VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Mustakin on tullut kunnon vauva.fi addikti 🤣
Mä seuraan ennemmin täältä kuin opintopolusta, se kirjautuminen on niin hidasta että täältä saa varmasti ensin tiedon :D
Miks aina ku opintopolku päivittää sekunttii kauemmin ni oot satavarma et tulokset on siel.. eipä oo
Mun jännitys ei olis näin paha jos en kävis täällä. Mut pakko käydä 😂 Välillä unohan ja sit oon et ai niin vauva.fi 😂
Tavallaan tää vauva.fi sopii aika hyvin kun oon hakenu varhaiskasvatusta🙈
Eli nyt ilmeisesti jos mun varasijat alemmilta ei oo menny pois niin en oo päässyt? 😅
mitään veikkauksia monelta voisi tulokset tulla?
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt ilmeisesti jos mun varasijat alemmilta ei oo menny pois niin en oo päässyt? 😅
Ei tarkoita muuta kuin että tulokset ovat tulossa. Tulosten laatua ei voi tuosta päätellä.
Eiköhän ne parin tunnin sisällä tule, jos siis tulee enää tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita muuta kuin että tulokset ovat tulossa. Tulosten laatua ei voi tuosta päätellä.
Miksiköhän sitten vain joillain on mennyt pois se? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tää vauva.fi sopii aika hyvin kun oon hakenu varhaiskasvatusta🙈
Sama 👶🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty lähtee edes pois täältä🙄
No ihan sama homma täällä! Olis vaikka mitä kaikenlaista puuhaa tässä, mutta meikä vaan päivittää vauva.fi:tä. 😂
Pahin on kun sivun alalaidasta klikkaa jotain otsikkoa, joka on muka mielenkiintoinen, sitten lukee pari sivua täyttä soopaa, ennenkuin tajuaa tilanteen! Ja on käynyt näin mulle ainakin jo kolmesti🤣
Kauheeta jännitystä ollut jo monta viikkoa. Sais jo selvitä nii tietää mitä syksyllä tekee. En yleensä oo tämmönen jännittäjä, mutta tuntuu kuin olisi vuoristoradassa jatkuvasti :D
Päivittäkääpä kuulumisia. Joko jotain näkyy jossain? :D
Tulipa hiljaista. 🙄 Tänään ei vissiin oo tullut mitään tuloksia? 🤨
No eipä näy. Alan luovuttaa..
Vierailija kirjoitti:
No eipä näy. Alan luovuttaa..
Sama juttu. En haluaisi olla ankeuttaja, mutta usko tämän päivän osalta alkaa loppua. :(
No ihan sama homma täällä! Olis vaikka mitä kaikenlaista puuhaa tässä, mutta meikä vaan päivittää vauva.fi:tä. 😂