Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä mun mies on?

Vierailija
14.08.2006 |

Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.

Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....

Mä alan hermostua....

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vielä mieleen, että miehesi on ehkä töissä ollessaan " vapaa" , eri roolissa, ja nyt kun kävit siellä, hän saattoi ehkä huomata, että HÄNESSÄ tapahtuu jokin asia, kun kohtaatte " vieraalla maalla" . ehkei hän tiedä miten käyttäytyä silloin kun paikalla olet sinä ja muita ihmisiä, eikä tiedä mikä on hänen roolinsa tällöin.

itselläni tällainen ongelma siis. eihän se tarkoita että miehelläsi menisi näin, mutta kunhan arvailen.

Vierailija
102/175 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me todella olemme olleet aika tiiviisti yhdessä, vaikka meillä on omat ystävämme niin ystävämme ovat pariskuntia, joko minun kauttani tai miehen ja sattuu olemaan niin että molempien hyvät kaverit löytyvät näistä pariskunnista eli kun olemme kavereiden luona olemme silloinkin yhdessä.

Mies on paras ystäväni ja toisinpäin. Aina ennekin lasta kun halusimme mennä ulos menimme yhdessä koska se toinen on parasta biletysseuraa. Meillä on aina ollut kaikkien kivointa yhdessä.

Muutenkin eemme yleensä asiat aina yhdessä.

Tuo mitä kirjoitit voi hyvinkin pitää paikkansa myös meillä. Olemme olleet ja viihtyneet aina yhdessä, mutta mies tosiaan onkin voinut haluta olla ilman minua. Ilman minua mutta minun kanssa.

Miehellä ei ennen tätä työpaikkaa (jossa on ollut vuoden) ole ollut oikein uusia ystäviä ja tuo työkavereiden kanssa halu mennä kaljalle kertoisi siitä että haluaisi olla myös heidän kanssaan...

En todella siitä suutu jos näkee muita ihmisiä vapaa-ajallaan. Meillä ei ole koskaan ollut mitään sopimuksia siitä miten kavereita nähdään kun ollaan oltu yhdessä tai sitten menty ystäville yhdessä. Ne kun sattuu just olemaan molempien ystäviä. Paitsi nyt tietysti nämä työkaverit.

Ja ilmeisesti mies haluaa olla heidän kanssaan ja ehkä sitten pelkää mitä mieltä minä olisin...

Täytyy jutella vielä miehen kanssa tästä, minulla ei ole mitään sitä vastaan että hän viettää heidän kanssa aikaansa kunhan se ei ole mitään jokapäiväistä kännäämistä!

Kiitos sinulle 328, tuossa oli enemmä järkeä mitä minun ajatuksissani ikinä. Ei olisi tullut tuollainen mieleenkään.

Ja teille kaikille jotka ajattelette että voi mies parkaa kun on koko ajan JOUTUNUT olemaan minun kanssani tai YHTEISILLÄ ystävillämme... meillä on ihan OIKEASTI ollut hauskaa yhdessä ja haluamme tehdä asiat YHDESSÄ, myös miehen mielestä.

Kurjaa ettei hän ehkä ole pystynyt kertomaan halustaan olla työkavereiden kanssa, turhaan hän on pelännyt reaktiotani!

No, puhumalla ne asiat selviää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki käytännön pilat? Miehesi ei ollut mennyt vielä ja sä lähdit kotiin.. ensin mies odottaa sua duuninsa edessä ja lähtee sitten kiukkuisena siihen bussiin ja kiertelee ympäri kaupunkia.. eikä vastaa puhelimeen kun sitä pännii..

Vierailija
104/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi löytyi????

Vierailija
105/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni ja odottelen että laittaa viestillä työkaverin numeron....

Soitin myös ystävälleni ja puhuin hänen kanssaan... ei mitään kkuulu...

Olen soittanut nyt äsken ja viestin pistin .....'

Ei tällasta voi tapahtua!!!

Missä hän on?????

