Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa!

Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!

Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?

Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
2621/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellanen olo et huomen puolen päivän aikaan tulee, mut onhan näitä oloja täs ollut🙄

Vierailija
2622/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on sellanen olo et huomen puolen päivän aikaan tulee, mut onhan näitä oloja täs ollut🙄

Mä olin perjantaina 100% varma et tänään tulee nii en uskalle enää veikkailla 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep!

Vierailija
2624/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin perjantaina 100% varma et tänään tulee nii en uskalle enää veikkailla 😂

Joo hemmetti kun pärähti pe aamusta ne viivat Tre, Jyskälä, Rauma, niin olin ihan varma että tulevat perjantain aikana. 🙈🙈🙈

Vierailija
2625/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ole voinut oikein viikonlopun aikana paljon rentoutua, jännittänyt niin paljon ja aika tuntuu matelevan. Hermo menee, jos eivät maanantaina tule.

Vierailija
2626/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl tuu ma, must tuntuu et vasta ti tai ke

2627/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu, että tullee joku ongelma ja ne saadaan joskus torstai-iltana vasta tai sit menee perjantaille😭😭😭

Vierailija
2628/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma vaihtelee paljon, välillä tuntuu että saatan päästä, välillä kouraisee vatsaa että en pääse. Jos soveltuvuuskokeen pisteet jää kovin paljon hyväksyttyjen rajasta, niin pohdin todella haenko toiste, vai hyväksynkö vain etten ole lo materiaalia. Oon niin vanhakin, ehkä silti avoimen kautta voisi jotain tehdä ensi vuonna, ja siten edistää opintoja jos vielä kuitenkin uudelleen yrittäisi ensi vuonna. Jotenkin tässä yrittää varautua pettymykseen. Kun pari viikkoa lomasta menee ensin jännittäessä tuloksia ja sitten mahdollisesti vika lomaviikko masentuneena tuloksesta, niin ei hirveesti jaksa olla tyytyväinen loman sijoitteluun! En olis kyllä jaksanut elokuulle asti töissäkään🙄

Vierailija
2629/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma vaihtelee paljon, välillä tuntuu että saatan päästä, välillä kouraisee vatsaa että en pääse. Jos soveltuvuuskokeen pisteet jää kovin paljon hyväksyttyjen rajasta, niin pohdin todella haenko toiste, vai hyväksynkö vain etten ole lo materiaalia. Oon niin vanhakin, ehkä silti avoimen kautta voisi jotain tehdä ensi vuonna, ja siten edistää opintoja jos vielä kuitenkin uudelleen yrittäisi ensi vuonna. Jotenkin tässä yrittää varautua pettymykseen. Kun pari viikkoa lomasta menee ensin jännittäessä tuloksia ja sitten mahdollisesti vika lomaviikko masentuneena tuloksesta, niin ei hirveesti jaksa olla tyytyväinen loman sijoitteluun! En olis kyllä jaksanut elokuulle asti töissäkään🙄

Mää niin komppaan.. Oon ollu pitkään vaka-alalla ja 10 vuotta tein muita hommiakin, ja haluaisin takaisin mutta kouluttautua pidemmälle. Nyt kun tämä prosessi on kestänyt näin pitkään ja täällä on vakahommia kyseenalaistettu niin oon ihan tosissaan alkanut miettiä että otanko paikan jos saan.. Jos en niin masennun 🤣 Emmää tiiä, tässä alkaa epäillä jo ihan kaikkea 🙈

Vierailija
2630/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset edellisten kanssa! Aikamoinen ihmiskoe 😄 siis tää emotionaalinen turbulenssi, johon on joutunut tunteiden ja eri skenaarioiden vuorotellessa pään sisällä 🤯

Vierailija
2631/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun täysin! Loma alkoi juhannukselta ja on kolme viikkoa, tässä nyt yksi lomaviikko jännitetty ja sitten loppuloma aikaa toipua pettymyksestä jos ei natsaa 😅 Meinasin että vähintään alan loman jälkeen katsella uutta työpaikkaa jos ei opiskelupaikka irtoa, jotain täytyy muuttua…

Vierailija
2632/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää niin komppaan.. Oon ollu pitkään vaka-alalla ja 10 vuotta tein muita hommiakin, ja haluaisin takaisin mutta kouluttautua pidemmälle. Nyt kun tämä prosessi on kestänyt näin pitkään ja täällä on vakahommia kyseenalaistettu niin oon ihan tosissaan alkanut miettiä että otanko paikan jos saan.. Jos en niin masennun 🤣 Emmää tiiä, tässä alkaa epäillä jo ihan kaikkea 🙈

Totta kai otat! Sinä tiedät, mitä todellisuus varhaiskasvatuksessa on. Eikä se sinua pelota.

