VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Tätä on kysytty, mutta vastausta en ole nähnyt. Päivittyykö varasijat vain kerran päivässä vai useammin?
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kysytty, mutta vastausta en ole nähnyt. Päivittyykö varasijat vain kerran päivässä vai useammin?
En ole varma, mutta luulen että päivittyvät koko ajan automaattisesti. Villi veikkaus :)
Ei mitään muutosta pienillä varasijoilla Turussa tänäänkään. Vipusen mukaan siellä olis yleisessä joku parikymmentä paikkaa vastaanottamatta, jos nyt yhtään osaan kattoa oikein. Perjantaita odotellessa, mutta, missähän vaiheessa tieto niistä mahdollisista vapautuneista paikoista ennättää varasijalaisille asti, liekö vasta maanantaina 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta luulen että päivittyvät koko ajan automaattisesti. Villi veikkaus :)
Mun käsitys on, et päivittyy kerran päivässä aamulla/aamupäivällä, ite käyn kerran päivässä puolen päivän aikaan tai myöhemmin tarkistamassa.
joku joka osaa tota vipusta käyttää ni näkyykö missää paljon itäsuomen erkkapedaan on otettu jo paikkoja vastaan?? t. varasijalla roikkuja
Vierailija kirjoitti:
joku joka osaa tota vipusta käyttää ni näkyykö missää paljon itäsuomen erkkapedaan on otettu jo paikkoja vastaan?? t. varasijalla roikkuja
27/30
Tampereen vakassa itelläni oli nyt varasijat tippun kunnol. Eilen varasija 8, nyt 4.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen vakassa itelläni oli nyt varasijat tippun kunnol. Eilen varasija 8, nyt 4.
Voisiko muuten joku koneella Vipusta katsova kertoa miten ensikertalaiset ja ei-ensikertalaiset on ottanut paikkoja? 🙏 En pääse ite koneelleni nyt pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin vakassa eilisestä noussut 2 sijaa. Nyr varasija 2. Alimmat hyväksystyt pisteet nyt sama kuin mitä itse sain, 88. Meneepä jännäksi. Lähdin sijalta 7.
Turussa (lo, yleinen) ei pienillä varasijoilla oo tänäänkään mikään muuttunut. Vipusessa näkyy, ovat ottaneet paikkoja vastaan mut on niitä vielä vähän jäljelläki. Turku Lo 96/105, yleinen jotain yli 10 paikkaa vielä vastaanottamatta.
Näin varasijalaisena voi vaan ihmetellä, miksi jotkut ei ota paikkaansa vastaan ajoissa. Eikö se vain kiinnosta, arpooko ne viimeiseen päivään asti mihin menee, miettiikö paikkakuntien välillä, vai eikö aio ollenkaan ottaa sitä paikkaa? Voiko joku unohtaa ottaa paikkansa? Mistä on kyse, itse ottaisin paikan saman tien kun sen saisin.
Kyllä hieman ihmettelen minäkin, miksi ihmiset eivät ota vastaan saamaansa paikkaa... Mutta huomiseen on otettava ja sitten odotellaan vielä ottavatko varasijoilta päässeet paikkansa vastaan... Hoh hoijaa. No, 2.8. jälkeen ei tarvitse sitten enää jännittää.
Sattuuko ketään sellaista olemaan kuulolla joka kulkemassa Kuopiosta Jklään lo opintoihin? Tai jotain kimppakyytivinkkejä? Olen vanha, ja varjellut yksityisyyttä olemalla liittymättä faceen, joten ihan pihalla kaikesta...
Jee pääsin varasijalta 5 Tampereelle lo-koulutukseen!
Onnea! Mahtavaa kuulla! Tää luo mullekin toivoa, että voisin päästä varasijalta opiskelemaan.
Voisiko joku ihana katsoa vipusesta, että montako ensikertalaista on ottanut lo-paikan vastaan joensuussa? Itse en saa katsottua:(
Tampereen vaka varasija 3. Paikkoja otettu Vipusen mukaan 102/110 🤞🥺🤞
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ihana katsoa vipusesta, että montako ensikertalaista on ottanut lo-paikan vastaan joensuussa? Itse en saa katsottua:(
132/141
En tiedä, mutta uskon että paikkoja on vielä ottamatta vastaan. Eikö siinä lue heti peruuntunut, kun kaikki paikat otettu vastaan?
Luovuin just 2. varasijasta (ei-ensikertalainen) Rauman vakaan. Toivottavasti jollekulle tärppää paikka!