Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen voi kusettaa itsensä paksuksi rangaistuksetta

Vierailija
10.04.2021 |

Mies siitä joutuu kärsimään.

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat olla täysin varma, ettei seksistä seuraa raskautta niin etsi itsellesi kuusikymppinen vaimo.

Mikään ehkäisy ei nimittäin ole varma suoja raskautta vastaan, ja jotkut ovat tulleet raskaaksi jopa sterilisaatiosta huolimatta.

Kyllä esim. pillerit oikein käytettyinä ovat melkein varma ehkäisykeino.

Mutta tosiaan miehen kannattaa käyttää kondomia, ilmeisesti varsinkin silloin, kun nainen vakuuttaa että ehkäisy on hänen puoleltaan kunnossa. Lasta haluava nainen saattaa olla aika häikäilemätön.

Vierailija
162/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs puutteessa olevat naiset, jotka jakavat toosaansa vain fiksuille miehille mutta sellaisia ei ole?

Fiksuja miehiä on ehkä 10%, ja moni heistä steriloitu tai osaa ja haluaa käyttää kumia.

Kondomien ainut ongelmahan on se käyttäjä, joka ei halua tai osaa hankkia itselleen sopivia.

Tuntemuksiin ne eivät vaikuta, nykyään kun eivät ole mitään kuivia polkupyöränkumeja.

Entäs puutteessa olevat nuoret naiset?

Vasektomian hankkineita miehiä alkaa olla jo paljon, nainen voi etsiä sellaisen seksikumppaniksi.

Vasektomia on mahdollista yli 30-vuotiaille. Kai edes sen verran tiesit, josset googlettaa osaa.

Kun kysymys on "Entäs puutteessa olevat nuoret naiset?", niin kyse ei ollut miesten iästä. Vai eikö 20-vuotiaalle naiselle kelpaa 31-vuotias mies seksikumppaniksi? Jonkun asian suhteen voi joutua tekemään kompromissin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Ennenkin on naiset kortsuja puhkoneet 😉

Omat kumit mukaan ja hävität ne itse seksin jälkeen. Jos siis harrastat seksiä noin epäluotettavien ihmisten kanssa. Ehkä tuotakin asiaa kannattaisi vähän miettiä, että millaisia naisia panee.

Siinäpä itse nostit asian esille:

Minä en ole epäluotettava nainen, ei sinun Minun panemistani tarvitse varoa. Ne on muut naiset jotka on epäluotettavia. Kai sä omaan Rakkaaseesi saatana luotat.

Aina voi käydä vahinko ja sellainen oho nyt kävi toisin kuin kellään muulla yksipuoleisella vauvakuumeilijalla. Mutta uppista huppista hups hups puppista 🤭

Miesten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Naisten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Kai näin teet?

Kuulostaa erittäin järkevältä ja näinhän kannattaisi aina toimia. Jäi epäselväksi, miksi tuo olisi epäluottamuslause miestä kohtaan?

Mikä ihmeen vastaus tuo oli? 

Siis: Tarkistatko sinä aina kortsun huolellisesti vai etkö sinä tarkista sitä???

Mitä sillä on sinulle väliä, miten minä toimin? Ei minun toimillani ole vaikutusta sinun elämääsi.

Kun puhutaan siitä, että pelkäät joutuvasi vanhemmaksi vastoin tahtoasi, niin silloinhan on tärkeintä se, että varmistat itse omalla kohdallasi ehkäisyn pitävyyden.

Vierailija
164/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raiskaus, niin se on rangaistava teko. Mutta jos olet vapaaehtoisesti valmis seksiin ilman kumia niin valitettavasti siinä ei ole silloin tapahtunut mitään mistä kumpaakaan voisi rangaista.

Vierailija
165/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Tällä sankarilla ei ole edes käynyt mielessä että voisi omat kortsut hankkia. Sillä lailla!

Tai naiselle mieleen että voisi olla puhkomatta kortsuja tai toisen silmiä, valehtelematta, vääristelemättä, kieroilematta, varastamatta, murhaamatta, roskaamatta? 

Voisi ihan vain olla olematta idiootti. Sukupuoleen katsomatta.

EI tästä tässä ole kyse vaan miehen vastuusta. Miehen.

Jos nainen valehtelee -> miehen vastuu. Se ei poista miehen vastuuta että nainen valehteli. Jos minä valehtelen ja pääsen avaamaan leikkikirurgina vatsanpeitteesi, se ei poista sinun vastuuta siitä, sillä tiedät riskit ja leikkaukseen voi aina kuolla.

Minkähänlainen aivovamma saa aikaan tällaisen ajatuksenjuoksun?

Vierailija
166/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Omat kumit mukaan ja hävität ne itse seksin jälkeen. Jos siis harrastat seksiä noin epäluotettavien ihmisten kanssa. Ehkä tuotakin asiaa kannattaisi vähän miettiä, että millaisia naisia panee.

