Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhefarssi jossa lapset kärsivät

Vierailija
09.04.2021 |

Yhdellä sukulaiselle on sellainen. Teki juopon miehen kanssa 2 lasta, ovat nykyään 12v ja 10v. Erosi ja otti 4 lapsen viikonloppuisän. Nyt heillä yhteinen kohta 3v lapsi plus vauva tulossa
Miehellä edellisistä liitostaan 2 aikuista lasta. Ja toisesta liitosta 7v ja 4v lapset. Miten joku voi elää näin? Nämä 12v ja 10v eivät ole onnellisia, kun äiti aina lisääntyy. On kolmekymppinen eli kerkiää vielä useiden miesten kanssa lapsia tekemään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ei pitäisi lisääntyä. Jos ajattelee vain itseään ja "ihanaa" parisuhdetta, niin lapset jäävät jalkoihin ja joutuvat joustamaan ja hyväksymään kaikkea paskaa

Vierailija
2/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tästä näkee miten on ihmisiä joiden on pakko päästä leikkimään kotia aina uuden ihmisen kanssa ja pakko tehdä lapsia aina uuden ihmisen kanssa. Kun olisi kaikkien kannalta parasta, että olisivat pitäneet omat asunnot ja jättäneet uudet lapset tekemättä. Silti voisivat olla parisuhteessa tämän nykyisen miehen kanssa. Ja tämä koskee niin miestä kuin naistakin tässä tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en minäkään ymmärrä (olen ollut jo vuosia uudessa parisuhteessa eroni jälkeen mutta ei aikomusta muuttaa yhteen niin kauan kuin lapset kotona) mutta hei, ehkä kyseinen nainen on nyt loppuelämän suhteessaan? Millä perusteella hän nyt "ehtii vielä tehdä lapsia monen miehen kanssa"? Joo, varmasti ehtisi, mutta jos hän nyt kuitenkin on parisuhteessa ja vauva tulossa niin voiko siitä vetää johtopäätöksen että "äiti aina lisääntyy" ja aina uuden miehen kanssa? Mun laskujen mukaan miehiä on nyt kaksi. Aika monella on kaksi miestä elämänsä aikana.

PS. Mun matikan mukaan kyseisellä miehellä on lapsia kolmen naisen kanssa. Miksi et tehnyt aloitustasi miehestä? Miksi naisesta?

Vierailija
4/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun heillä ei ole rahaakaan paljoa. Mies tavallinen duunari ja tarkkaan saavat laskea, mitä kaupasta ostavat. Eipä aina uusi lapsi auta asiaa.

Vierailija
5/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, en minäkään ymmärrä (olen ollut jo vuosia uudessa parisuhteessa eroni jälkeen mutta ei aikomusta muuttaa yhteen niin kauan kuin lapset kotona) mutta hei, ehkä kyseinen nainen on nyt loppuelämän suhteessaan? Millä perusteella hän nyt "ehtii vielä tehdä lapsia monen miehen kanssa"? Joo, varmasti ehtisi, mutta jos hän nyt kuitenkin on parisuhteessa ja vauva tulossa niin voiko siitä vetää johtopäätöksen että "äiti aina lisääntyy" ja aina uuden miehen kanssa? Mun laskujen mukaan miehiä on nyt kaksi. Aika monella on kaksi miestä elämänsä aikana.

PS. Mun matikan mukaan kyseisellä miehellä on lapsia kolmen naisen kanssa. Miksi et tehnyt aloitustasi miehestä? Miksi naisesta?

No yhtä hyvin olisin voinut tehdä aloituksen miehestä. He ovat välillä kihloissa ja välillä eivät ole. Mies tekee aina välillä katoamistemppuja, niin luulenpa ettei ole loppuelämän suhde tämä.

Vierailija
6/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävää, kuinkahan monta meinaa vielä pyöräyttää? :((

Vierailija
7/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan järkyttävää, kuinkahan monta meinaa vielä pyöräyttää? :((

Hän rakastaa vauvoja. Ei sitten niinkään isompia lapsia, joten veikkaisin ettei lapsiluku jää neljään.

Vierailija
8/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi settiä nykyisin. Minäminä-äiti/isä ensin, lapsista ei niin väliä. Näkee hyvin kun työskentelee lasten kanssa. Pienilläkin lapsilla saattaa olla jo 3-5 uusperheviritelmää takana ja edessä myös.