Vierailija
106/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu huutaa koko ajan, annoin äsken hänelle ruokaa.. en jaksais nyt yhtään kuunnelle, mua hermostuttaa niin...

Vierailija
107/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pelottaa....

Vierailija
108/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muija menee täysin sekaisin, kun ei tuntiin tiedä miehensä olinpaikkaa, ja hermostuu niin että " ei jaksa huutavaa muksua" kun äijä on puoli tuntia myöhässä töistä, niin TOIVOTTAVASTI MIEHESI SAA HYVÄT KYYDIT JOLTAKIN RENNOMMALTA NAISELTA!

Ei kukaan voi olla tuollainen hermoheikko pirttihirmu, kai nyt miehesi saa olla ihan missä sitä huvittaa omalla vapaa-ajallaan! Hoida ne lapsesi vaan, sekopää.

Vierailija
109/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee tunnin päästä, tietää ettei nukahda hyvin minun kanssani...

Mulla risteilee miljoona paniikkiajatusta päässä....

MItä on voinu käydä?

Auto-onnettomuus?

Voi kun se viesti tulisi jo siltä työnantajalta.. ja saisin sen työkaverin numeron!

Koitin soittaa jo toisille työkavereille mutta ei niillä ollu sitä.

Vierailija
110/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että asia saa luonnollisen selityksen pian. Laitathan sitten meille viestiä. Tsemppiä!

Vierailija
111/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuli sellainen olo, ettei tämä juttu ole totta...............

Vierailija
112/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua silmät päästään, kun soittelet miehen pomolle ja kerjäät puhelinnumeroita, kun mies ei tullut kotiin minuutilleen silloin kuin piti.

Ps. Mulla on sulle ratkaisu tähän: Miehesi on lähtenyt rakastajattaren mukaan naimaan, ja sanonut työkaverilleen, että sano sille sekopäälle akalla vaan että lähdin jo. Sulla ei ole mitään väliä, enkä ihmettele, kun olet noin neuroottinen vahtikoira.

Vierailija
113/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi alkaa olla jo ketjulla sen verran mittaa ja muutama aukkokohta tarinassa, että eiköhän tää oo näitä ' pidetään av-mammoja jännityksessä' -ketjuja. Ihme on, jos tähän jonkinlainen loppuratkaisu tulee.

Vierailija
114/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavansa kyydin kotiin toiselta työkaverilta.

Jos teillä on ihan normaalia että ollaan teillä tietämättömillä tuntikausia vaikka olet sovitusti häntä hakemassa ja jos teillä on tapana ettei puheluihin vastata kun toinen soittaa niin älä sekoita tapojanne meidän perheeseen.

Meillä mies on luotettava, vastaa tai soittaa AINA jos tulee jotain mutoksia.... tietenkin!

Vierailija
115/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan hulluna huolesta!!!!!

Ajattelin vaan että voisin tänne kirjoittaa " ääneen" ajatuksia kun tuntuu että pää sekoaa...

Kiitos vaan kaikille!

Vierailija
116/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen!

Vierailija
117/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaikka viruu jossain tienpenkalla autonromussa.

Mutta toisaalta, se, että mies on aina ollut kunnollinen ja aina vastannut puhelimeen eikä koskaan aiheuttanut mirheita, ei ole takuu siitä, etteikö kerran voi ' pimahtaa' Siis että kerran antaa piutpaut perhe-elämälle ja menee vaan kaverin kanssa, ei mitään pahaa, mutta vaikka kaljalle/raksalle/kylään ihan ex tempore. Puhelinkin on voinut unohtua äänettömälle tai virta loppunut ja aatellut, että ei ne iän kaiken firman pihalla jaksa ootella vaan lähtevät rauhassa kotiin.

Vierailija
118/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat sellaisessa paikassa missä ei ole kelloa, niin ei huomaa että aikaa on jo vierähtänyt

Vierailija
119/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koita nyt pitää siitä pienestä kuitenkin huolta...

Vierailija
120/175 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla jo tunti sitten....

Ai kamala