Älä nyt hyvänen aika sentään anna vauvapalstan määritellä tulevaisuuttasi. Jos innostut johonkin muuhun aineeseen, haet maisterihaun kautta sinne.

Esim. yleisen ja aikuiskasvatustieteen maisterissa on monia varhaiskasvatuspohjalta. Jos luet erkkaa, työt ei lopu ikinä.

Vierailija
2633/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai otat! Sinä tiedät, mitä todellisuus varhaiskasvatuksessa on. Eikä se sinua pelota.

Älä nyt hyvänen aika sentään anna vauvapalstan määritellä tulevaisuuttasi. Jos innostut johonkin muuhun aineeseen, haet maisterihaun kautta sinne.

Esim. yleisen ja aikuiskasvatustieteen maisterissa on monia varhaiskasvatuspohjalta. Jos luet erkkaa, työt ei lopu ikinä.

Kiitoksia paljon kauniista sanoista 😭 Mulla on ollu kyllä haaveena hakea sitten erkkaa lukee tuohon päälle, olen siis lasten kuntoutuspuolella ollu tässä kohta 10 v ja aluekaan ei menisi niin kauas. Jotenkin tää on aina tuntunut omalle alalle olla lasten ja perheiden kanssa, mutta tässä alkaa epäillä itseään joidenkin kommenttien perusteella. Mutta sitä on varmaan itse kukin täällä herkillä kun maaliskuusta asti vaan odotellut 🙈

Vierailija
2634/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kukaan mitkä tällä hetkellä jyväskylän ja turun todistus- ja valintakoejonojen pisterajat ei-ensikertalaisilla? Mulla hävinny omat jo viikko sit ku tampereelle ilmesty palkki ni en nää omia varasijoja ja kiinnostas tietää miten kaukana oon 🤣

Vierailija
2635/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks kohta on maanantai ja pääsee taas jännittämään

Vierailija
2636/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääks kohta on maanantai ja pääsee taas jännittämään

Huomenna heti aamusta jännäilemään tänne! 😊

Vierailija
2637/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö kukaan mitkä tällä hetkellä jyväskylän ja turun todistus- ja valintakoejonojen pisterajat ei-ensikertalaisilla? Mulla hävinny omat jo viikko sit ku tampereelle ilmesty palkki ni en nää omia varasijoja ja kiinnostas tietää miten kaukana oon 🤣

Oon koittanu pääni puhki miettiä että miten ne jyväskylän tulokset voi yhtäkkiä hävitä sieltä?🙈 jos ne on jo kerran julkastu nii miten ne otetaankin yhtäkkiä sieltä pois?🙄 jotenkin mä sen niin ymmärrän, että ne on otettu sieltä pois, kerran ei näe pisteitä, jonoja jne, paitsi todistusvalinnan.

Vierailija
2638/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksi teoria on että jos pääsee ylimpään hakukohteeseen ja tulokset syötetty mut ei julkastu niin sillon häviää alemmista varasijat sun muut. Tosin tää ei oo 100% varma mut kävis mulla ainakin järkeen koska samalla hävis kun 1. Hakukohteen eli tampereen kohdalle tuli palkit…..

Vierailija
2639/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan huomenna tulisi tulokset 😀

Jännää.....

Vierailija
2640/3667 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksi teoria on että jos pääsee ylimpään hakukohteeseen ja tulokset syötetty mut ei julkastu niin sillon häviää alemmista varasijat sun muut. Tosin tää ei oo 100% varma mut kävis mulla ainakin järkeen koska samalla hävis kun 1. Hakukohteen eli tampereen kohdalle tuli palkit…..

Täähän se ois se paras teoria jos toteutuis! Mulla ne tosin hävis vasta joku viikko sen jälkeen kun Tampereelle tuli palkit, ja ilmeisesti muillakin eri aikaan lähtenyt sijotukset sieltä. Ja miks vaan Jyväskylästä? Ei oo ainakaan sattunut silmään muualta huutelua.