Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta

Vierailija
10.04.2021 |

Mies siitä joutuu kärsimään.

Kommentit (284)

Vierailija
141/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4106554/taytetaan-molemmat-tana-vuonna-…

https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin

https://www.vauva.fi/keskustelu/4464116/ketju/en_ole_tullut_raskaaksi_ja...

https://www.vauva.fi/keskustelu/1091365/ketju/salaa_raskaaksi

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/te-jotka-salaa-raskaaksi.1907073/

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1418477/raskaaksi-salaa

Heterosuhteessa ei ole mahdollista tulla salaa raskaaksi. Joka kerta kun on seksiä, molemmat tiedostavat että varotoimenpiteistä huolimatta raskaus saattaa alkaa.

Tämä. Jos sanon että käytän ehkäisyä vaikken oikeasti käytä, jotta voisin porsia kylliksi, on se miehen vika.

Sama kun jos mies sanoo ettei ole tauteja mutta oikeasti on tai nainen omasta tahdostaan lähtee yksin illalla kävelylle vaikka tietää riskit.

Idioottina et siis tajua, ettei kukaan tule koskaan raskaaksi ilman siittiöitä.

Siittiöitä voi helposti olla ruiskimatta toiseen ihmiseen, itseasiassa kukaan ja mikään ei voi pakottaa niin tekemään.

Se, jos joku nainen käyttää tätä hyväkseen, ei tietenkään poista miehen vastuuta omista siittiöistään.

Idioottina et varmastikaan tajua, että naisella on vastuu valehtelemisestaan.

Idioottina et ehkä tajua, että mies vastaa siitä mitä siittiöillään tekee. Valehteli se nainen tai ei.

Kehotan lukemaan ehkäisystä lisää. Sinulla lienee vääriä luuloja. Huom, ne artikkelit on kirjoitettu vakaille, henkisesti terveille ihmisille. Sellaisile, jotka tajuavat oman vastuunsa lisääntymisen suhteen.

Olen nainen jos silläkin on jotain väliä tässä.

Vierailija
142/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Ennenkin on naiset kortsuja puhkoneet 😉

Tällä sankarilla ei ole edes käynyt mielessä että voisi omat kortsut hankkia. Sillä lailla!

Tai naiselle mieleen että voisi olla puhkomatta kortsuja tai toisen silmiä, valehtelematta, vääristelemättä, kieroilematta, varastamatta, murhaamatta, roskaamatta? 

Voisi ihan vain olla olematta idiootti. Sukupuoleen katsomatta.

Jos haluaa olla asioista täysin varma, niin silloin tulee huolehtia asioista myös itse.

Eli nyt sinä haluat olla varma ehkäisystä, mutta mielestäsi naisen pitäisi yksin huolehtia tästä ehkäisystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Tällä sankarilla ei ole edes käynyt mielessä että voisi omat kortsut hankkia. Sillä lailla!

Tai naiselle mieleen että voisi olla puhkomatta kortsuja tai toisen silmiä, valehtelematta, vääristelemättä, kieroilematta, varastamatta, murhaamatta, roskaamatta? 

Jos haluaa olla asioista täysin varma, niin silloin tulee huolehtia asioista myös itse.

Eli nyt sinä haluat olla varma ehkäisystä, mutta mielestäsi naisen pitäisi yksin huolehtia tästä ehkäisystä?

Miten käytännössä kondomi tulkitaan naisen vastuuksi? Kertokaa, jos teitä on useampi eikä sama trolli laita näitä idioottiviestejä.

Vierailija
144/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4106554/taytetaan-molemmat-tana-vuonna-…

https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin

https://www.vauva.fi/keskustelu/4464116/ketju/en_ole_tullut_raskaaksi_ja...

https://www.vauva.fi/keskustelu/1091365/ketju/salaa_raskaaksi

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/te-jotka-salaa-raskaaksi.1907073/

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1418477/raskaaksi-salaa

Heterosuhteessa ei ole mahdollista tulla salaa raskaaksi. Joka kerta kun on seksiä, molemmat tiedostavat että varotoimenpiteistä huolimatta raskaus saattaa alkaa.

Tämä. Jos sanon että käytän ehkäisyä vaikken oikeasti käytä, jotta voisin porsia kylliksi, on se miehen vika.

Sama kun jos mies sanoo ettei ole tauteja mutta oikeasti on tai nainen omasta tahdostaan lähtee yksin illalla kävelylle vaikka tietää riskit.

Idioottina et siis tajua, ettei kukaan tule koskaan raskaaksi ilman siittiöitä.

Siittiöitä voi helposti olla ruiskimatta toiseen ihmiseen, itseasiassa kukaan ja mikään ei voi pakottaa niin tekemään.

Se, jos joku nainen käyttää tätä hyväkseen, ei tietenkään poista miehen vastuuta omista siittiöistään.

Idioottina et varmastikaan tajua, että naisella on vastuu valehtelemisestaan.

Idioottina et ehkä tajua, että mies vastaa siitä mitä siittiöillään tekee. Valehteli se nainen tai ei.

