Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle vankilajärjestelmpn toimivuus, tarkoitus

Vierailija
09.04.2021 |

Miten se AUTTAA henkilöä itseään, yhteiskuntaa? Sehän on valtava kulu ja eikö miehet lähde sieltä vielä pahemmassa kunnossa kuin tullessa. Se ei liene kenenkään etu. Eikö samalla rahalla saataisi toimivampi systeemi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa!???

Vierailija
2/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on tietenkin suojella syyttömiä uusilta rikoksilta! Jos rikollinen on vapaana, niin hän jatkaa väkivaltaa, rai***ksia, petoksia yms. ilman mitään estettä! Mikä tässä oli vaikea ymmärtää?

Se mitä itse en tajua, on ne kohtuullistamiset. Mikä järki on siinä, että jos tekee paljon rikoksia, niin sitä tuomionippua kohtuullistetaan. Olen sitä mieltä, että useasta rikoksesta pitää laittaa kertoimeksi 1,5 verrattuna ensikertalaisiin. Myöskin ihmettelen, miksi Suomessa annetut tuomiot ovat niin lyhyitä, ja joista istutaan yleensä vain puolet. En tajua. Konnat kiven sisään ja pysykööt siellä myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat melko nuoria hyväkuntoisia miehiä. Tuhlausta. Sama kuin 2vuotiasta lasta seisottaisi nurkassa liian pitkään pahan teon jälkeen. Täysin turhaa.

Syy-yhteys-seuraus selvitettävä, moniongelmaisia.

Vierailija
4/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet saavat samasta rikoksesta pidemmän tuomion kuin naiset? Tämä on nimittäin tutkittu asia.

Vierailija
5/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilan tarkoitus on olla peloite. Jos et käyttäydy lakien mukaan, joudut vankilaan.

Mutta se on myös turva. Me muut voimme elää turvassa, koska tiedämme että lakien rikkojat joutuvat vankilaan.

Näin siis ideaalimaailmassa, mutta tämän päivän todellisuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
6/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ratkaisua ja järjestelmää ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule. Yhteiskunnan pitää kuitenkin toimia jotenkin kun sääntöjä rikotaan. Jollet toimi kuin yhteiskunta vaatii sinut eristetään yhteiskunnasta. 

Niin yksinkertaista se on.

Loputtomiin voidaan väitellä siitä "auttaako" se vai ei. Osaa auttaa ja osaa ei.

Vierailija
7/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, voi jeesuus maaria. LUE itse aiheesta. Vankilajärjestelmistä on vaikka kuinka paljon kirjallisuutta, ala itse ottaa selvää.  Ei tämä ole sellainen aihe, että sen voi sinulle parilla lauseella selvittää.

Vierailija
8/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan eivät ole pariin viikkoon kadulla murh44m4ssa ja k!dutt4massa. Voivat välillä kerätä voimia ja suunnitella seuraavaa keikkaa.

Vierailija
9/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilajärjestelmän ja rangaistusten toimivuus on yksi kaikkein tutkituimpia aiheita maailmassa. Jos oikeasti kiinnostaa niin luettavaa ja dataa löytyy aivan järjetön määrä!

Kyllä sitä järjestelmää on hiottu ja kritisoitu ja tehty muutoksia ja viilattu toimivammaksi. Parempaakaan tapaa ei vain ole.

Vierailija
10/10 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki. Vankilassa saa päihdekuntoutusta ja voi opiskella ammatin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan