Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä valheita sinulle on yritetty syöttää? Kerro typerin vale joka sinulle on kerrottu!

Vierailija
09.04.2021 |

Jään miettimään sitä typerintä.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini valehteli ihan pokkana että hän on ampunut armeijassa ollessaan alokkaan joka oli juoksemassa karkuun armeijasta, ja sai siitä kunniamitalin :D :D :D Ihan tosissaan oli :D :D

Vierailija
2/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyberpunk 2077 ja The Last of Us Part II.

Vierailija
4/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä persuja muuttuu asiat hyväksi. 

Vierailija
5/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulennot ovat lavastettuja, maapallo on litteä, demarit työläisen asialla ym.

Vierailija
6/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pa ko laiset on uusi Nokia

T. HS

Vierailija
7/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tässä tarkoitettu SINULLE kerrottua valhetta, ei mitään tällaista että se ja se media valhetelee kaikesta?

Vierailija
8/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus ala-asteella kun opettaja saarnasi pipon käytön tärkeydestä kertoen tarinaa moottoripyöräilijästä joka pyöräili pakkasella ilman pipoa ja kypärää. Myöhemmin kun tämä herramies meni lääkäriin, lääkäri sanoi sille, että "sinun aivosi on jäätyneet". Myöhemmin kun tämä miehen aivot sulivat, kuoli myös mies.

Ja mikä tässö taeinassa on valhe? No se, että jos aivot olisivat oikeasti olleet jäätyneet, ei tämä henkilö olisi edes alunperinkään pystynyt menemään lääkäriin

Vierailija
9/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se perinteinen. Lainasin rahaa ja se typerä valhe oli "maksan heti kun saan rahaa". Kyllä oli monen kyselyn ja kuukausien tulos kunnes sain rahani osissa takaisin. Onnekas olin, että edes sain ne lopulta, mutta en enää koskaan lainaa rahaa.

Vierailija
10/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on totta

Vierailija
11/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies...tai no poika, koulukaveri kerskaili mulle miten hyvä oli sängyssä. Miten joku tyttö oli tullut 8 kertaa niiden session aikana. Hän oli 19, mä 25.

En oikein sanonut yhtään mitään. Mietin vaan, että uskookohan tuo itse omia juttujaan ihan todella :D Ei se nyt niin hyvä ollut ja aika harvinaisia tuollaiset sarjaorkut taitaa olla.

Vierailija
12/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion jälkeen tapasin erään samalla luokalla olleen tytön, joka ei saanut lakkia vielä ja jatkoi syksyllä kursseja. Kertoi kuitenkin minulle kuinka tästä huolimatta kaikki Suomen yliopistot kilpailevat hänestä ja ulkomaillakin ollaan hänestä kiinnostuneita. Puhui myös, että Suomeen hän tuskin jää. Kuuntelin vain nyökytellen. Todellisuudessa kyseinen henkilö asuu vielä yli 15 vuoden jälkeen tuossa samassa pikkukaupungissa, ei tainnut koskaan edes kirjoittaa ylioppilaaksi.

Istuttiin kerran miehen kanssa terassilla ja meidän pöytään tuli juopunut, reilusti vanhempi mies. Tämä herra alotti mahtipontisen puheen bisneksistään suurten nimien kanssa, kertoili miljoonista sveitsiläisellä pankkitilillä ja leuhki, kuinka hänellä on privaattialus jokaisessa satamakaupungissa Tallinnasta Rostockiin. Kun lähdin vessaan, tämä ukko oli puhunut miehelleni, että minulla ja hänellä on ollut pari vuotta sitten juttua ja onnitteli miestä siitä että on löytänyt minut. Oltiin vaan, että jaahas.

Vierailija
13/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies...tai no poika, koulukaveri kerskaili mulle miten hyvä oli sängyssä. Miten joku tyttö oli tullut 8 kertaa niiden session aikana. Hän oli 19, mä 25.

En oikein sanonut yhtään mitään. Mietin vaan, että uskookohan tuo itse omia juttujaan ihan todella :D Ei se nyt niin hyvä ollut ja aika harvinaisia tuollaiset sarjaorkut taitaa olla.

Tälle kaverille on se typerin vale on syötetty ja se on vielä uskonut 😀

Vierailija
14/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus ala-asteella kun opettaja saarnasi pipon käytön tärkeydestä kertoen tarinaa moottoripyöräilijästä joka pyöräili pakkasella ilman pipoa ja kypärää. Myöhemmin kun tämä herramies meni lääkäriin, lääkäri sanoi sille, että "sinun aivosi on jäätyneet". Myöhemmin kun tämä miehen aivot sulivat, kuoli myös mies.

Ja mikä tässö taeinassa on valhe? No se, että jos aivot olisivat oikeasti olleet jäätyneet, ei tämä henkilö olisi edes alunperinkään pystynyt menemään lääkäriin

Aivot jäätyvät viimeisenä. Ajelihan Jarnakin 25 asteen pakkasella moottoripyörällä avopäin 18 kilometriä ja tupaan tullessaan pyyhki hikeä otsaltaan ja tuumaili vain, että ” Huh hellettä!”. Siinä tosi äijä.

Vierailija
15/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin rappioalkoholisti miesystävä valehteli sairastavansa keuhkosyöpää. Hän on vieläkin elossa ja täysin työkykyinen, vaikka 2015 asiasta suureleisesti ilmoitti. Säälin kerjääjä paska.

Vierailija
16/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen polveutuu muka apinasta. Eli koko evoluutio -satu.

Vierailija
17/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sun tartte olla huolissas, en todellakaan ole kiinnostunut siitä, mähän voisin olla sen isä!"

Fast forward siihen kun he seurustelevat keskenään. 

Vierailija
18/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies voi olla nainen.

Vierailija
19/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me tehdään rahaa tällä"

Vierailija
20/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen polveutuu muka apinasta. Eli koko evoluutio -satu.

Lmao

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi