Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Ennenkin on naiset kortsuja puhkoneet 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan miettiä olisiko mahdollista tehdä kirjallisena , ei vain suullisena sopimus, jossa sanotaan vaikka, että nainen suostuu syömään pillereitä joka päivä. Vaikka tällainen sopimus olisi tehty niin on kaksi ongelmaa: jos on unohtanut pillerin niin se voidaan nähdä inhimillisenä virheenä, ei sopimuksen tahallisena rikkomisena. Sitä paitsi tuntuisi epäreilulta sopimukselta tuossakin tilanteessa että naisen on oltava äärimmäisen tarkka samaan aikaan jos miehellä ei ole velvollisuutta esim muistuttaa pillerin ottamisesta tai käyttää kondomia.
Toisekseen on vaikea todistaa, onko niitä pillereitä jäänyt ottamatta vai ovatko ne pettäneet. Eli en usko, että pilleriehkäisyn kanssa naista voisi syyttää yhtään mistään.
En tiedä jos oltaisiin tehty kirjallinen sopimus että nainen käyttää kierukkaa ja hän poistattaisi sen salaa. Voitaisiinko tuomita sopimusrikkomuksesta? Lapsihan tosin silti olisi olemassa joten siihen se ei enää auta. En tiedä olisko tuollaiset sopimukset laillisia tai päteviä kun en ole lakimies, osaako joku kertoa? Joka tapauksessa joo, ihmisiin ei voi 100% luottaa ja suullisilla sopimuksilla ei juuri merkitystä käytännössä ole.Pitäisi tehdä kirjallinen sopimus, että pillereitä popsivat naiset saisi harrastaa seksiä, ettei vain tule vahinko ja idioottigeenit lähde kiertoon.
Siis etteivät saisi.
Miksi nainen sitten söisi ehkäisypillereitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan miettiä olisiko mahdollista tehdä kirjallisena , ei vain suullisena sopimus, jossa sanotaan vaikka, että nainen suostuu syömään pillereitä joka päivä. Vaikka tällainen sopimus olisi tehty niin on kaksi ongelmaa: jos on unohtanut pillerin niin se voidaan nähdä inhimillisenä virheenä, ei sopimuksen tahallisena rikkomisena. Sitä paitsi tuntuisi epäreilulta sopimukselta tuossakin tilanteessa että naisen on oltava äärimmäisen tarkka samaan aikaan jos miehellä ei ole velvollisuutta esim muistuttaa pillerin ottamisesta tai käyttää kondomia.
Toisekseen on vaikea todistaa, onko niitä pillereitä jäänyt ottamatta vai ovatko ne pettäneet. Eli en usko, että pilleriehkäisyn kanssa naista voisi syyttää yhtään mistään.
En tiedä jos oltaisiin tehty kirjallinen sopimus että nainen käyttää kierukkaa ja hän poistattaisi sen salaa. Voitaisiinko tuomita sopimusrikkomuksesta? Lapsihan tosin silti olisi olemassa joten siihen se ei enää auta. En tiedä olisko tuollaiset sopimukset laillisia tai päteviä kun en ole lakimies, osaako joku kertoa? Joka tapauksessa joo, ihmisiin ei voi 100% luottaa ja suullisilla sopimuksilla ei juuri merkitystä käytännössä ole.Pitäisi tehdä kirjallinen sopimus, että pillereitä popsivat naiset saisi harrastaa seksiä, ettei vain tule vahinko ja idioottigeenit lähde kiertoon.
Siis etteivät saisi.
No en minä tiedä miksi joku on niin tyhmäksi kehittynyt että niitä vapaaehtoisesti nielaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Omat kumit mukaan ja hävität ne itse seksin jälkeen. Jos siis harrastat seksiä noin epäluotettavien ihmisten kanssa. Ehkä tuotakin asiaa kannattaisi vähän miettiä, että millaisia naisia panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etteivät saisi.