Minä en ole epäluotettava nainen, ei sinun Minun panemistani tarvitse varoa. Ne on muut naiset jotka on epäluotettavia. Kai sä omaan Rakkaaseesi saatana luotat.

Aina voi käydä vahinko ja sellainen oho nyt kävi toisin kuin kellään muulla yksipuoleisella vauvakuumeilijalla. Mutta uppista huppista hups hups puppista 🤭

Miesten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Naisten pitää tarkistaa ihan jokaisen käyttämänsä kondomin ehjyys täyttämällä se käytön jälkeen vedellä ja katsoa, että missään ei ole pienintäkään reikää. Kyseessä ei ole mikään epäluottamuslause vaan selvittäminen tarvitaanko jälkiehkäisyä. Samalla siittiöistä tulee elinkelvottomia. Jos kondomi on ainoa ehkäisy, niin tuosta ei saa laistaa.

Kai näin teet?

Kuulostaa erittäin järkevältä ja näinhän kannattaisi aina toimia. Jäi epäselväksi, miksi tuo olisi epäluottamuslause miestä kohtaan?

Mies ei voi sitten syyttää naista siitä, että tämä on kaatanut kortsun sisällön sisäänsä ja hankkiutunut salaa raskaaksi.

Vierailija
167/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat olla täysin varma, ettei seksistä seuraa raskautta niin etsi itsellesi kuusikymppinen vaimo.

Mikään ehkäisy ei nimittäin ole varma suoja raskautta vastaan, ja jotkut ovat tulleet raskaaksi jopa sterilisaatiosta huolimatta.

Kyllä esim. pillerit oikein käytettyinä ovat melkein varma ehkäisykeino.

Mutta tosiaan miehen kannattaa käyttää kondomia, ilmeisesti varsinkin silloin, kun nainen vakuuttaa että ehkäisy on hänen puoleltaan kunnossa. Lasta haluava nainen saattaa olla aika häikäilemätön.

Kun kumpikin pitää osiltaan huolta ehkäisystä, niin ei - toivotun raskauden todennäköisyys alkaa olla todella pienissä lukemissa.

Vierailija
168/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kumia.

Kai näin teet?

Mies ei voi sitten syyttää naista siitä, että tämä on kaatanut kortsun sisällön sisäänsä ja hankkiutunut salaa raskaaksi.

Ai miksi kaadoit sen sisääsi?

Vierailija
169/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana muuten teimme silloisen poikaystävän kanssa aina noin, eli kumi täytettiin vedellä ja varmistettiin, ettei siinä ole reikiä.

Eipä tullut koskaan mieleen mitkään epäluottamusjutut, oli vaan hyvä kun aina varmistettiin kumin ehjyys näin.

Vierailija
170/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on pohjimmiltaan vastuussa omasta kehostaan. Naisille ei tulisi mieleenkään ulista miehille että miksi et pitänyt parempaa huolta ehkäisystä jos tulevat raskaaksi. Miehiltä tämänsuuntainen itsekeskeinen vastuuttomuus on normaalia käytöstä.

Ei todellakaan ole. En tiedä mille idiooteille sinä normaalisti pyllistelet. Eivät ne fiksummat taida pyöriä samoissa piireissä/eivät ole tarpeeksi komeita sinulle.

Tällä palstalla ei ole nähty yhtäkään miehen aloittamaa ketjua jonka sisältö on olen miehenä vastuussa ehkäisystä ja siitä etten saata naista raskaaksi jos en halua lapsia. Ei ensimmäistäkään.

Vierailija
171/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on pohjimmiltaan vastuussa omasta kehostaan. Naisille ei tulisi mieleenkään ulista miehille että miksi et pitänyt parempaa huolta ehkäisystä jos tulevat raskaaksi. Miehiltä tämänsuuntainen itsekeskeinen vastuuttomuus on normaalia käytöstä.

Ei todellakaan ole. En tiedä mille idiooteille sinä normaalisti pyllistelet. Eivät ne fiksummat taida pyöriä samoissa piireissä/eivät ole tarpeeksi komeita sinulle.

Tällä palstalla ei ole nähty yhtäkään miehen aloittamaa ketjua jonka sisältö on olen miehenä vastuussa ehkäisystä ja siitä etten saata naista raskaaksi jos en halua lapsia. Ei ensimmäistäkään.

Tai edes kommenttia jonka sisältö on tuo.

Vierailija
172/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Vaikka olet täällä 24/7 sen sijaan että menisit vaikka ylitöihin tienaamaan naisille korkeampaa palkkaa, se ei silti ole mikään argumentti tähän keskusteluun. 

Minun elävän elämän esimerkki on se että jokainen mies on aina vaatinut kortsua. En alkanut sen vuoksi yleistämään mitään puolesta ihmiskunnasta.

Vierailija
173/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Vaikka olet täällä 24/7 sen sijaan että menisit vaikka ylitöihin tienaamaan naisille korkeampaa palkkaa, se ei silti ole mikään argumentti tähän keskusteluun. 

Minun elävän elämän esimerkki on se että jokainen mies on aina vaatinut kortsua. En alkanut sen vuoksi yleistämään mitään puolesta ihmiskunnasta.

Jos lukisit aloituksen tai edes otsikon, niin tietäisit, mikä tässä on aiheena. Ilmeisesti ketjun aloittaja ei ole sinulle tuttu millään muotoa.

Vierailija
174/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukisit aloituksen tai edes otsikon, niin tietäisit, mikä tässä on aiheena. Ilmeisesti ketjun aloittaja ei ole sinulle tuttu millään muotoa.

Eipä siinä juuri mitään sanottu, ainakaan sellaista joka ei voisi olla totta.

Ehkäpä sinun pitäisi lukea aloitus. Tai edes otsikko.

Vierailija
175/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä mies pelkää vahinkolapsia. Rikas mies ei pelkää. Kun miehellä on vuositulot yli miljoona euroa, niin hän voi maksaa elatusmaksuja vaikka kymmenestä lapsesta.

Vierailija
176/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä mies pelkää vahinkolapsia. Rikas mies ei pelkää. Kun miehellä on vuositulot yli miljoona euroa, niin hän voi maksaa elatusmaksuja vaikka kymmenestä lapsesta.

Köyhä nainen pelkää vahinkolapsia. Rikas nainen ei pelkää. Kun naisella on vuositulot yli miljoona euroa, niin hän voi maksaa elatusmaksuja vaikka kymmenestä lapsesta.

Vierailija
177/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa, että naiset huijaavat ehkäisyssä ja mies kärsii. Sinä (?) kirjoitit, että jokainen mies on aina vaatinut kortsua. Miten nainen voi huijata ehkäisyssä, jos mies käyttää kondomia ja vielä tarkistaa, että se ei ole rikkoutunut käytön aikana?

Vierailija
178/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan miettiä olisiko mahdollista tehdä kirjallisena , ei vain suullisena sopimus, jossa sanotaan vaikka, että nainen suostuu syömään pillereitä joka päivä. Vaikka tällainen sopimus olisi tehty niin on kaksi ongelmaa: jos on unohtanut pillerin niin se voidaan nähdä inhimillisenä virheenä, ei sopimuksen tahallisena rikkomisena. Sitä paitsi tuntuisi epäreilulta sopimukselta tuossakin tilanteessa että naisen on oltava äärimmäisen tarkka samaan aikaan jos miehellä ei ole velvollisuutta esim muistuttaa pillerin ottamisesta tai käyttää kondomia.

Toisekseen on vaikea todistaa, onko niitä pillereitä jäänyt ottamatta vai ovatko ne pettäneet. Eli en usko, että pilleriehkäisyn kanssa naista voisi syyttää yhtään mistään.

En tiedä jos oltaisiin tehty kirjallinen sopimus että nainen käyttää kierukkaa ja hän poistattaisi sen salaa. Voitaisiinko tuomita sopimusrikkomuksesta? Lapsihan tosin silti olisi olemassa joten siihen se ei enää auta. En tiedä olisko tuollaiset sopimukset laillisia tai päteviä kun en ole lakimies, osaako joku kertoa? Joka tapauksessa joo, ihmisiin ei voi 100% luottaa ja suullisilla sopimuksilla ei juuri merkitystä käytännössä ole.

Pitäisi tehdä kirjallinen sopimus, että pillereitä popsivat naiset saisi harrastaa seksiä, ettei vain tule vahinko ja idioottigeenit lähde kiertoon.

Siis etteivät saisi.

Miksi nainen sitten söisi ehkäisypillereitä?

No en minä tiedä miksi joku on niin tyhmäksi kehittynyt että niitä vapaaehtoisesti nielaisee.

On totta että e-pillereissä on haittavaikutuksia, toisille enemmän toisille vähemmän, toisille ei ollenkaan. Itselleni pillereiden käytössä on muitakin hyötyjä, kuin raskauden ehkäisy. Jos et tätä tiedä, niin ehkä oletkin itse ihan hemmetin tyhmä. Tosin se tuli jo ilmi kommenttien tasostasi. Halusin vain tuoda sen esiin, koska tyhmät eivät yleensä tajua olevansa ihan hemmetinmoisia retardeja. Itse en ole huomannut mitään sivuvaikutuksia pillereissä, ehkä siksi että ne sopivat minulle.

