VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Miten tuo varasija on mulle edelleen 3. Kun vipunen näyttää että kaikki on ottanut paikan vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo varasija on mulle edelleen 3. Kun vipunen näyttää että kaikki on ottanut paikan vastaan!
Ehdollisia vastaanottoja, jonotetaan siis ylempään toiveeseen. Näet eri toiveille sijoittumisen Vipusesta.
Vipusesta ei myöskään pyöristyksen vuoksi näe tarkasti, joten sieltä voi olla 1-2 paikkaa ottamatta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku ei ole päivittynyt eilisen jälkeen.
Ei toimi ihan moitteettomasti tuo opintopolku. Jotkin hakemani paikat on täytetty, mutta yhä olen varasijalla.. Ehkäpä se sitten maanantaina jo näyttää oikein? 🤔
Ei taida olla varasijat päivittyneet. Yhdessä missä oon aika isolla varasijalla ei ole tapahtunut mitään muutosta, joten uskon että vielä päivittymättä.
Päivittyy viikonloppunakin, olin tippunut nyt sieltä varasijalta 3 varasijalle 1.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ihan moitteettomasti tuo opintopolku. Jotkin hakemani paikat on täytetty, mutta yhä olen varasijalla.. Ehkäpä se sitten maanantaina jo näyttää oikein? 🤔
Ehdollisesti vastaanotettuja, jonotetaan ylöspäin.
Nyt oli päivittynyt jotain. 3 p päässä hyväksytyn rajasta. Että harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun jännää! Nyt liikahti Turun lo ei-ensikertalaisten varasijat ja meikäläinen on nyt 1. varasijalla 😲 edennyt alunperin 4. varasijalta, pitkään olin 2. Toivoa on, mutta kuinka raastavaa ja jos tää jää tähän ja ens vuonna uudestaan... Jollekinhan sekin käy aina. Hyvää viikonloppua kaikille! Otetaan rennosti.... 😅
Ne päivittyy sittenkin lauantaisin!!! Mä pääsin!!! Tän ketjun innoittamana päätin varmuuden vuoksi tarkistaa opintopolun ja siellä luki että sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa ja tottahan toki minä sen heti vastaanotin!! Ja vapautui samalla mun yleisen varasija 6.
Terkuin se turkulainen varasijojen jännittäjä sijalta 4. Peukut pystyssä muillekin, ja lo turku oli vielä pari paikkaa vapaana vipusessa tänään.
Mä pääsin Tampereen vakaan! ❤️ Varasijalta 11 lähdettiin 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin Tampereen vakaan! ❤️ Varasijalta 11 lähdettiin 😁
Onnea! ❤️ Itse pääsin tänään Rauman vakaan varasijalta 6 ☺️✌🏻
Pääsin Helsingin vakaan 😁. Sijalta 7 lähdin. Onko täällä muita Helsingin vAkaan päässeitä?
Mä pääsin! Syksyllä siis nähdään :) Oon tosi innoissani, se vaikutti ihan unelma-alalta.. Minkä kielen opintosuuntaan pääsit?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu päässyt Jyväskylään kielitietoisuutta ja monikielisyyttä tukevaan opettajankoulutukseen?
Tähän siis vastasin edellisessä viestissä, unohtui lainaus :D
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin! Syksyllä siis nähdään :) Oon tosi innoissani, se vaikutti ihan unelma-alalta.. Minkä kielen opintosuuntaan pääsit?
Suomen. Tarkkaa aloituspäivää ei ilmeisesti ole vielä tiedossa?
En tiiä oonko jo vähä myöhässä tän asian kans, mut onko ouluun opeopiskelijoille mitää ryhmää yms missä vois tutustuu jo opiskelukavereihi? Oon kuullu et joskus on ollu
Vierailija kirjoitti:
En tiiä oonko jo vähä myöhässä tän asian kans, mut onko ouluun opeopiskelijoille mitää ryhmää yms missä vois tutustuu jo opiskelukavereihi? Oon kuullu et joskus on ollu
Mä ainakin sain whatsapp linkin fuksi ryhmään tuutoreiden kirjeestä. Eiköhän jokaisella ryhmällä oo tällänen nykyään.
Mistä löydän paljon pisteitä oon saanut soveltuvuuskokeen eri osioista,eli miten ne pisteet on jakautuneet?
Mitään tietoa mikä oli Joensuun kotitalousopettajan alin pistemäärä soveltuvuuskokeesta?
Koska varasijat päivittyvät?
Pääsääntöisesti kerran vuorokaudessa, aamupäivisin.
Opintopolku, UKK, korkeakoulut