Missä mun mies on?
Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.
Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....
Mä alan hermostua....
Kommentit (175)
se ehkä voisi tietää syyn siihen. mulla tuli mieleen että onko sillä mitään väkivallan merkkejä että joku olis kimppuun käynyt tai uhkaillut yms. että on pois tolaltaan.
että tää löytyy helposti, kun tulen töistä kotiin ja etsin ketjun ;)
nää pari viimeistä viestiä ei ole mun kirjottamia...
Sain miehen tosiaan eilen myöhemmin ylös sohvalle juttelemaan... oli tosi vihainen ja nimitteli mua (ei ole koskaan ollut sellainen) ja kävi sit ilmi että oli ollut mun veljen luona.
Oli ensin ryypännyt töissä tai siis kesken päivän lähtenyt ryyppäämään ja sitten ollut niin kännissä ettei ollut halunnut tulla kotiin ja oli mennyt mun veljelle joka asuu tässä parin korttelin päässä.
Aion tänään vielä soittaa veljelle onko ollut siellä. Veljelläni on ongelmia huumeiden ja lääkkeiden kanssa ja mietin olisko voinut siellä ottaa jotain. Mies sanoo että on nukahtanut veljelleni ja siksi ei soittanut tai vastannut puhelimeen.
Mietin vaan että koskaan ei mies ole kaupan kolmoskaljasta ollut niin sekaisin että sammuis..... moneksi tunniksi.
Hänellä ei ollut mitään selitystä sille miksi oli ryypännyt kesken päivää ja miksi käyttäyty kuin pienen maan kuningas mahtaillen ja oli välinpitämätön vaikka oli tehnyt näin...
Nyt aamulla heräs sohvalta ja kysyi et viedäänkö me hänet töihin?
Ei todella viety ja mies lähti kävellen.
Yritin vielä aamulla nyt puhua et miksi teki niin, miksei soittanut edes ja mies vaan että ei mulla ole mitään selityksiä. Ja ettei hän ajatellut että huolestun.
Mietin että mitä nyt.... olen loukkaantunut ja ihmeissäni... tuntuu etten tunne koko miestä enää... mitä ihmettä on voinut käydä?
Mies ei aioa kertoa näköjään... mitä jos tällaista tapahtuu useammin?
Pitäiskä mun nyt vaan antaa anteeksi ja olla niinkuin ennenkin?
Outo tunne, vaikka ei mitään pahempaa (niinkuin toista naista) ole tapahtunut niin olo on silti jotenkin petetty.
Tuntuu ettei mies välitä enää.
Pakkaanko miehen tavarat vai annanko anteeksi vai mitä kuuluu tehdä?
Minun ystävän mies on aina käyttäytynyt noin. Vielä ovat yhdessä ja olleet yli 20v. Pitkään ystäväni jaksoi olla huolissaan ja ihmeissään, mutta nyt kun heillä lapset on jo isoja on mies ottanut oman kämpän missä majailee kun tulee tunne, et pitää päästä ryyppämään.
Jostain se joskus alkaa ja aina joku kerta on se ensimmäinen. Valinta on sinun, miten haluat jatkaa..yhden kerran voi aina yrittää antaa anteeksi. 20 vuotta tuollaista vaatii jo naiselta sisua ja tosi rakkautta.
Voimia!
Jos tää on totta, soittaisin vaikka keskellä yötä!
ihmettelen vaan kovin kun miehell ei ollut rahaa mukana.
Ei mies ole koskaan ollut viinaan menevä... tätä on vaikeeta tajuta!
Kiitos muuten kaikille jotka jaksoivat myötäelää ja antaa tukea.
Soitin veljelle mutta puhelin oli kiinni... niinkuin aina. Täytyy käydä siellä kyselemässä jos jotain selviäis lisää.
Nyt olen miettiny että mitä jos sieltä sai jotain... muuta kuin kaljaa...
Nyt ei auta kuin jännätä kuinka perheen lasten käy, kun isän yhden iltapäivän kummallisen käytöksen jälkeen äiti ratkeaa huumeisiin. :) *taputtaa seisaallaan*
Vierailija:
Soitin veljelle mutta puhelin oli kiinni... niinkuin aina. Täytyy käydä siellä kyselemässä jos jotain selviäis lisää.Nyt olen miettiny että mitä jos sieltä sai jotain... muuta kuin kaljaa...
Mulla oli suhde varattuun mieheen, jota vaimo piti ns. lyhyessä lieassa. Tietäen kaikki tarinat mitä mies keksi, tämä ei ole edes likellä uskomatonta juttua! Pitkään " kaikki oli hyvin" , mutta sitten tuli juuri tämäntyyppinen repsahtaminen, kun miehellä tuli yhtäkkiä mitta täyteen näitä " mä tulen sua vastaan" , " mikset oo soittanut" , " missä oot" viestejä.
aiemmin kirjoitit et esittää nukkuvaa... hei oikeesti,mene hoitoon!!!!
Tää on selvä satutäti,antakaa jo olla!!!
mietin vaan että jos mies on siellä ottanut jotain....
ei mun veli sitä kyllä ikinä kertois mulle.
äsken mies soitti töistä ja pyyteli anteeksi. hän sanoi että oli vaan tehny mieli ottaa ja ei sit halunnu tulla kotiin ja olis soittanu mut kun nukahti.
ja älkää nyt luulko että mä olen joku hyväuskoinen hömppä, kyllä mä tajuan et jostain suuremmasta on kyse kuin siitä et mies halus olla viihteellä. ja en tajua sitä ettei vastannut tai soittanu mulle niinkuin yleensä jos tulee muita suunnitelmia....
koitan puristaa miehestä totuuden kun tulee kotiin...
veljelle, itse käytin nimitystä sammunut.
ei mies kotona sammunut vaan meni snkyyn ja esitti nukkuvaa ja sanoi et päätä särkee
ettekö usko että tällaista voi tapahtua???
toivon ettei kenenkään teidän kohdalle!
Meillä tällaista tapahtuu usein, kausittain jopa kerran tai kaksi kuussa, mutta välillä voi olla puolikin vuotta ihan normaalia elämää. Ne, jotka eivät usko tällaiseen, elävät kyllä ihan tynnyrissä. Eikä kyse edes ole liean pituudesta, meillä se taitaa olla liiankin pitkä. Itse olen kestänyt tällaisen miehen rinnalla jo yli 20 vuotta. Ap:n aitoudesta en mene takuuseen, voi olla totta tai sitten ei - ja voimia ap:lle, jos totta on - mutta tällaista nyt voi joittenkin elämä olla ihan oikeasti. Enää en jaksa niin kauheasti huolestua kuin vielä kymmenisen vuotta sitten.
Kuvittelin, että porukka lukee ja jättää kommentoimatta.
tekeehän puolisot toisilleen paljon paskempiakin juttuja ihan tuosta vaan. Muuten saattaisin uskoa täysin mutta periaatteessa en usko oikein mitään tältä palstalta luettua ;)
jos on totta niin ap:lle tsemppistä.
selittää kaikki: omituisen poissaolon jonka aikana ei vastaa puhelimeen, ei suostu kertomaan missä on ollut ja mitä tehnyt, käyttäytyy sekavasti ja oudosti vaikkei ole humalassa, on aggressiivisen oloinen, nukkuu.
miten hyvin miehen taustoja, onko ollut huumekokeiluja nuorena tai muutoin? ja samat kysymykset myös työkaverista.