Vierailija
179/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on tullut paljon kritiikkiä miehiä kohtaan, ja täysin aiheesta silloin kun kyseessä on mies, joka kuvittelee voivansa täysin vailla vastuuta naida ketä sattuu ilman kumia ja sitten ihmettelee kun kävikin vahinko.

Mutta... Itse olen nainen, joka ei missään nimessä halua lapsia. Syön pillereitä, ja jos se hyvin epätodennäköinen vahinko siitä huolimatta tapahtuisi, minulla olisi päätäntövalta hankkia raskaudenkeskeytys, joten voin turvallisin mielin nauttia suhteestani ja myös sen seksuaalisesta puolesta. Joskus olen miettinyt, miten paljon epävarmempaa elämä tässä suhteessa olisi jos olisin mies. En voisi tietää, onko toinen osapuoli ottanut niitä pillereitään, eikä minulla olisi päätäntövaltaa siihen päättäisikö toinen pitää lapseni vai abortoida sen. Tästäkin syystä ihmetyttää, miten niin moni mies USKALTAA vedellä ilman kumia ties kenen kanssa... aivan käsittämättömän naiivia. Silti ajattelen, että jos ollaan pitkässä ja sitoutuneessa suhteessa, jossa ollaan yhdessä sovittu, että on ehkäisy käytössä, kyllä silloin pitäisi pystyä luottamaan siihen että se ehkäisy (yhdessä hyväksytty) myös on käytössä. Kyllä tässä tapauksessa nainen on petollinen ja tekee todella väärin jos salaa jättääkin ehkäisyn pois tarkoituksena raskautua - siis tarkoituksellisesti ja ilman miehen hyväksyntää, ei vahingossa. Näitäkin sattuu ja tiedän vastaavan tapauksen ystäväpiiristäni. Kyseessä ei siis ollut vahinko vaan nainen itse myönsi jättäneensä pillerit salaa pois. Miksi myönsi, en tiedä ja ihmettelin itsekin, ehkä ei vaan enää välittänyt kun sai haluamansa. Kävi miestä sääliksi, ei todellakaan ollut tyyppiä joka käy tuikkaamassa joka naista vaan kuvitteli olevansa luotettavan ihmisen kanssa pitkässä ja luotettavassa suhteessa. En tiedä onko tälle suomenkielistä termiä, mutta maailmalla sitä kutsutaan stealthingiksi jos mies naiselta salaa kesken seksin poistaa kondomin käytöstä, ja joidenkin maiden oikeuskäytännössä tämä rinnastetaan seksuaalirikokseksi (koska suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin suostumus seksiin ilman ehkäisyä). Naisella pitäisi olla tästä sama vastuu - kenenkään naisen ei tietenkään ole pakko käyttää hormonaalista ehkäisyä, mutta jos sellaista on luvannut ja suhteessa sitoutunut käyttämään, ei silloin voi eikä saa petollisesti vedellä ilman ehkäisyä. 

Ongelma tässä on tietysti jo jossain aiemmassa kommentissa esiintuotu: ei ole keinoa todistaa, että pilleriä ei ole vain unohtanut ottaa (tai esim oksentanut liian pian pillerin ottamisen jälkeen), tai että raskaus ei alkanut pillerin ottamisesta huolimatta, tai että yhdessä ei sovittu asiasta. Mitään tosiasiallista keinoa ei olisi olemassa tuomita naista tällaisesta toiminnasta, koska sitä ei voisi todistaa. Ja esimerkiksi miehen vapauttaminen elatusvelvollisuudesta ei missään nimessä olisi oikea päätös muutenkaan, koska siitä kärsisi lapsi, joka on tilanteeseen syytön ja jonka etu on etusijalla. Tämä on kai vaan näitä asioita, ei oikein voi kuin kumpikin tahollaan tehdä riskianalyysia, hoitaa oma puolensa ehkäisystä ja miettiä tarkkaan, onko toinen osapuoli tarpeeksi luotettava. Ikävä kyllä niitä miehiä riittää, jotka tekevät kaikkensa päästäkseen pistämään ihan ketä sattuu ilman kumia... näille ei riitä hirveästi empatiaa. Niille oikeasti petetyille kyllä. 

Vierailija
180/284 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa, että naiset huijaavat ehkäisyssä ja mies kärsii. Sinä (?) kirjoitit, että jokainen mies on aina vaatinut kortsua. Miten nainen voi huijata ehkäisyssä, jos mies käyttää kondomia ja vielä tarkistaa, että se ei ole rikkoutunut käytön aikana?

Minä en vastannut aloittajalle, vaan kommenttiin jossa sanottiin: "Miehiltä tämänsuuntainen itsekeskeinen vastuuttomuus on normaalia käytöstä."

Tuosta kun klikkaa "näytä aiemmat lainaukset" pystyt varmaan seuraamaan keskustelua.