Vierailija
9/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi settiä nykyisin. Minäminä-äiti/isä ensin, lapsista ei niin väliä. Näkee hyvin kun työskentelee lasten kanssa. Pienilläkin lapsilla saattaa olla jo 3-5 uusperheviritelmää takana ja edessä myös.

Todella surullista.

Vierailija
10/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus löytää itselleen uusi mies uudestaan ja uudestaan. Liiton pitkittyessä siitä tulee aina väkivaltainen ja mies paljastuu juopoksi narsistiksi. Siksi ero on ainoa ratkaisu, jos ei halua pilata omaa elämäänsä.

Vierailija
11/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhtä hyvin olisin voinut tehdä aloituksen miehestä. He ovat välillä kihloissa ja välillä eivät ole. Mies tekee aina välillä katoamistemppuja, niin luulenpa ettei ole loppuelämän suhde tämä.

Niin, yhtä hyvin olisit voinut, mutta et tehnyt. Miksi? Ja mitäpä sukulaisesi on sanonut, kun olet ilmaissut hänelle huolesi lapsistaan?

Vierailija
12/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhtä hyvin olisit voinut, mutta et tehnyt. Miksi? Ja mitäpä sukulaisesi on sanonut, kun olet ilmaissut hänelle huolesi lapsistaan?

No hän sanoi, etten ymmärrä elämää, kun kuulemma minulla on niin helppo elämä ollut. Muut ihmiset ovat kyllä sanonet ettei näin ole. Lukeehan tuossa tuo miehenkin osuus asiaan.

Vierailija
13/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivempi haukkua ja arvostella sukulaistaan kuin vierasta? Asiahan ei pakosti liity kohteiden sukupuoleen. Tarina ei kerro kärsivätkö ap:n sukulaisnaisen kaksi vanhempaa lasta kahdesta nuoremmasta sisarpuolestaan. Ap olettaa heidän kärsivän kertomatta mitään syytä oletukselleen. Ap myös olettaa sukulaisnaisensa tykkäävän vauvoista, muttei niinkään vanhemmista lapsista kertomatta mitään syytä oletukselleen. Ap myös olettaa sukulaisnaisensa eroavan nykyisestä miehestään, löytävän uuden ja lisääntyvän tuon oletetun uuden miehen kanssa. Vahvaa mutuilua siis avauksessa ja oikeastaan voisi kysyä mikä idea avauksella edes on?

Vierailija
14/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat unohtaneet sen, että elämä ei ole aina kivaa. Kokonaisuus voi olla onnellinen, vaikka joskus olisikin onnettomia kausia. Mitäpä siinä eroamisessa voittaa, kun ei ongelmia pääse pakoon kenenkään kanssa. Jos nyt joku ihan rapajuoppo mies on, niin se on eri asia. Mutta pitäisi olla aika painavat syyt, että asettaa lapsensa tällaiseen uusperhefarssikuvioon mukaan. Eikö vanhemman tärkein tehtävä olekaan yrittää kasvattaa lapsistaan hyviä ja tasapainoisia ihmisiä.

Vierailija
15/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa olet luetellut lähinnä lukuja. Mistä tiedät mitä mieltä isommat lapset ovat? Olet siis kysynyt heidän mielipidettään ja selvittänyt perheen tilannetta?

Vierailija
16/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muille kuuluu, toisten lasten tekemiset. Pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
17/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa olet luetellut lähinnä lukuja. Mistä tiedät mitä mieltä isommat lapset ovat? Olet siis kysynyt heidän mielipidettään ja selvittänyt perheen tilannetta?

Kyllä, näin olen tehnyt. Olen jutellut lasten kanssa. He eivät saa harrastaa, koska ei ole rahaa. Kaupasta ei koskaan saa ostaa mitään, kun ei ole rahaa yms.

Vierailija
18/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Vierailija
19/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miehen ekan liiton aikuinen lapsi ja pännii kun iskällä kolmas sarja mukuloita menossa? Projisoi tunteensa uuteen naiseen kun hylkääjäiskään ei voi.

Vierailija
20/31 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on miehen ekan liiton aikuinen lapsi ja pännii kun iskällä kolmas sarja mukuloita menossa? Projisoi tunteensa uuteen naiseen kun hylkääjäiskään ei voi.

En ole. Serkkuni hän on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän