VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Käyttäjä39733 kirjoitti:
Maisterihaun tulokset on julkaistu, mut eikö ne ois laittanu samalla meiänki sinne … et tuleekohan tänäänkään.
Eikös joku vihjaillut viime perjantaina täällä, että tulokset olisivat jo valmiina ja julkaistaisiin tällä viikolla ma-ti?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39733 kirjoitti:
Maisterihaun tulokset on julkaistu, mut eikö ne ois laittanu samalla meiänki sinne … et tuleekohan tänäänkään.
Eikös joku vihjaillut viime perjantaina täällä, että tulokset olisivat jo valmiina ja julkaistaisiin tällä viikolla ma-ti?
Täällä kaikki vihjailee ihan mitä sattuu. En itse usko myöskään että tänään ei tule koska oltaisiin muuten julkaistu samaan aikaan maisterijuttujen kanssa. :D Seurataan nyt vaan, turha tässä on alkaa kehittään mitään erityisiä teorioita.
Piinaavaa tämä odottaminen. Innostuin kasvatusalan opiskelusta hieman varttuneempana ja opiskelen ilta ja -monimuotopintoina lastenohjaajan tutkintoa. Innostuin siitä niin paljon että päätin yrittää päästä varhaiskasvatuksen opettajan opintoihin Helsingin yliopistoon. Se että pääsin jatkoon vakava-kokeesta oli jo iso juttu minulle koska tiesin sen haastatteelisuuden. Soveltuvuuskoe meni omasta mielestä hyvin. Mutta menikö sitten arvioijien mielestä on sitten toinen juttu. Valtava pettymys on jos en pääse opiskelemaan.
Onko joku käynyt jo opintopolussa? Mitään uutta?
Ei mitään uutta, T: vaka-hakija
Vierailija kirjoitti:
Just kävin, ei mitään uutta ollut.
Huomenta! Ei ole uutta Opintopolussa. Oon hakenut siis Lapin yliopistoon lo:ksi ja myös alempana toiveena kasvatustiede, jonka jonossa oon keikkunu...
Multa ei oo ainakaan kadonnut hyväksytty hakukohde, eikö viime vuonna lukenut peruuntunut jo ennen tulosten näkymistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. :( Ei myöskään mitään HY:n nettisivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Multa ei oo ainakaan kadonnut hyväksytty hakukohde, eikö viime vuonna lukenut peruuntunut jo ennen tulosten näkymistä?
Siis jos pääsi ylempään hakutoiveeseen…
Hmm, Turun maisteri julkaistu… Saa nähdä saadaanko tänään, tuskinpa.
Ehkä pitää ajatella, että ei enää kauan: tulokset tulee ainakin viiden päivän päästä. Tsemppiä meille kaikille jännäilyyn! ☺️
"Opiskelijavalinta on kesken" edelleen Turussakin (paitsi maisterit).
Hain Raumalle maisteriopintoihin ja yllätykseksi pääsin!!! Itku tuli :D Sähköpostia ei ole tullut muuten, paitsi siitä, kun otin paikan vastaan. Kiinnostaa tietää vielä, minkälaiset pisteet tullut eri pysäkeistä.
Vihdoin kirjoitti:
Hain Raumalle maisteriopintoihin ja yllätykseksi pääsin!!! Itku tuli :D Sähköpostia ei ole tullut muuten, paitsi siitä, kun otin paikan vastaan. Kiinnostaa tietää vielä, minkälaiset pisteet tullut eri pysäkeistä.
Onnea opiskelupaikasta! ☺️
Tampereen yliopisto kuulemma suosituin tänä vuonna uutisen mukaan. Niinpä olen varautunut pettymään. Mulla ei myöskään näy mitään palkkeja tai pisterajoja opintopolussa! Vain tieto että valinta on kesken.
Vihdoin kirjoitti:
Kovasti onnea! 😊
Mansesteri kirjoitti:
Tampereen yliopisto kuulemma suosituin tänä vuonna uutisen mukaan. Niinpä olen varautunut pettymään. Mulla ei myöskään näy mitään palkkeja tai pisterajoja opintopolussa! Vain tieto että valinta on kesken.
Mikä uutinen? 🤔🧐