VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Mistä näen pisterajat yleiseen kasvatustieteeseen eri yliopistoilla?
Ei tämän vuoden pisterajoja vielä ole julkaistu. Edellisten vuoden pisteet ja kaikki muut tiedot saat vakava-sivuilta.
Laittaisiko joku paljon soveltuvuuskokeiden alin hyväksytty pistemäärä on eri aloilla ollut?
Vierailija kirjoitti:
Laittaisiko joku paljon soveltuvuuskokeiden alin hyväksytty pistemäärä on eri aloilla ollut?
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Kylläpä koko juhannuksen pyöri vaan sovareiden tulokset mielessä. Vielä pitäs pahimmassa tapauksessa melkein kaks viikkoo odottaa…
Onko kukaan täällä hakenut yleisen kasvatustieteen lisäks Tampereelle Elinikäisen oppimisen ja kasvatuksen opintosuuntaan? Jos ootte niin onko teillä varasijat tänä viikonloppuna liikkuneet muissa hakukohteissa, pysyneet samana vai hävinneet kokonaan? Itselläni tuo Tampere ekana, muut sitten yleistä kasvatustiedettä toisilla paikkakunnilla, joista kaikista hävinnyt varasijat samalla kun tampereen kohdalle ilmestynyt kohta valintakoepisteille….
Mullakin hävisi Jyväskylän yleisen varasija näkyvistä
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan täällä hakenut yleisen kasvatustieteen lisäks Tampereelle Elinikäisen oppimisen ja kasvatuksen opintosuuntaan? Jos ootte niin onko teillä varasijat tänä viikonloppuna liikkuneet muissa hakukohteissa, pysyneet samana vai hävinneet kokonaan? Itselläni tuo Tampere ekana, muut sitten yleistä kasvatustiedettä toisilla paikkakunnilla, joista kaikista hävinnyt varasijat samalla kun tampereen kohdalle ilmestynyt kohta valintakoepisteille….
Oijoi! Toi tarkoittaa sitä, että elokas on sijoittelussa! Eli sen tulokset tulevat joskus ensi viikolla.
Ootko siis hakenut myös muualle?
Mullakin tampere ekana ja tullut koevalinta sen kohdalle, tosin muissa näkyy edelleen mun varasijatkin, ja ne on myös liikkunut tän vklp aikana
Onko tämä siis sellainen johon on ollut tämä sama soveltuvuuskoe? Eli onko tulkittavissa että tulokset voisivat valmistua suht pian muillekkin?
Joo! Tampereelle on erillinen, yksiosainen koe. Muille yleisille sit vaan se VAKAVA-koe ilman sovaria.
Eikun siis sori, nimenomaan ei oo tota soveltuvuuskoetta :D luin väärin!
Vierailija kirjoitti:
Joo! Tampereelle on erillinen, yksiosainen koe. Muille yleisille sit vaan se VAKAVA-koe ilman sovaria.
Mutta ei muille ei yleisille? :D
Mikä fiilis muilla elokkaaseen hakijoilla kokeesta? Mua jännittää, essee meni joko hyvin tai hyvin huonosti :D.
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiilis muilla elokkaaseen hakijoilla kokeesta? Mua jännittää, essee meni joko hyvin tai hyvin huonosti :D.
Joo mulla aika samat fiilikset😅
Onneks voi täällä vähän saada tukee, muuten tää oottelu on kuumottavaa.
Onko muutki sellasia ku mä et kuvittelen välillä mielessäni millaista ois yliopistoelämä mut sit muistanki et voi olla että ei tulekaan koulupaikkaa ja sit tulee paha mieli 😂
Vierailija kirjoitti:
Jep tulee joka päivä käytyä tätä keskustelua kahtomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tulee joka päivä käytyä tätä keskustelua kahtomassa.
Lisään vielä et onko täällä muita jotka on käyny kahtoo tätä keskustelua joka päivä vakava kokeesta asti? Oonko mä vaa nii sairas 😂 Mut mukavampaa ootella tuloksia muitten kanssa!
Hain joensuuhun.. enkä tiiä osasinko tehä oikein sitä videotakaan… jännittää kamalasti!