No en minä tiedä miksi joku on niin tyhmäksi kehittynyt että niitä vapaaehtoisesti nielaisee.
Tyhmät miehet luottamassa toisen sanaan ja tyhmät naiset leikisti syömässä idiotismipillereitä.
Lopputulos: suomalainen ei pärjää enää edes koiralle älyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Tällä sankarilla ei ole edes käynyt mielessä että voisi omat kortsut hankkia. Sillä lailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Omat kumit mukaan ja hävität ne itse seksin jälkeen. Jos siis harrastat seksiä noin epäluotettavien ihmisten kanssa. Ehkä tuotakin asiaa kannattaisi vähän miettiä, että millaisia naisia panee.
Siinäpä itse nostit asian esille:
Minä en ole epäluotettava nainen, ei sinun Minun panemistani tarvitse varoa. Ne on muut naiset jotka on epäluotettavia. Kai sä omaan Rakkaaseesi saatana luotat.
Aina voi käydä vahinko ja sellainen oho nyt kävi toisin kuin kellään muulla yksipuoleisella vauvakuumeilijalla. Mutta uppista huppista hups hups puppista 🤭
Entäs puutteessa olevat naiset, jotka jakavat toosaansa vain fiksuille miehille mutta sellaisia ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4106554/taytetaan-molemmat-tana-vuonna-…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin
https://www.vauva.fi/keskustelu/4464116/ketju/en_ole_tullut_raskaaksi_ja...
https://www.vauva.fi/keskustelu/1091365/ketju/salaa_raskaaksi
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/te-jotka-salaa-raskaaksi.1907073/
Heterosuhteessa ei ole mahdollista tulla salaa raskaaksi. Joka kerta kun on seksiä, molemmat tiedostavat että varotoimenpiteistä huolimatta raskaus saattaa alkaa.
Tämä. Jos sanon että käytän ehkäisyä vaikken oikeasti käytä, jotta voisin porsia kylliksi, on se miehen vika.
Sama kun jos mies sanoo ettei ole tauteja mutta oikeasti on tai nainen omasta tahdostaan lähtee yksin illalla kävelylle vaikka tietää riskit.
Idioottina et siis tajua, ettei kukaan tule koskaan raskaaksi ilman siittiöitä.
Siittiöitä voi helposti olla ruiskimatta toiseen ihmiseen, itseasiassa kukaan ja mikään ei voi pakottaa niin tekemään.
Se, jos joku nainen käyttää tätä hyväkseen, ei tietenkään poista miehen vastuuta omista siittiöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Tällä sankarilla ei ole edes käynyt mielessä että voisi omat kortsut hankkia. Sillä lailla!
Tai naiselle mieleen että voisi olla puhkomatta kortsuja tai toisen silmiä, valehtelematta, vääristelemättä, kieroilematta, varastamatta, murhaamatta, roskaamatta?
Voisi ihan vain olla olematta idiootti. Sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs puutteessa olevat naiset, jotka jakavat toosaansa vain fiksuille miehille mutta sellaisia ei ole?
Fiksuja miehiä on ehkä 10%, ja moni heistä steriloitu tai osaa ja haluaa käyttää kumia.
Kondomien ainut ongelmahan on se käyttäjä, joka ei halua tai osaa hankkia itselleen sopivia.
Tuntemuksiin ne eivät vaikuta, nykyään kun eivät ole mitään kuivia polkupyöränkumeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterosuhteessa ei ole mahdollista tulla salaa raskaaksi. Joka kerta kun on seksiä, molemmat tiedostavat että varotoimenpiteistä huolimatta raskaus saattaa alkaa.
Tämä. Jos sanon että käytän ehkäisyä vaikken oikeasti käytä, jotta voisin porsia kylliksi, on se miehen vika.
Sama kun jos mies sanoo ettei ole tauteja mutta oikeasti on tai nainen omasta tahdostaan lähtee yksin illalla kävelylle vaikka tietää riskit.
