Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä valheita sinulle on yritetty syöttää? Kerro typerin vale joka sinulle on kerrottu!

Vierailija
09.04.2021 |

Jään miettimään sitä typerintä.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku soitti ja kertoi, että olen voittanut arvonnassa

Vierailija
82/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi omistaja-pomomme ei muka tiennyt, millaiset tauot meillä on ja yritti heikentää ne tesin mukaisiksi, vaikka meillä oli tesiä parempi käytäntö, eikä sellaista etuisuutta voi ottaa pois. Niin ei muka tiennyt, miten olimme 5 vuotta taukoja pitäneet.

No, se ei ollut syy, jos oltaisi viety asia liitoille. Onneksi ei sitten tarvinnut, vaan valepukki luovutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n elvytyspaketti on kertaluonteinen.

Vierailija
84/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödymme Eurosta.

Vierailija
85/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan lempeä, saan mukamas häneltä parisuhteen. HEh, en mennyt lankaan!!

Vierailija
86/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilaisesta pikkukylästä kotoisin oleva tuntematon, juuri facebookiin liittynyt mies lähetti ruman, seksuaalissävytteisen ja mustasukkaisen vihaviestin miespuoliselle facebook-kaverilleni, josta olin paria päivää ennen maininnut silloiselle miesystävälleni. Kyseisessä pikkukylässä karateseminaarissa käynyt miesystäväni ei kuulemma tiennyt asiasta mitään eikä tietenkään ollut asian takana, hänhän ei ole irlantilainen.

Vierailija
87/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nämä koronarokotteet on hyvin testattuja ja turvallisia.

Vierailija
88/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa

No ei ole vaan ajanut, terveisin vanhempi aseksuaali.

- kun suuret ikäluokat eläköityvät, tulee työvoimapula

Ehkä tulikin, mutta se korvattiin maahanmuutolla ja ulkomaisella halpatyövoimalla.

- Nikotiini aiheuttaa suurempaa riippuvuutta kuin opiaatit.

Hilpeää naurua, olen käyttänyt molempia. Nyt jotain tolkkua juttuihin hei.

- Liikunta on paras laihdutuskeino

No ei ole, vaan syömisten kontrollointi.

- luottotiedot palautuvat, kun maksat velat pois

No niin joo tavallaan, mutta kestää monta kuukautta ja sun täytyy itse olla yhteydessä sinne ja tänne.

Näitä olis vaikka kuinka.

Miksi pitää tulla pilaamaan hyvä ketju näillä tylsillä nollakontenttiviesteillä?

Ei tässä varmaan tarkoitettu, että mistä olet eri mieltä, mikä on mennyt eri tavalla kuin luultiin ja miten sinä olet erilainen kuin useimmat tai mitä väärinkäsityksiä ihmisillä voi olla.

Rasittavaa myöskin tuo, että tässäkin nähdään joku aasinsilta päästä haukkumaan poliitikkoja tai heittelemään jotain rasistista. Perustakaa oma ketju vaikkapa otsikolla asiat joista olen eri mieltä poliitikkojen kanssa.

Vierailija
89/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa

No ei ole vaan ajanut, terveisin vanhempi aseksuaali.

- kun suuret ikäluokat eläköityvät, tulee työvoimapula

Ehkä tulikin, mutta se korvattiin maahanmuutolla ja ulkomaisella halpatyövoimalla.

- Nikotiini aiheuttaa suurempaa riippuvuutta kuin opiaatit.

Hilpeää naurua, olen käyttänyt molempia. Nyt jotain tolkkua juttuihin hei.

- Liikunta on paras laihdutuskeino

No ei ole, vaan syömisten kontrollointi.

- luottotiedot palautuvat, kun maksat velat pois

No niin joo tavallaan, mutta kestää monta kuukautta ja sun täytyy itse olla yhteydessä sinne ja tänne.

Näitä olis vaikka kuinka.

Miksi pitää tulla pilaamaan hyvä ketju näillä tylsillä nollakontenttiviesteillä?

Ei tässä varmaan tarkoitettu, että mistä olet eri mieltä, mikä on mennyt eri tavalla kuin luultiin ja miten sinä olet erilainen kuin useimmat tai mitä väärinkäsityksiä ihmisillä voi olla.

