VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa vaihtaa myöhemmin luokanopettajaksi, niin toki saa hyväksiluettua perus- ja aineopinnot sekä pro semman. Ja sitten on sekin mahdollisuus, että myöhemmin suorittaa monialaiset. Eli toki pääset eteenpäin jo yleisen puolen opinnoilla :) mutta toinen asia on sitten se, että pääseekö luokanope opintoihin sisään.
Näin juuri. VAKAVA-koe ja soveltuvuusosio edessä, mikäli luokanopettajaksi yleisestä haluaa.
Ei oo tänään tullut Helsinkiin mitään. Pitääkö heittää pyyhe kehään jo tän päivän osalta. :(
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi tietää, mitä pisteitä on pitänyt sovarista vetää tänä vuonna. Viime vuonna oli noin 50-70p riippuen vähän paikasta. (Lo)
Tietääkö kukaa mikä oli noin pisteraja viime vuonna vakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tänään tullut Helsinkiin mitään. Pitääkö heittää pyyhe kehään jo tän päivän osalta. :(
Voihan sitä heittää mutta neljään saakka niitä saattaa tulla.
Mä en ymmärrä ,mikä kestää, kun eikö ne soveltuvuuskokeet arvioitu heti, siis jos niitä ei kuvattu ,ni eihän ne voi muistaa vastauksia . Niin mikä ihme kestää näin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi tietää, mitä pisteitä on pitänyt sovarista vetää tänä vuonna. Viime vuonna oli noin 50-70p riippuen vähän paikasta. (Lo)
Tietääkö kukaa mikä oli noin pisteraja viime vuonna vakaan?
Ne löytyy kyllä googlaamalla.
Onhan tässä vielä aikaa. Mutta saattaapa olla että huomiselle menee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä ,mikä kestää, kun eikö ne soveltuvuuskokeet arvioitu heti, siis jos niitä ei kuvattu ,ni eihän ne voi muistaa vastauksia . Niin mikä ihme kestää näin kauan?
En tiedä asiasta mutta mä veikkaan että hitaus johtuu opintopolusta, ei meidän arvioijista
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä joo. Koska esim tuttava joka haki erillishaussa samalla soveltavuuskokeessa sai jo tulokset viimeviikolla
Arvioijat on varmasti pisteensä antaneet silloin perjantaina kun viimeinenkin kokeentekijä sai kokeensa valmiiksi. Sen jälkeen kaikki on vaan toimistohommia ja kirjaamisia ja pisteiden vertailua.
Juu, tuskinpa nyt mitään pisteitä enää muutellaan. Tai siis ei tietenkään edes voida, mutta huh saisi tulla jo!
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmaan perjantaina klo 16!
En jaksa uskoa tähän. Se hieno mikälie viivateoria alkaa pikku hiljaa murentua. 😅
Tuliko joillekin muille? Mä olin nimitäin ihan just eikä ollu tuloksia.
Jos haluaa vaihtaa myöhemmin luokanopettajaksi, niin toki saa hyväksiluettua perus- ja aineopinnot sekä pro semman. Ja sitten on sekin mahdollisuus, että myöhemmin suorittaa monialaiset. Eli toki pääset eteenpäin jo yleisen puolen opinnoilla :) mutta toinen asia on sitten se, että pääseekö luokanope opintoihin sisään.