Siittiöitä voi helposti olla ruiskimatta toiseen ihmiseen, itseasiassa kukaan ja mikään ei voi pakottaa niin tekemään.
Se, jos joku nainen käyttää tätä hyväkseen, ei tietenkään poista miehen vastuuta omista siittiöistään.
Idioottina et varmastikaan tajua, että naisella on vastuu valehtelemisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja miehiä on ehkä 10%, ja moni heistä steriloitu tai osaa ja haluaa käyttää kumia.
Kondomien ainut ongelmahan on se käyttäjä, joka ei halua tai osaa hankkia itselleen sopivia.
Tuntemuksiin ne eivät vaikuta, nykyään kun eivät ole mitään kuivia polkupyöränkumeja.
Entäs puutteessa olevat nuoret naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Tai naiselle mieleen että voisi olla puhkomatta kortsuja tai toisen silmiä, valehtelematta, vääristelemättä, kieroilematta, varastamatta, murhaamatta, roskaamatta?
Ikinä ei voi täysin luottaa muihin ihmisiin. Siksi asioista kannattaa huolehtia itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
EI tästä tässä ole kyse vaan miehen vastuusta. Miehen.
Jos nainen valehtelee -> miehen vastuu. Se ei poista miehen vastuuta että nainen valehteli. Jos minä valehtelen ja pääsen avaamaan leikkikirurgina vatsanpeitteesi, se ei poista sinun vastuuta siitä, sillä tiedät riskit ja leikkaukseen voi aina kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Minä en ole epäluotettava nainen, ei sinun Minun panemistani tarvitse varoa. Ne on muut naiset jotka on epäluotettavia. Kai sä omaan Rakkaaseesi saatana luotat.
Aina voi käydä vahinko ja sellainen oho nyt kävi toisin kuin kellään muulla yksipuoleisella vauvakuumeilijalla. Mutta uppista huppista hups hups puppista 🤭
En ole tuo jolle vastasit, mutta meillä käytetty aina ehkäisynä kumia. Ja olisi aivan sama, vaikka mies säilyttäisi niitä suljetussa kassakaapissa.
Varmintahan olisi käyttää tuplaehkäisyä, eli pillerit ja kumi. Itse en voi hormonallisia käyttää, joten ihmettelen mikseivät ne, joilla on tuohon mahdollisuus, käytä sitä mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
Ikinä ei voi täysin luottaa muihin ihmisiin. Siksi asioista kannattaa huolehtia itse.
t. nainen
Ymmärrän kyllä että lisääntymisasioissa olen naisena etuoikeutettu itsevaltias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, jos joku nainen käyttää tätä hyväkseen, ei tietenkään poista miehen vastuuta omista siittiöistään.Idioottina et varmastikaan tajua, että naisella on vastuu valehtelemisestaan.
Idioottina et ehkä tajua, että mies vastaa siitä mitä siittiöillään tekee. Valehteli se nainen tai ei.
Kehotan lukemaan ehkäisystä lisää. Sinulla lienee vääriä luuloja. Huom, ne artikkelit on kirjoitettu vakaille, henkisesti terveille ihmisille. Sellaisile, jotka tajuavat oman vastuunsa lisääntymisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kumia.
En ole tuo jolle vastasit, mutta meillä käytetty aina ehkäisynä kumia. Ja olisi aivan sama, vaikka mies säilyttäisi niitä suljetussa kassakaapissa.
Varmintahan olisi käyttää tuplaehkäisyä, eli pillerit ja kumi. Itse en voi hormonallisia käyttää, joten ihmettelen mikseivät ne, joilla on tuohon mahdollisuus, käytä sitä mahdollisuutta.
Kai ymmärrät, että vain sinun kanssasi saman mielipiteen omaavien on edun mukaista vastata tähän ketjuun? Muut eivät niin tee, vaan ne viestit ovat muissa ketjuissa.
Tässä kovan ulinan päätteeksi vastaus keiden on ihan pakko päästä paljaalla pökkimään.
Muijien.