija
44/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltäs! Nyt tosiaan kova kovaa vastaan ja vaadit selityksiä tai dumppaa mies pellolle!

Vierailija
45/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joksikin aikaa. Palaa sitten jos ja kun saat kunnollisen selityksen.

Vierailija
46/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sun miehen pitää antaa sulle kunnon selitys. Tollaisen reissun jälkeen on kyllä sulle sen velkaa. Selkä seinää vasten vaan, etkä todellakaan anna heti anteeks. Kerran kun tollaista tekee, niin ikävä kyllä helpommin lähtee sit toistekkin, varsinkin jos liian helpolla pääsee.

Vierailija
47/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun veli olla sellainen, et valehtelee sun miehen puolesta??

Vierailija
48/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitto....

Vierailija
49/175 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen täällä näitä ketkä puhuu lyhyestä liekasta yms.

Olemme olleet 10 vuotta naimisissa meillä on 4 lasta.

Joka päivä kun mieheni lähtee töistä kotiin hän soittaa minulle lyhyesti. Ei siksi, että vaatisin niin vaan kai hänestäkin on mukava tulla kotiin ja voi kertoa heti sellaset ekat terveiset kumpikin päivästään. Minusta se on kiva tapa.

Osoittaa kai jonkinlaista välittämistä, luulisin näin.

Ja jos menee puolikin tuntia ettei soittoa kuulu saatan miettiä mitä on tapahtunut tai missä mies on. Yleensä itse alan soitteleen jos 45 minsaa menee eikä ole etukäteen mitään tietoa mikä saattaisi aiheuttaa viipymyksen.

Ja tällasta AP:n tarinoita tiedän monia. Silloin kun ne sattuvat omalle kohdalle ne naurattavat harvinaisen vähän.

Kai ihmisellä on oikeus huolestua??

Minä sanoisin AP:lle sen verran kuin joku edelläkin, että laita terkkaan. Virtsakokeista näkyy esmes miedot huumeet parikin viikkoa. Sinuna aika tiiviisti selvittäsin asiaa.

Eiku tsemiä ja rohkeutta!

Vierailija
50/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAPPY END

Vierailija
51/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tietää ettei meidän poika tykkää olla autossa kauaa ja menin sine hakemaan häntä poikkeuksellisesti varttia aiemmin ja kaikki oli sieltä jo lähdössä. Eli hän ei voi tietää että joku on minulle kertonut että lahti kaverinsa kanssa.

Kyllä mies nyt aina soittaa jos jotain tulee etten mene turhaan hakemaan. Mehän istuttais vieläkin siellä..... siis jo tunti....

Eihän normaalisti niin tee...

Mitä siitä vaikka olskin kaljalla, kyllä aina ilmoittaa.

Vierailija
52/175 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi provolta, sun tarinassas on vähän outoja juttuja..

ja jos tämä olisikin totta niin miksi edes olet tuommoisen ukon kanssa johon et ilmi selvästi edes luota ja kyttäät taukoamatta.

Ja miehesi käytöksen perusteella sillä sattuu olemaan toinen nainen, joka on hyvässä lykyssä kertonut miehellesi jonkin " uutisen" jättänyt hänet tai vaikka paksuna ja nyt miehes veti pään täyteen kamaa tai viinaa, kun ei kestänyt ja onpas sulla tavan veli jos ukkos kanssa sumplii sanomiset.

Itse en uskoisi kummankaan juttuja!

Vierailija
53/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole sen kaverin numeroa...

Mä alan menee paniikkiin..... mitä ihmettä????!!!????

Vierailija
54/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele täällä meidän kanssa ja juttele, niin ei tunnu niin pitkältä se aika odotella.

Vierailija
55/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just lähdössä, kuivailee vielä..

Vierailija
56/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää missä on, poika huutaa koko ajan tossa, kiljuu huomiota, mä en pysty keskittymään mihinkään......

Mitä voi olla? Mä en ymmärrä!

Tulee mieleen kaikki maailman auto-onnettomuudet ym.

Siis oikeesti mies soittaa tai ainakin vastaa puhelimeen AINA.

En mä nyt heti osais epäillä toista naista...

Meillä menee ihan loistavasti, just oltiin 12 aikaan viel miehen ruokatunnilla viemäs ruokaa....

Mua alkaa kohta itkettää....

Vierailija
57/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele tienvieret, jos ne sit on ajaneetkin kaseikkoon.

Vierailija
58/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyeksi, enkä ihmettele, jos akka käy joka päivä hakemassa duunista ja vie lounaankin töihin. BBBUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH

Vierailija
59/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt kaverin kanssa jotain " harrastaa" golfia tai jotain mitä siel teillä päin voi? mut sit eri asia jos sovittu että haet hänet jne..

Vierailija
60/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun miehes onkin pääsemässä vasta myöhemmin töistä ja luulee jostain syystä sanoneensa sulle sen. Ja oottaa sua kohta hakemaan sitä ja on pirun kiukkuionen ja huolissaan kun et jo oo. Niin ja siks ei oo vastannut kun on sellanen työhomma, ettei oo puhelin mukana.