Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa!

Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!

Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?

Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
3561/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viime tippaan osa jättää. Johtuu varmasti siitä, että ei olla varmoja - haluanko menettää ensikertalaisuuden juuri tähän paikkaan...

Vierailija
3562/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina päivittyy opintopolku seuraavan kerran. Odottelu jatkuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuskin on viime vuonna päässeitä?! Onko joku saanut vielä ihan vikoilla mahdollisilla opiskelupaikan?

Vierailija
3564/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osalla niistä jotka ei ole vielä ottanut paikkaa vastaan ei ole aikomustakaan tehdä sitä. Jos pääset mieleiseen kouluun varmasti otat paikan heti vastaan!

Vierailija
3565/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ihana katsoa vipusesta, että montako ensikertalaista on ottanut lo-paikan vastaan joensuussa? Itse en saa katsottua:(

132/141

Kiitos tuhannesti sulle

Vierailija
3566/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks joku sielt Vipusest kattoo koneelt, miten Tampereen vakaan on otettu paikkoja vastaan ensikertalaisina ja ei-ensikertalaisina? 🙏

Vierailija
3567/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta uskon että paikkoja on vielä ottamatta vastaan. Eikö siinä lue heti peruuntunut, kun kaikki paikat otettu vastaan?

Lukee, mutta aika moni on ottanut paikan ehdollisena vastaan ja jonottaa ylemmäs, jolloin paikkoja on Opintopolussa vielä auki.

Vierailija
3568/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun jännää! Nyt liikahti Turun lo ei-ensikertalaisten varasijat ja meikäläinen on nyt 1. varasijalla 😲 edennyt alunperin 4. varasijalta, pitkään olin 2. Toivoa on, mutta kuinka raastavaa ja jos tää jää tähän ja ens vuonna uudestaan... Jollekinhan sekin käy aina. Hyvää viikonloppua kaikille! Otetaan rennosti.... 😅

Vierailija
3569/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun jännää! Nyt liikahti Turun lo ei-ensikertalaisten varasijat ja meikäläinen on nyt 1. varasijalla 😲 edennyt alunperin 4. varasijalta, pitkään olin 2. Toivoa on, mutta kuinka raastavaa ja jos tää jää tähän ja ens vuonna uudestaan... Jollekinhan sekin käy aina. Hyvää viikonloppua kaikille! Otetaan rennosti.... 😅

Heh, vaikea ottaa rennosti. Varasija 2 Helsingin vakaan. Tiedän että paikkoja on ottamatta vastaan joten olen toiveikas. Mutta tuskin enää ensi vuonna uudestaan jos en pääse. Sen verran mittarissa ikävuosia. 

Vierailija
3570/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli viime lauantaina päivittynyt opintopolku..

Vierailija
3571/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, nyt jännittää. Tunnin päästä selviää monta opiskelupaikkaa jäi vastaanottamatta...Mulla vipunen ei näyttänyt mitään lukua, vaikka uskoin, että olin oikeassa paikassa...Olen ennenkin katsonut.

Vierailija
3572/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin näkyy vielä varasijapaikka, vaikka lo jkl on kaikki paikat otettu vastaan...

Vierailija
3573/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, nyt jännittää. Tunnin päästä selviää monta opiskelupaikkaa jäi vastaanottamatta...Mulla vipunen ei näyttänyt mitään lukua, vaikka uskoin, että olin oikeassa paikassa...Olen ennenkin katsonut.

Selviääkö se jotenkin meillekin tunnin päästä? 😬 päivittyyks siis sit jotkut samantien?

Vierailija
3574/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut on varalla johonkin toiseen paikkaan?

Vierailija
3575/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviääkö se jotenkin meillekin tunnin päästä? 😬 päivittyyks siis sit jotkut samantien?

Ainakin varasijat on mulla päivittynyt ihan useastikin päivässä eli tuskinpa päivittyy vain kerran päivässä...Ja jos saa varasijalta paikan, opintopolusta tulee heti sähköpostia. Sain viime vuonna varasijalta paikan ja mulle tuli sähköpostia joskus iltapäivällä eli ei vasta kahdeksan jälkeen.

Vierailija
3576/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että menee maanantaihin. En usko että jäävät ylitöihin päivittämään.

Vierailija
3577/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän tulee automaattisesti? Ei niitä kukaan päivitä manuaalisesti, ellen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt.

Vierailija
3578/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain perjantaina joskus puoli kuuden aikaan paikan varasijalta...

Vierailija
3579/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittykö kenellekään varasijat klo 15 jälkeen?

Vierailija
3580/3667 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan muutosta