Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta
Kommentit (284)
Mieskin voi kusettaa että ei harrasta seksiä muualla ja tartuttaa naiseen tauteja - jos on siis sovittu, että ei seksiä muualla ja raskaus ehkäistään esim kierukalla tai pillereillä. Mies ei joudu mihinkään vastuuseen tartuttamisesta jos ei käy testeissä eli ei "tiedä" taudeistaan kun laiminlyö selvittämästä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on idiootti, joka pllukiimassa menee sinne minne kulli osoittaa ja sitten syyttää naista siitä. Kyllähän MINUN pitää saada paljaalla käydä ruiskimassa minne haluan ilman että otan vastuuta mistään. Ja se on naisen vika.
Miehet panee vaikka ilman kortsua vaikkeivat lasta haluaisi ja naiset synnyttävät vaikka valmiiksi liikakansoitettuun maailmaan.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Anteeksi mitä? Jos mies panee, niin ei se ajattele kuin itseään. Pitäisikö vahinkoraskaudet aina a bortoida? Ymmärrätkö, miten rankka toimenpide a bortti naiselle on? Ei fyysisesti, mutta psyykkisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on idiootti, joka pllukiimassa menee sinne minne kulli osoittaa ja sitten syyttää naista siitä. Kyllähän MINUN pitää saada paljaalla käydä ruiskimassa minne haluan ilman että otan vastuuta mistään. Ja se on naisen vika.
Miehet panee vaikka ilman kortsua vaikkeivat lasta haluaisi ja naiset synnyttävät vaikka valmiiksi liikakansoitettuun maailmaan.
Anteeksi mitä? Jos mies panee, niin ei se ajattele kuin itseään. Pitäisikö vahinkoraskaudet aina a bortoida? Ymmärrätkö, miten rankka toimenpide a bortti naiselle on? Ei fyysisesti, mutta psyykkisesti
Ei tässä varmaan ap tarkoittanut oikeita vahinkoraskauksia.
Jokainen meistä tuntee naisia jotka petturiporsivat. Ellemme tee sitä jopa itse.
Nainen huijasi
Jätti pillerit pois kertomatta minulle
Luuli että saa sidottua minut lapsen avulla
Kalliiksi tuli, kiero ämmä
Vierailija kirjoitti:
Nainen huijasi
Jätti pillerit pois kertomatta minulle
Luuli että saa sidottua minut lapsen avulla
Kalliiksi tuli, kiero ämmä
Ethän enää ikinä luota naisiin? Toivottavasti joku mieskin lukee tätä ketjua eikä suostu enää ilman kortsua tai että nainen hävittää/hankkii kortsun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainrn kantaa vastuun ehkäisystä, raskaudesta, synnytyksestä, lapsen kasvatuksesta ja huolenpidosta, kunnes lapsi on aikuinen
Mies vastaa vain elare ista. Sitten nämä u lisee täällä, kun käyvät paljaalla pökkimässä ja nainen tulee raskaaksi?!?
Ja sitten uhriutumaan kuinka raskaus ja synnyttäminen on niiiin rankkaa ja mies ei ikinä sellaista kestäisi mutta nainen kestää koska osaa "ottaa vastuuta" (vastuuta esim. siitä ettei synnytä isätöntä lasta huonoihin oloihin köyhälle äidille väkisin ja mahdollisesti vasten lapsen tahtoa).
Voi mikä ul ina toisiaan syntyisi jos miehet synnyttäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on Suomessa oikeus käyttää kondomia. Käytä sitä siis, äläkä syyttele muita omista huonoista valinnoistasi.
On huono valinta lisääntyä idiootille miehelle. Ylipäätään lisääntyä, kun ei tänne mahdu enempää. Sen kun vielä saisi ymmärtämään.
Mutta se on hänen valintansa. Miehen pitäisi tehdä oma valintansa ihan itse omasta puolestaan. Se ehkäisee joka ei lasta halua.
Eli väität että nainen haluaa lapsen? Idioottille miehelle?
