VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Hyi helvvv 😅 Tuli sähköposti ja sydän hyppäs kurkkuun, nooh ei ollu tulokset..
Ai että kun kiva saada sähköpostiin mainos tekokukka-verkkokaupasta 🤦
Onhan tässä vielä pieni mahis, että tulis tänään: tosin kello käy, kello käy!
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun kiva saada sähköpostiin mainos tekokukka-verkkokaupasta 🤦
siis mulla tullu sähköpostia mutta en uskalla ees mennä kattoo 🤣 siirsin sähköpostin pois tosta näytöltä kun rupee kuumottaa liikaa kun näkyy että on tullu uusia viestejä 🤠
päivittyykö tulokset kerran päivässä vai voiko ne päivittyä useammin?
Vierailija kirjoitti:
Päivittyy sitä mukaan kun laittavat tulokset järjestelmään. Esim HY:n sivuille päivitetään myös aina milloin mitkäkin tulokset on tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittyy sitä mukaan kun laittavat tulokset järjestelmään. Esim HY:n sivuille päivitetään myös aina milloin mitkäkin tulokset on tulleet.
HY ei ole tänään päivittänyt mitään, ja vähän epäilen, ettei enää tulekaan.
https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…
Mulla oli nyt ilmestyneet ne kuuluisat viivat mun ekaan hakukohteeseen (aivan toinen ala). Harmittaa, etten muistanut ajoissa muuttaa näitä, ja nyt vähän pelkään että pääsen sinne enkä sitten enää tähän toiseen josta ole nyt ollut paljon innostuneempi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…Mulla oli nyt ilmestyneet ne kuuluisat viivat mun ekaan hakukohteeseen (aivan toinen ala). Harmittaa, etten muistanut ajoissa muuttaa näitä, ja nyt vähän pelkään että pääsen sinne enkä sitten enää tähän toiseen josta ole nyt ollut paljon innostuneempi…
Hei tää on ihan kamala tunne. Mä olin viime vuonna innostuneempi mun vitos vaihtoehdosta joka oli vaka. Pääsin sinne ja olin varma et alotan siellä opinnot. Sitte pamahti kakkos vaihtoehtoon että hyväksytty ja sit muutinki ihan eri paikka kunnalle ja alotin aineenopettajan opinnot. Nyt vuoden päästä haen uudestaan vakaan kun ei toi aineenope ollu mun juttu.
ÄLÄ OTA KOULUPAIKKAA VAAN ETTÄ SÄÄSTYT VÄLIVUODELTA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…Mulla oli nyt ilmestyneet ne kuuluisat viivat mun ekaan hakukohteeseen (aivan toinen ala). Harmittaa, etten muistanut ajoissa muuttaa näitä, ja nyt vähän pelkään että pääsen sinne enkä sitten enää tähän toiseen josta ole nyt ollut paljon innostuneempi…
Tämän takia itsekin ajattelen, että tänään tuskin mitään tulee. Muina päivinä on alkanut tipahdella heti aamusta asti.
Sanokaa Hep, kun Turusta tulee tulokset :D kuumotellut täällä teidän kanssa jo tovin...
Juu, ei ole Turun yliopiston tuloksia tullut ollenkaan tänään miltään alalta.
On harmi jos ei tule tänään 😔
Miten se nyt olikaan niiden tulossähköpostien kanssa? Niitä tulee klo 8 ja 20 ja ainoastaan silloin jos on tullut hyväksytyksi ja paikka on vastaanotettavissa, eikö niin? Ja muuten ei tietoa tule, se pitää itse käydä opintopolusta tsekkaamassa?
MitenniinaivotonvähäntiltissätästäjännityksesTä😂
Kyllä pikku hiljaa toivo rupee hiipumaan…vielä pari tuntia ja sitten saa huokaista hetkeksi kun viikonloppuna ei tule tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt olikaan niiden tulossähköpostien kanssa? Niitä tulee klo 8 ja 20 ja ainoastaan silloin jos on tullut hyväksytyksi ja paikka on vastaanotettavissa, eikö niin? Ja muuten ei tietoa tule, se pitää itse käydä opintopolusta tsekkaamassa?
MitenniinaivotonvähäntiltissätästäjännityksesTä😂
Viime vuonna tuli ainakin s-posti missä oli pisteet sovarista.
Eipä taida tänään tulla mitään.. Tosiaan Helsinki ei ole päivittäny mitään eikä ollu torstaina ennen juhannusta.. Pitelevät varmaan vapaapäivää nyt perjantaina!
Taidan toivotella tässä vaiheessa hyvät viikonloput ja yritetään nauttia epätietoisuudesta huolimatta kesästä! 🌞 Ensi viikolla uudet jännitysviestit 🌻
Kello on jo kaksi eikä näy tuloksia. Vieläkö pitää viikon kärvistellä…
voi tulispa 😩 nyt aina kun kello on lyönyt tasan oon aatellu et olis se hetki mutta ei vieläkään :/ toivottavasti tää ei nyt olis taas ihan turhaa tänään, menee päivät hukkaan