Kehotan lukemaan ehkäisystä lisää. Sinulla lienee vääriä luuloja. Huom, ne artikkelit on kirjoitettu vakaille, henkisesti terveille ihmisille. Sellaisile, jotka tajuavat oman vastuunsa lisääntymisen suhteen.

Olen nainen jos silläkin on jotain väliä tässä.

Ei ole väliä, idiootti olet ellet tiedä, että mikä tahansa ehkäisy voi pettää.

Idiootti sinä olet, kun kuvittelet valehtelun olevan sama asia kuin oikea pettäminen. 

Taisi siellä kolahtaa.

Vierailija
145/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljokohan maapallolla olisi liikakansoitusta, jos nainen ottaisi ne pillerit mitä on valehdellut ottavansa.

Vierailija
146/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Omat kumit mukaan ja hävität ne itse seksin jälkeen. Jos siis harrastat seksiä noin epäluotettavien ihmisten kanssa. Ehkä tuotakin asiaa kannattaisi vähän miettiä, että millaisia naisia panee.

Siinäpä itse nostit asian esille:

Minä en ole epäluotettava nainen, ei sinun Minun panemistani tarvitse varoa. Ne on muut naiset jotka on epäluotettavia. Kai sä omaan Rakkaaseesi saatana luotat.

Aina voi käydä vahinko ja sellainen oho nyt kävi toisin kuin kellään muulla yksipuoleisella vauvakuumeilijalla. Mutta uppista huppista hups hups puppista 🤭

Miesten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Vierailija
147/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiotismipillerit taitavat olla suosituin ehkäisymuoto, koska niillä voi miehen huomaamatta porsia kun on ensin jakanut paljaalla.

Vierailija
148/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap niistä asioista joista olet muuttanut mielesi palstan naisten ansiosta. Täytyyhän niitä olla suuret määrät koska jaksat roikkua täällä koko lauantain siittiöt homeessa jauhamassa tästä aiheesta.

Vierailija
149/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs puutteessa olevat naiset, jotka jakavat toosaansa vain fiksuille miehille mutta sellaisia ei ole?

Fiksuja miehiä on ehkä 10%, ja moni heistä steriloitu tai osaa ja haluaa käyttää kumia.

Kondomien ainut ongelmahan on se käyttäjä, joka ei halua tai osaa hankkia itselleen sopivia.

Tuntemuksiin ne eivät vaikuta, nykyään kun eivät ole mitään kuivia polkupyöränkumeja.

Entäs puutteessa olevat nuoret naiset?

Vasektomian hankkineita miehiä alkaa olla jo paljon, nainen voi etsiä sellaisen seksikumppaniksi.

Vierailija
150/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Omat kumit mukaan ja hävität ne itse seksin jälkeen. Jos siis harrastat seksiä noin epäluotettavien ihmisten kanssa. Ehkä tuotakin asiaa kannattaisi vähän miettiä, että millaisia naisia panee.

Minä en ole epäluotettava nainen, ei sinun Minun panemistani tarvitse varoa. Ne on muut naiset jotka on epäluotettavia. Kai sä omaan Rakkaaseesi saatana luotat.

Aina voi käydä vahinko ja sellainen oho nyt kävi toisin kuin kellään muulla yksipuoleisella vauvakuumeilijalla. Mutta uppista huppista hups hups puppista 🤭

Miesten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Naisten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Kai näin teet?

Vierailija
151/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs puutteessa olevat naiset, jotka jakavat toosaansa vain fiksuille miehille mutta sellaisia ei ole?

Fiksuja miehiä on ehkä 10%, ja moni heistä steriloitu tai osaa ja haluaa käyttää kumia.

Kondomien ainut ongelmahan on se käyttäjä, joka ei halua tai osaa hankkia itselleen sopivia.

Tuntemuksiin ne eivät vaikuta, nykyään kun eivät ole mitään kuivia polkupyöränkumeja.

Vasektomian hankkineita miehiä alkaa olla jo paljon, nainen voi etsiä sellaisen seksikumppaniksi.

Vasektomia on mahdollista yli 30-vuotiaille. Kai edes sen verran tiesit, josset googlettaa osaa.

Vierailija
152/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Naisten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Kai näin teet?

Kuulostaa erittäin järkevältä ja näinhän kannattaisi aina toimia. Jäi epäselväksi, miksi tuo olisi epäluottamuslause miestä kohtaan?

Vierailija
153/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Miten käytännössä kondomi tulkitaan naisen vastuuksi? Kertokaa, jos teitä on useampi eikä sama trolli laita näitä idioottiviestejä.

Seuraa tätä lainausketjua. Kun ongelma on ekan lainauksen mukaan se, että "ennenkin naiset puhkineet kumeja".

Seuraavassa lainauksessa kehotetaan miestä hankkimaan omat kumit. Mutta tämäkään käy, koska "tai sitten naiselle voisi tulla vain mieleen olla puhkomatta kumeja".

Totaaliturhaa jankkausta, koska ongelma on täysin ratkaistavissa sillä, että ostat itse kumit ja säilytät niin, ettei niihin kukaan muu pääse käsiksi. Ja vaikka olisi pillerit, niin kumi tuo hyvän lisätehon ehkäisyyn.