Lapsella ei kerrassaan mitään väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä tuntee naisia jotka petturiporsivat. Ellemme tee sitä jopa itse.
Minä en tunne yhtäkään. Liikumme varmaan erilaisissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainrn kantaa vastuun ehkäisystä, raskaudesta, synnytyksestä, lapsen kasvatuksesta ja huolenpidosta, kunnes lapsi on aikuinen
Mies vastaa vain elare ista. Sitten nämä u lisee täällä, kun käyvät paljaalla pökkimässä ja nainen tulee raskaaksi?!?
Ja sitten uhriutumaan kuinka raskaus ja synnyttäminen on niiiin rankkaa ja mies ei ikinä sellaista kestäisi mutta nainen kestää koska osaa "ottaa vastuuta" (vastuuta esim. siitä ettei synnytä isätöntä lasta huonoihin oloihin köyhälle äidille väkisin ja mahdollisesti vasten lapsen tahtoa).
Voi mikä ul ina toisiaan syntyisi jos miehet synnyttäisivät.
Mikseivät miehet saisi ulista kuten naiset maapallon liikakansoittamisesta, joihin heidät pakotetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tiedät/myönnät vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe ei tällaista vaahtoamista saa aikaan rehellisiltä naisilta, kerta toisensa perään.
Minä olen rehellinen nainen ja todellakin ottaa päähän tällaiset aloitukset joiden koko perusta on päin peetä. Eli että miehillä ei ole mitään vastuuta siitä että nainen tulee raskaaksi vaikka yhtäkään lasta ei ole tähän maailmaan vielä syntynyt ilman että mies on siemenensä naiseen tyrkännyt. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Jooh, mutta se on jo raiskaus jos vastoin tahtoasi harrastaa kanssasi seksiä. Siitä yleensä seuraa rangaistus.
Eniten tiota tapahtuu parisuhteessa olevilla. Nainen haluaa "edetä" suhteessa itsekkäästi
Vierailija kirjoitti:
Naiselle hyvä bisnes tehdä lapsi rikkaan miehen kanssa.
Naisilta kuulee etteivät he tienaa yhtä paljon kuin miehet, koska heidät on pakotettu synnyttämään lisää liikakansoitettuun maailmaan. Tällöin ainoat tienaamistavat:
- lisääntyy rikkaalle
- lisääntyy liikaa
- myy itseään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe ei tällaista vaahtoamista saa aikaan rehellisiltä naisilta, kerta toisensa perään.
Minä olen rehellinen nainen ja todellakin ottaa päähän tällaiset aloitukset joiden koko perusta on päin peetä. Eli että miehillä ei ole mitään vastuuta siitä että nainen tulee raskaaksi vaikka yhtäkään lasta ei ole tähän maailmaan vielä syntynyt ilman että mies on siemenensä naiseen tyrkännyt. Eri.
Minä en ole ikinä jakanut miehille ilman kortsua. Siksi ei todellakaan kuumenna tunteita tämä aloitus.
Mikään ei saa minua tyhmentymään sille tasolle että alkaisin niellä jotain pillereitä ehkäisyyn.
-eri
Voidaan miettiä olisiko mahdollista tehdä kirjallisena , ei vain suullisena sopimus, jossa sanotaan vaikka, että nainen suostuu syömään pillereitä joka päivä. Vaikka tällainen sopimus olisi tehty niin on kaksi ongelmaa: jos on unohtanut pillerin niin se voidaan nähdä inhimillisenä virheenä, ei sopimuksen tahallisena rikkomisena. Sitä paitsi tuntuisi epäreilulta sopimukselta tuossakin tilanteessa että naisen on oltava äärimmäisen tarkka samaan aikaan jos miehellä ei ole velvollisuutta esim muistuttaa pillerin ottamisesta tai käyttää kondomia.
Toisekseen on vaikea todistaa, onko niitä pillereitä jäänyt ottamatta vai ovatko ne pettäneet. Eli en usko, että pilleriehkäisyn kanssa naista voisi syyttää yhtään mistään.
En tiedä jos oltaisiin tehty kirjallinen sopimus että nainen käyttää kierukkaa ja hän poistattaisi sen salaa. Voitaisiinko tuomita sopimusrikkomuksesta? Lapsihan tosin silti olisi olemassa joten siihen se ei enää auta. En tiedä olisko tuollaiset sopimukset laillisia tai päteviä kun en ole lakimies, osaako joku kertoa? Joka tapauksessa joo, ihmisiin ei voi 100% luottaa ja suullisilla sopimuksilla ei juuri merkitystä käytännössä ole.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan miettiä olisiko mahdollista tehdä kirjallisena , ei vain suullisena sopimus, jossa sanotaan vaikka, että nainen suostuu syömään pillereitä joka päivä. Vaikka tällainen sopimus olisi tehty niin on kaksi ongelmaa: jos on unohtanut pillerin niin se voidaan nähdä inhimillisenä virheenä, ei sopimuksen tahallisena rikkomisena. Sitä paitsi tuntuisi epäreilulta sopimukselta tuossakin tilanteessa että naisen on oltava äärimmäisen tarkka samaan aikaan jos miehellä ei ole velvollisuutta esim muistuttaa pillerin ottamisesta tai käyttää kondomia.
Toisekseen on vaikea todistaa, onko niitä pillereitä jäänyt ottamatta vai ovatko ne pettäneet. Eli en usko, että pilleriehkäisyn kanssa naista voisi syyttää yhtään mistään.
En tiedä jos oltaisiin tehty kirjallinen sopimus että nainen käyttää kierukkaa ja hän poistattaisi sen salaa. Voitaisiinko tuomita sopimusrikkomuksesta? Lapsihan tosin silti olisi olemassa joten siihen se ei enää auta. En tiedä olisko tuollaiset sopimukset laillisia tai päteviä kun en ole lakimies, osaako joku kertoa? Joka tapauksessa joo, ihmisiin ei voi 100% luottaa ja suullisilla sopimuksilla ei juuri merkitystä käytännössä ole.
Pitäisi tehdä kirjallinen sopimus, että pillereitä popsivat naiset saisi harrastaa seksiä, ettei vain tule vahinko ja idioottigeenit lähde kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkaa orgasmi ja päästä sisälle muutama tippa kusta. Aika vaikea tulla raskaaksi. Jos tulee, teetä isyystesti.
Ai vitsi, mahtava idea. Hei, keksin toisen hyvän! Mitäpä jos te naisvihamiehet panisitte vaikka toisianne. Kukaan ei tulisi raskaaksi ja saisitte edes joskus.
Pane sinä vain toisten muijine kanssa, sillä miesten kanssa on aina porsimisriski, ja sitä suurempi mitä tyhmempiä te molemmat olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä jos oltaisiin tehty kirjallinen sopimus että nainen käyttää kierukkaa ja hän poistattaisi sen salaa. Voitaisiinko tuomita sopimusrikkomuksesta? Lapsihan tosin silti olisi olemassa joten siihen se ei enää auta. En tiedä olisko tuollaiset sopimukset laillisia tai päteviä kun en ole lakimies, osaako joku kertoa? Joka tapauksessa joo, ihmisiin ei voi 100% luottaa ja suullisilla sopimuksilla ei juuri merkitystä käytännössä ole.Pitäisi tehdä kirjallinen sopimus, että pillereitä popsivat naiset saisi harrastaa seksiä, ettei vain tule vahinko ja idioottigeenit lähde kiertoon.
Siis etteivät saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooh, mutta se on jo raiskaus jos vastoin tahtoasi harrastaa kanssasi seksiä. Siitä yleensä seuraa rangaistus.
Eniten tiota tapahtuu parisuhteessa olevilla. Nainen haluaa "edetä" suhteessa itsekkäästi
Lapsella ei ole mitään väliä, jos minä jotain haluan.
Mutta se on hänen valintansa. Miehen pitäisi tehdä oma valintansa ihan itse omasta puolestaan. Se ehkäisee joka ei lasta halua.