Rasittavaa myöskin tuo, että tässäkin nähdään joku aasinsilta päästä haukkumaan poliitikkoja tai heittelemään jotain rasistista. Perustakaa oma ketju vaikkapa otsikolla asiat joista olen eri mieltä poliitikkojen kanssa.

Asiaa.

Vierailija
90/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden avomiehellä oli peliongelma ja hän tietysti yritti piilotella raha-asioitaan. Kerran töihin lähtiessäni nakkasin postista tulleet pankin tiliotekuoret pöydälle. Töistä tultuani pyysin poikaystävää näyttämään minulle hänen tiliotteensa. Tämä alkoi aivan pokkana selittämään, että hänen kuoressa ei ollut tiliotetta vaan kilpailukuponki, jolla voisi voittaa auton! Kertoi oikein merkin ja värinkin. Halusin sitten nähdä sen kilpailukupongin, niin hän oli kuulemma heti täyttänyt sen ja postittanutkin, kun oli niin kiva kilpailu. Minä tietysti suutuin, että kuinka tyhmänä hän minua oikein pitää, jos luulee, että uskon tuosta sanaakaan. Loukkaantui vielä suurieleisesti, kun epäilin häntä. Hyvin pian tämän jälkeen hän oli luonnollisesti ex.

Vierailija
91/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden avomiehellä oli peliongelma ja hän tietysti yritti piilotella raha-asioitaan. Kerran töihin lähtiessäni nakkasin postista tulleet pankin tiliotekuoret pöydälle. Töistä tultuani pyysin poikaystävää näyttämään minulle hänen tiliotteensa. Tämä alkoi aivan pokkana selittämään, että hänen kuoressa ei ollut tiliotetta vaan kilpailukuponki, jolla voisi voittaa auton! Kertoi oikein merkin ja värinkin. Halusin sitten nähdä sen kilpailukupongin, niin hän oli kuulemma heti täyttänyt sen ja postittanutkin, kun oli niin kiva kilpailu. Minä tietysti suutuin, että kuinka tyhmänä hän minua oikein pitää, jos luulee, että uskon tuosta sanaakaan. Loukkaantui vielä suurieleisesti, kun epäilin häntä. Hyvin pian tämän jälkeen hän oli luonnollisesti ex.

Ei jösses!

Mun exä väitti pokkana että perintäfirmojen kuorilla varustetuissa posteissa on mainoksia :D Jännä että hän säilöi nämä "mainokset" kuin kalleimmat aarteensa pöytänsä alalaatikkoon.

Kun sitten avasin niitä muutaman, niin syytti kirjesalaisuuden rikkomisesta. Sanoin että herra on hyvä ja menee tekemään rikosilmoitusta asiasta, että voin tulla mukaan myöntämään asian samantien, nii olen onnellinen että tämä asia selvisi nyt eikä asuntolainan jälkeen!!

Vierailija
92/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! Nää on hauskoja!

Vierailija
93/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään sairas ja alkoholisoitunut exäni:

- Lähetti minulle eräänä perjantai-iltana klo 23 jälkeen viestin, että äidillään on syöpä, ja on juuri nyt hänen luonaan sairaalassa, itkee ja pitää häntä kädestä kiinni. Hetken päästä soitti vahingossa taskupuhelun minulle, ja äänistä kuului selvästi, että hän on baarissa ja aivan kännissä...

- Väitti keikkailevansa vierailevana kitaristina Suomen eturivin bändeissä. Selvitin asiaa, ja väite ei pitänyt paikkaansa, kuten arvelinkin.

Vierailija
94/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä nyt jo entisellä kaverillani oli jokin fiksaatio Irlannista, ja hän usein esitti ihmisille olevansa Irlannista kotoisin. Kerran baarissa ollessamme hän jälleen kerran esitti joillekin random tyypeille olevansa irlantilainen, ja kysyi heiltä, että puhuvatko he irlantia. Totesin yhdessä näiden randomien kanssa, että Irlannissa puhutaan englantia, ja jossain Irlannin osissa jotkut puhuvat iirin kieltä, mutta sellaista kieltä kuin "irlanti" ei ole olemassakaan.