Ongelma on ratkaistu.

Okei, täällä on nyt tosi tyhmiä miehiä ja naisia vauhkoamassa.

Jos on pakko paritella, niin joko samaa sukupuolta tai sitten kakkoseen. Miten tahansa selitellenkään valehtelu ei ole ok. Sitä ei voida selittää ookooksi.

Kaikkein helpointa olisi ettette parittele. Mikset käytä sitä aikaa vaikka tekoälyn suunnitteluun niin saadaan naisten palkat ylös?

Vierailija
154/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Kai näin teet?

Kuulostaa erittäin järkevältä ja näinhän kannattaisi aina toimia. Jäi epäselväksi, miksi tuo olisi epäluottamuslause miestä kohtaan?

Mikä ihmeen vastaus tuo oli? 

Siis: Tarkistatko sinä aina kortsun huolellisesti vai etkö sinä tarkista sitä???

Vierailija
155/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljokohan maapallolla olisi liikakansoitusta, jos nainen ottaisi ne pillerit mitä on valehdellut ottavansa.

Paljonkohan maapallolla olisi liikakansoitusta jos mies ei jakaisi paljaalla spermaansa kenelle tahansa vastaantulijalle joka siihen suostuu.

Odotinkin jo tätä.

Jakaa paljaalla spermaansa kelle? Eihän nainen jaa paljaalla.

Vierailija
156/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Seuraa tätä lainausketjua. Kun ongelma on ekan lainauksen mukaan se, että "ennenkin naiset puhkineet kumeja".

Seuraavassa lainauksessa kehotetaan miestä hankkimaan omat kumit. Mutta tämäkään käy, koska "tai sitten naiselle voisi tulla vain mieleen olla puhkomatta kumeja".

Totaaliturhaa jankkausta, koska ongelma on täysin ratkaistavissa sillä, että ostat itse kumit ja säilytät niin, ettei niihin kukaan muu pääse käsiksi. Ja vaikka olisi pillerit, niin kumi tuo hyvän lisätehon ehkäisyyn.

Ongelma on ratkaistu.

Jos on pakko paritella, niin joko samaa sukupuolta tai sitten kakkoseen. Miten tahansa selitellenkään valehtelu ei ole ok. Sitä ei voida selittää ookooksi.

Kaikkein helpointa olisi ettette parittele. Mikset käytä sitä aikaa vaikka tekoälyn suunnitteluun niin saadaan naisten palkat ylös?

Juu. Olen todella tyhmä, kun huolehdin ehkäisystä ja mieluusti suosisin vielä tuplaehkäisyä, jos voisin hormonallisia käyttää.

Mikä totaali-idiootti olenkaan.

Vierailija
157/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Kai näin teet?

Sanotaan sitten niin, että se tarkistaa, jolla on suurempi huoli raskauden alkamisesta. Kun aiheena on naisten valehteleminen ehkäisystä, niin eikö ole loogista, että mies itse tarkistaa käyttämänsä kondomin?

Ai kenellä on suurempi huoli? Meillä kaikilla on! Te tyhmät ette saa missään nimessä lisääntyä jo valmiiksi liikakansitettuun maailmaan: https://www.worldometers.info/world-population/

Myös sinulla on varmasti suuri huoli eli tarkistat sen kortsun, ettei tule enää lisää sijaiskärsijöitä liikakansoitukseen.

Vierailija
158/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni vedellessä viimeisiä, miehelleni sattui ikävän monia "vahinkoja" kondomin käytön kanssa. Nämä "vahingot" myös ajoittuivat ihmeellisen tarkasti sellaisiin ajankohtiin, jolloin jälkiehkäisyn hankkiminen oli autottomalle mahdollisimman vaikeaa, kuten esim. jouluaattona.

Onneksi olen hyväkuntoinen, joten juoksulenkkeilin sitten pari kertaa avoinna olevaan päivystävään apteekkiin ennen kuin tajusin pelin hengen ja lopetin seksin.

Vierailija
159/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuulla sanat "puutteessa oleva nainen". Karu totuus on että maailma on täynnä puutteessa olevia miehiä. Hyvin harva nainen tuntee mitään seksin puutetta. He osaavat kyllä harrastaa itsetyydytystä tai vaikka aloittaa lesbosuhteen.

Hieromasauva on hyvä seksikumppani. Se ei levitä sukupuolitauteja eikä sillä ole impotenssia. 

t. nainen joka jakoi juuri toosaansa MIEHELLE ja siksi tietää miesten seksiasiat paremmin kuin he itse

Vierailija
160/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Ongelma on ratkaistu.

En ymmärrä tätä höpinää valehtelusta. Ap ei esitä todisteita siitä. Vauva.fissä olleet provoketjut eivät todista muusta kuin provoilijoiden olemassaolosta.

Jos joku on valehdellut niin ikävähän se, mutta ap ei voi silti vetäytyä omasta vastuustaan jätettyään ehkäisemättä itse.

Useimpien pointti lienee se, että yhdynnässä vastuu sekä ehkäisystä että sen pettämisestä on kummallakin.