Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä valheita sinulle on yritetty syöttää? Kerro typerin vale joka sinulle on kerrottu!

Vierailija
09.04.2021 |

Jään miettimään sitä typerintä.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saamme euroopan halvat hinnat kun äänestämme kyllä euroon liittymiselle.

Vierailija
22/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta

No mutta sehän on totta eikä suotta maailman levinnein kirja, jonka päähenkilö esittäytyy totuutena. Elämme nyt 2021 v tuon historian merkittävimmän henkilön syntymästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin rappioalkoholisti miesystävä valehteli sairastavansa keuhkosyöpää. Hän on vieläkin elossa ja täysin työkykyinen, vaikka 2015 asiasta suureleisesti ilmoitti. Säälin kerjääjä paska.

Ai niin, samainen puliukko lähetti harhoissaan tekstarin, jossa luki että: "Äitisi on kuollut" ja aiheutti kivan härdellin. 

Vierailija
24/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen itsepuolustuslajia opettava mies selitti tosissaan olleensa Irakissa "salaisissa operaatioissa". Noloa hänelle ja lastensa äidille :(

Vierailija
25/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä mä aina jos joku ihminen käytttäytyy "epätavallisesti" tai "ouudosti" niin alkaa tietysti miettimään miksi käyttäytyy kyseisellä tavallla.

Vierailija
27/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsopimukseen oli jäänyt edellisen nimikkeen mukainen palkka. Huomautin tästä lähiesimiehelle joka alkoi yskimään että talolla on vähän tiukkaa nyt. Rahat palkkaan tulivat kuitenkin projektista, jonka palkkakuluista pidin itse tilastoa:). Ohjelmassa oli rahaa käyttämättä noin 300 000 euroa josta palkkakuluissa reilu osa ja helposti siirrettävissä myös muilta kululajeilta. Saakelin näätä.

Vierailija
28/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä mä aina jos joku ihminen käytttäytyy "epätavallisesti" tai "ouudosti" niin alkaa tietysti miettimään miksi käyttäytyy kyseisellä tavallla.

Ja senn jälkeeen mielenkiiinnolla alkaa odotttaa että perusteluita tietyntyyyppiselle käyttäytymiselle alkaa tulla lisää jotta voi todeta tai poissulkea asioiiita.

Vierailija
29/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla ei ole isää.

Vierailija
30/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin rappioalkoholisti miesystävä valehteli sairastavansa keuhkosyöpää. Hän on vieläkin elossa ja täysin työkykyinen, vaikka 2015 asiasta suureleisesti ilmoitti. Säälin kerjääjä paska.

Minun äidilläni todettiin keuhkosyöpä v. 2002. Se leikattiin, ei ollut levinnyt, ja äiti parantui, elossa edelleen.

Vierailija
31/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttönä satuttiin siskon kanssa näkemään kun hevosta astutettiin. Ihmeteltiin sitä "pitkää" sen mahan alla, johon isännät kiirehti selittämään että se on nielassut heinäseipään. Kyllä me oltiin surullisia hevosen takia.

Vierailija
32/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja senn jälkeeen mielenkiiinnolla alkaa odotttaa että perusteluita tietyntyyyppiselle käyttäytymiselle alkaa tulla lisää jotta voi todeta tai poissulkea asioiiita.

Se on varmaaan esim autistilla ja ammattirikollisella paljonkin samanlaisia piirteitä. Kun maaailma pienenee tietyjen toimintamallien mukaiseksi ärsykkeiden osalta niiin taas uudet ärsykkkeet korostuvat enemmän.

Vierailija
33/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono äiti, jos ei pese pyykkiä joka päivä. Asiaan ei vaikuta koneen koko, 5 kg ja 9 kg pyykinpesukoneen omistajat ovat molemmat yhtä huonoja äitejä, jos ei pese joka päivä. T: anoppi. Ja kyllä, minä uskoin ja tunsin hirveää huonoutta ja syyllisyyttä, kun en saanut mistään pyykkiä 9 kiloa päivässä.

Vierailija
34/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta

Olet väärässä ketjussa - tuohan on TOTTA, mutta eihän sitä tietenkään usko, jos ei ole syntynyt uudesti Jeesuksessa Kristuksessa.

Vierailija
35/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen sukulainen humalapäissään kertoi minulle olevansa poliisi ja palanneensa juuri espanjasta työkeikalta. Eikö hän tajunnut kenelle puhui ? Asuikin melkein naapurissa ja ei helsinkiä kauempana koskaan ole käynyt. Eikä ammattikaan mikään poliisi ollut.

Vierailija
36/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus ala-asteella kun opettaja saarnasi pipon käytön tärkeydestä kertoen tarinaa moottoripyöräilijästä joka pyöräili pakkasella ilman pipoa ja kypärää. Myöhemmin kun tämä herramies meni lääkäriin, lääkäri sanoi sille, että "sinun aivosi on jäätyneet". Myöhemmin kun tämä miehen aivot sulivat, kuoli myös mies.

Ja mikä tässö taeinassa on valhe? No se, että jos aivot olisivat oikeasti olleet jäätyneet, ei tämä henkilö olisi edes alunperinkään pystynyt menemään lääkäriin

Isäni kertoi tätä tositarinana; mopoilijasta, joka ajoi ilman pipoa ja kypärää talvipakkasella Ilomantsista Joensuuhun (70 km). Oli mennyt sitten lääkäriin, joka sanoi että kuolet kun aivot sulaa ja näin kävi.

Vierailija
37/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äidilläni todettiin keuhkosyöpä v. 2002. Se leikattiin, ei ollut levinnyt, ja äiti parantui, elossa edelleen.

Ok, mutta tämä tyyppi kusettaa ja rankasti, ei todellakaan ole käynyt hoidettavana missään ja mitään oireita ei ole. Raskasta työtä tekee ja viikonloput dokaa niin kuin normaalisti. 

Vierailija
38/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus ala-asteella kun opettaja saarnasi pipon käytön tärkeydestä kertoen tarinaa moottoripyöräilijästä joka pyöräili pakkasella ilman pipoa ja kypärää. Myöhemmin kun tämä herramies meni lääkäriin, lääkäri sanoi sille, että "sinun aivosi on jäätyneet". Myöhemmin kun tämä miehen aivot sulivat, kuoli myös mies.

Ja mikä tässö taeinassa on valhe? No se, että jos aivot olisivat oikeasti olleet jäätyneet, ei tämä henkilö olisi edes alunperinkään pystynyt menemään lääkäriin

Aivot jäätyvät viimeisenä. Ajelihan Jarnakin 25 asteen pakkasella moottoripyörällä avopäin 18 kilometriä ja tupaan tullessaan pyyhki hikeä otsaltaan ja tuumaili vain, että ” Huh hellettä!”. Siinä tosi äijä.

Kumpikohan voittais Jarna vai Chuck Norris

Vierailija
39/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen polveutuu muka apinasta. Eli koko evoluutio -satu.

Hah. No polveutukoon ne apinasta, jotka niin uskoo - minä en.

Vierailija
40/120 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomeen tulee työvoimapula kun suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Tätä jankattiin 2000-luvun alusta ainakin 2010 asti, mutta edelleen on työttömiä kortistossa. Joko ne on kovia luita ja ovat vieläkin töissä, tai sitten eivät olleetkaan niin korvaamattomia ja erinomaisia kuin monesti väittävät, eli tekivät niin mitättömiä hommia, että heidän tilalleen ei tarvinnut palkata ketään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän