VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Miks meni päin persettä? Olitko liisn jännittynyt vai liian vaikeita kysymyksiä?
Hei!
Voisiko joku ystävällisesti (tietysti sitten kun kaikilla soveltuvuuskokeet ohi) kertoa kysymykset, joita eri pysäkeillä esitettiin?
Voin elää vielä hetken siinä haavemaailmassa että olisinkin päässyt soveltuvuuskokeisiin asti (valitettavasti jäi muutamasta pisteestä kiinni).
Haluaisin kovasti tietää kysymykset, jotta voin miettiä mitä näihin olisin vastannut ja millaiset mahdollisuudet olisi ollut päästä soveltuvuuskokeista läpi 😁
Tiedän että ei auta enää yhtään mitään mutta ehkä tämä on osa tätä pettymyksen käsittelyä..
Olen kuitenkin päättänyt että jonain päivänä olen luokanopettaja jos henki pihisee.
Tsemppiä kaikille kellä vielä soveltuvuuskoe edessä!
Julppi kirjoitti:
Hei!
Voisiko joku ystävällisesti (tietysti sitten kun kaikilla soveltuvuuskokeet ohi) kertoa kysymykset, joita eri pysäkeillä esitettiin?
Voin elää vielä hetken siinä haavemaailmassa että olisinkin päässyt soveltuvuuskokeisiin asti (valitettavasti jäi muutamasta pisteestä kiinni).
Haluaisin kovasti tietää kysymykset, jotta voin miettiä mitä näihin olisin vastannut ja millaiset mahdollisuudet olisi ollut päästä soveltuvuuskokeista läpi 😁
Tiedän että ei auta enää yhtään mitään mutta ehkä tämä on osa tätä pettymyksen käsittelyä..
Olen kuitenkin päättänyt että jonain päivänä olen luokanopettaja jos henki pihisee.
Tsemppiä kaikille kellä vielä soveltuvuuskoe edessä!
Joo tottakai sitten kun on ohi 🙂
Voi oli kyllä erilainen ku luulin. Tosi paljo erilaisia kysymyksiä ja haastattelu meni hetkessä ohi. Ei kerenny paljoo miettiä vastauksia. Ku yks osio oli ohi nii äkkiä seuraavaan ja pää oli ihan sekasin. Jokasessa jäi kuitenkin joku 30 sekunttia aikaa täydentää vastauksia.
Tosi erilaisia haastattelijat. Yks oli tosi mukava, toinen ei niinkää (ehkä johtu ku en osannut hänen osioon oikein vastata) ja sit kaks oli iha neutraaleja.
Neljästä osiosta kaksi meni mielestäni loistavasti. Yksi meni ihan hyvin, jossa vastasin ehkä yhteen väärin. Sit yks osio meni aivan surkeesti et menin lukkoon. Jospa vastaus kuitenkin riitti hyväksyttyyn.
Huh, ohi on! Ihan hyvät fiilikset jäi, mutta vaikea tietysti sanoa, miten sitten oikeasti meni. Useammalla pysäkillä oli sellainen olo, että sanoiko riittävästi ja oikeaa asiaa, sinne päin, mitä haettiin, mutta ainakin ihan positiivinen olo jäi.
Minäkin kerran kysyin kysymyksen uudelleen. Olin alkanut jo vastata, mutta sitten mietin, että hetkinen, mikä kysymyksen loppuosa oli, vastaanko nyt oikeasta asiasta :D
Tsemppiä hurjasti teille, joilla soveltuvuuskoe vielä edessä!!
ei hitto! saa nähdä kuinka käy, yhdessä kokonaisuudessa menin jotenkin ihan sekasin ja pyysin pariin kertaan vielä toistamaankin 😆 en jotenkin meinannut saada mitään vastattua ja se oli semmosta sekalaista mössöä vaan. mutta eipä oo ennen elämässä menny noin nopeesti 20 minuuttia 🤣
Ei auteta teitä muita. Saatte teki kokea sen kokeen yllätyksenä. Mutta paljon onnea vielä kaikille! 😄
Ohi on! Osasta kysymyksiä ja vastauksia jäi hyvä fiilis, parista sellainen että hitto, puhuinko sittenkin aiheen ohi tai en ymmärtänyt kysymyksen syvintä olemusta. Jäätymistä ei tullut, mukava oli höpötellä, mutta vähän meinasi parissa kohdassa löydä tyhjää. Haastettelijat olivat mielestäni kaikki mukavia. Pahinta on se itsensä epäily jälkeenpäin - että olisi sittenkin pitänyt sanoa sitä tai tätä... Toivotaan parasta ja tsemppiä kaikille!
Kävi kyllä tässä kokeessa nii et puhu vaan mitä sylki suuhun toi 😂 Välillä vastauksen jälkeen olin et mitä just sanoin ku heti unohti.
Heippa! Te jotka olette tehneet soveltuvuuskokeen myös aiempina vuosia, niin oliko nyt saman tyyppinen? Oliko kysymykset helpompia vai vaikeampia?
Kysymykset eivät olleet hankalia, juuri sitä mitä odotinkin, eli MAP-mallin mukaista. Ainoa haaste oli että aikaa oli liian vähän, enkä tiedä, onnistuinko keskittymään olennaiseen :) Yhdessä osiossa takeltelin hiukan, johon meni aikaa, enkä ehtinyt sanoa kaikkea mitä olisi halunnut. Hyvä fiilis jäi, mutta paljon enemmän olisin halunnut sanoa. Lopputuloksen näkee sitten!
Moikka. Mä tein myös viime vuonna. Sillo oli vaan 5 kysymystä ja sama haastattelija ja se kesti jonku 20min. Kysymykset perus kysymyksiä ja sai vastata pitkästi
Ehkä koin et tämän vuoden koe oli mulle helpompi. En nyt kerro siitä sen enempää näätte sitten ite ja perjantaina jutellaan lisää.
Melkein kyllä toivon ettei niitä kysymyksiä aleta purkaa täällä edes perjantaina, koska haluaisin niin kovin mielelläni pysyä siinä kuplassa että olen saattanut niistä joihinkin vastata fiksusti :D
Huhhuh. Osa meni hyvin, osaan tuli selitettyä semmosta liibalaabaa..
Meni ihan päin persettä. Voimia kaikille.