Missä mun mies on?
Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.
Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....
Mä alan hermostua....
Kommentit (175)
koskaan ei tiedä milloin toinen yllättää. pitää olla tarpeeksi paukkuja pärjätäkseen jos noin käy.
oli provo eli nou haluun tietää miten loppu niinku kaikki muutkin =)
jos ei provo niin koita ap jaksaa!
Toivottavasti ei ole kyse tuollaisesta!
Mutta en voi ymmärtää mistä sitten, kaikki hyvin vielä 12 päivällä ja 15 onkin päättänyt ettei tule kotiin vaan on ollut jossain muualla...
onko ennen kokeillut? ei tarvitse heti aina tarkoittaa toista naista. tosi tökerösti olisi muuten pettänyt, tietäessään ap: soittavan perään. ei kukaan niin tyhmä ole.
et ollut horoperse, kun toit ruokaa jne... oikeesti miehet voi kyllä olla niin outoja, mut tuntuu vaa tosi uskomattomalle, et ihan yhtäkkiä sekoais tolleen
aloit selvittää hänen olinpaikkaansa? Että niinkun nolostui kun soittelit töihin ja pomolle jne. Kuulostaisi siltä, että koska pomo ei lähettänyt työkaverin numeroa, niin hän soittikin miehellesi ja varoitti muijasta...
mahdollisuus selvittää mitä on tapahtunut, jollet nyt tule olohuoneeseen niin en ikinä halua nähdä sua enää. Mies sanoi että hänellä särkee päätä, ei voi tulla.
Kyllä helvetti kohta särkee muuallekkin kuin päähän jollei tule selvittämään!
Nyt alkaa jumalaton viha nostamaan päätään!!!!!
Siis en ikinä olis kuvitellu et hän käyttäytyy näin!!!
en tiedä onko totta,mutta kerroin silti.
en tiedä ollaanko samassa ihmisessä,mut miehes oli mun kanssa töiden jälkeen ajelemassa...
Vierailija:
ja sinulle joka ilkut, haen sovitusti miehen sen vuoksi koska matkaa autolla on 5-7 min ja muuten joutuisi menemään 2 bussilla ja kiertämään tunnin verran....Ja lounaankin vein vain siksi kun oli unohtanut ottaa rahaa mukaan...
Niin tosiaan, ei hänellä ole rahaakaan mukana!
et ole ap, se ei kyllä luovuttaisi vaikka olisikin porvoosta
ja sit kun viimein tulee niin antaa vaan mennä nukkumaan,asiaa ei selvitetä sit yhtään...
ei oo totta tämä juttu!