VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Maanantaina päivittyy opintopolku seuraavan kerran. Odottelu jatkuu...
Täällä tuskin on viime vuonna päässeitä?! Onko joku saanut vielä ihan vikoilla mahdollisilla opiskelupaikan?
Varmasti osalla niistä jotka ei ole vielä ottanut paikkaa vastaan ei ole aikomustakaan tehdä sitä. Jos pääset mieleiseen kouluun varmasti otat paikan heti vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ihana katsoa vipusesta, että montako ensikertalaista on ottanut lo-paikan vastaan joensuussa? Itse en saa katsottua:(
132/141
Kiitos tuhannesti sulle
Voiks joku sielt Vipusest kattoo koneelt, miten Tampereen vakaan on otettu paikkoja vastaan ensikertalaisina ja ei-ensikertalaisina? 🙏
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta uskon että paikkoja on vielä ottamatta vastaan. Eikö siinä lue heti peruuntunut, kun kaikki paikat otettu vastaan?
Lukee, mutta aika moni on ottanut paikan ehdollisena vastaan ja jonottaa ylemmäs, jolloin paikkoja on Opintopolussa vielä auki.
Ai että kun jännää! Nyt liikahti Turun lo ei-ensikertalaisten varasijat ja meikäläinen on nyt 1. varasijalla 😲 edennyt alunperin 4. varasijalta, pitkään olin 2. Toivoa on, mutta kuinka raastavaa ja jos tää jää tähän ja ens vuonna uudestaan... Jollekinhan sekin käy aina. Hyvää viikonloppua kaikille! Otetaan rennosti.... 😅
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun jännää! Nyt liikahti Turun lo ei-ensikertalaisten varasijat ja meikäläinen on nyt 1. varasijalla 😲 edennyt alunperin 4. varasijalta, pitkään olin 2. Toivoa on, mutta kuinka raastavaa ja jos tää jää tähän ja ens vuonna uudestaan... Jollekinhan sekin käy aina. Hyvää viikonloppua kaikille! Otetaan rennosti.... 😅
Heh, vaikea ottaa rennosti. Varasija 2 Helsingin vakaan. Tiedän että paikkoja on ottamatta vastaan joten olen toiveikas. Mutta tuskin enää ensi vuonna uudestaan jos en pääse. Sen verran mittarissa ikävuosia.
Mulla ainakin oli viime lauantaina päivittynyt opintopolku..
Jestas, nyt jännittää. Tunnin päästä selviää monta opiskelupaikkaa jäi vastaanottamatta...Mulla vipunen ei näyttänyt mitään lukua, vaikka uskoin, että olin oikeassa paikassa...Olen ennenkin katsonut.
Mulla ainakin näkyy vielä varasijapaikka, vaikka lo jkl on kaikki paikat otettu vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Jestas, nyt jännittää. Tunnin päästä selviää monta opiskelupaikkaa jäi vastaanottamatta...Mulla vipunen ei näyttänyt mitään lukua, vaikka uskoin, että olin oikeassa paikassa...Olen ennenkin katsonut.
Selviääkö se jotenkin meillekin tunnin päästä? 😬 päivittyyks siis sit jotkut samantien?
Ehkä jotkut on varalla johonkin toiseen paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö se jotenkin meillekin tunnin päästä? 😬 päivittyyks siis sit jotkut samantien?
Ainakin varasijat on mulla päivittynyt ihan useastikin päivässä eli tuskinpa päivittyy vain kerran päivässä...Ja jos saa varasijalta paikan, opintopolusta tulee heti sähköpostia. Sain viime vuonna varasijalta paikan ja mulle tuli sähköpostia joskus iltapäivällä eli ei vasta kahdeksan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että menee maanantaihin. En usko että jäävät ylitöihin päivittämään.
Siis sehän tulee automaattisesti? Ei niitä kukaan päivitä manuaalisesti, ellen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt.
Mä sain perjantaina joskus puoli kuuden aikaan paikan varasijalta...
Päivittykö kenellekään varasijat klo 15 jälkeen?
Aika viime tippaan osa jättää. Johtuu varmasti siitä, että ei olla varmoja - haluanko menettää ensikertalaisuuden juuri tähän paikkaan...