Vierailija
95/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleltään sairas ja alkoholisoitunut exäni:

- Lähetti minulle eräänä perjantai-iltana klo 23 jälkeen viestin, että äidillään on syöpä, ja on juuri nyt hänen luonaan sairaalassa, itkee ja pitää häntä kädestä kiinni. Hetken päästä soitti vahingossa taskupuhelun minulle, ja äänistä kuului selvästi, että hän on baarissa ja aivan kännissä...

- Väitti keikkailevansa vierailevana kitaristina Suomen eturivin bändeissä. Selvitin asiaa, ja väite ei pitänyt paikkaansa, kuten arvelinkin.

No nykyään nämä "eturivin kitaristit" on onneksi helppo selvittää somesta :D Ainakin keikkakuvissa pitäisi näkyä se oma siippa kepittämässä, mikäli tosia puhutaan ;)

Vierailija
96/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joku korona jyllää.

Vierailija
97/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viisikymppinen mutta edelleen muistan alakoulun opettajan valeen. Meillä alkoi kolmannella joku ymppä tmv. Ope sanoi, että jos olemme kilttejä, siitä ei tule arvosanaa. Hän myhäili oikein muikean näköisenä, kun luokkakaverit innostuivat ja lupasivat olla kilttejä.

Minusta koko juttu tuntui jo silloin oudolta, mutta vasta vuosien päästä pystyin päässäni muotoilemaan ajatuksen, että tietenkään ope ei saa itse päättää, annetaanko aineesta arvosana vai ei. Jos ei siitä ympästä erikseen annettu arvosanaa, niin tämä päätös oli vähän korkeampien tahojen tekemä. Opettaja vain näki siinä manipulointimahdollisuuden.

Minua on aina ällöttänyt tämä lasten vedättäminen kasvatuksen nimissä. Kyllä totuuden pitäisi riittää. Kun aikuinen jää valheesta kiinni, hän menettää lapsen kunnioituksen ja luottamuksen. Varsinkin opettajan sitä kuvittelisi olevan rehellinen.

Asia ei tietysti ollut minulle sinänsä merkittävä. Ihan sama, tuliko arvosanaa vai ei. Sen sijaan maailmankuvaa se aina muokkaa, kun huomaa ihmisten puhuvan sujuvaa paskaa.

Vierailija
98/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”En ole vuoteen käyttänyt.”

”Minä en varastanut.”

”Rakastan sinua.”

Ja kaikki muu paska mitä narkin suusta tulee.

Vierailija
99/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää aikuistua. NoeiVidduPidä. Niin kauan kun minäkään en käske ketään lapsellistumaan niin minuakaan ei tasan patisteta aikuistumaan. Naurettavaa sontaa, älkää menkö tähän! :D

Vierailija
100/120 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikaiseksi jääneen miesystävän selitykset siitä, miksi hänen sähköpostiinsa tulvi Match.com-viestejä otsikoilla tyyliin "hey handsome" ja "where did you go":

- nämä eivät ole minulle

- nämä ovat joitain vanhoja viestejä

- joku on hakkeroinut minun käytöstä poistetun profiilini

- eivät nuo mitään uusia kuvia ole, ei tuo ole minun autoni (jonka hän osti pari kuukautta sitten), se vain näyttää siltä

- en minä tiedä, miksi joku haluaisi kirjoittaa minun profiilitekstini uusiksi

- en minä tästä ainakaan ole maksanut, joku muu on, en minä voi tietää

- sinä olet hullu ja vainoharhainen

Saman miehen vaatekaapissa oli valkoisten kauluspaitojen välissä leiskuvanpinkki napapaita, jonka rintamuksessa luki strasseilla "Girl". Se oli kuulemma minun paitani. Olin neljääkymmentä lähestyvä konservatiivinen virkanainen, eikä paita olisi ulottunut peittämään edes puolia rintamuksestani. Mutta hotpinknapapaita oli minun. Eipäs ollutkaan, vaan erään yhteisen tuttavamme, joka oli käynyt vaihtamassa vaatteita miehen makuuhuoneessa. Tuttava oli noin viisikymmentä kiloa liian iso paitaan, mutta piti se sitten uskoa.

Vasta vuosia tuon jälkeen kuulin termin "gaslighting".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi