Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa!

Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!

Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?

Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
2421/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauman avoimen väylän varhaiskasvatuksen tulos tullu!!!!!!! Sinne oli kans soveltuvuuskoe!

Oliko se sama kuin kaikilla muilla?

Joo se oli sama, koska hain sillä myös lo!

Vierailija
2422/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun yleiseen 10. varasijalla ei-ensikertalaisena. Jotenkin ei usko riitä et saisin siitä paikkaa. Lo on mun 1. hakutoive, tuo yleisen tulos pistää kyllä entisestään jännittämään, tuleeko tästä nyt mitään tänä vuonna.

Nythän se on täysin sovarista kiinni.

No niinpä! Mulla ei oo jäljellä hitustakaan itsearviointikykyä, miten sovari meni. Siitä on niin kauan, kaikki vastaukset on tullut pyöritettyä päässä kaikin päin, ja tuntuu täysin yhtä mahdolliselta saada tai olla saamatta pisteitä 🙄 Tai sit just joku yks kohta viidestä on alle vähimmäispisterajan... Jospa huomenna nyt sitten tulis ne tulokset. Ei varmaan viikonloppuna tietenkään tapahdu mitään.

Omg, nyt se mun yleisen varasija on liikkunut, 7. vara! Siitähän voi jo elättää pientä toivetta 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ku käyn vaan koko ajan opintopolussa. Oon tänään vielä menossa kesälomareissulle nii ei oo hirveen kivaa tää jännitys. Jospa tulis tänään et pääsin kouluu nii voi olla hyvillä mielin 😄

Vierailija
2424/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivat ilmestyny jkl erkkapedaan! Jännää.. tuntuu, et sovari meni kyl hyvin mut ei tarpeeks hyvin. Jotenkin tiiän, etten tuu pääseen :-(

Vierailija
2425/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivat ilmestyny jkl erkkapedaan! Jännää.. tuntuu, et sovari meni kyl hyvin mut ei tarpeeks hyvin. Jotenkin tiiän, etten tuu pääseen :-(

Eiks sinne erkkaa oo just tosi korkeet pisterajat?

Vierailija
2426/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla muuten kadonnut alemmasta vaihtoehdosta mun varasijanumerot? On muuttunut semmoseksi palkiksi missä ei näy kokeen eikä todistuksen varasijoja, kun ennen näky todistus..

Vierailija
2427/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka! Oon seurannu vakava-kokeesta asti täällä keskustelua ja nyt päätin ekaa kertaa kirjoittaa itsekin.

En ois ikinä uskonu että joku päivä tuun päivittämään vauva.fi sivustoa neuroottisesti ja lukemaan kommentteja suurella lämmöllä! Mut nyt on pakko sanoa, että KIITOS kaikille suuresta vertaistuesta 😌 Sovareiden jälkeen oli epäonnistunu ja itkuinen olo, koska en saanut sanottua kaikkea mitä olin suunnitellut ja osassa puhuin vähän ohi aiheesta. Sovareiden jälkipuinti täällä sai kuitenkin olon kääntymään epäonnistuneesta jo paljon paremmaksi, kun tajusin että todella moni koki ihan samoja fiiliksiä, ja jakoi tänne niitä omia vastauksia, jotka oli hyvin lähellä omiani.

Toivotaan et tulokset tulee tänään, tsemppiä kaikki 🌺

Miten ihanasti kirjoitit, yhdyn täysin kuvaamassa . Kiitos vertaistuesta kaikille, ja voi kun me kaikki saataisiin positiivinen tulos.

Vierailija
2428/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheen helpottava kyssäri :D siis ainakin todistusvalinnalla ei kovin korkee ollut, ja sovareissahan vaan se ratkasee, miten muilla menee. Et en mä sit tiiä, ei mun käsittääkseni todistuksen rajat olleet kauheen korkeet.

Vierailija
2429/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheen helpottava kyssäri :D siis ainakin todistusvalinnalla ei kovin korkee ollut, ja sovareissahan vaan se ratkasee, miten muilla menee. Et en mä sit tiiä, ei mun käsittääkseni todistuksen rajat olleet kauheen korkeet.

Anteeks 😅 Eiku mulla on vaa ollu sellanen käsitys et jonnekki on ollu erkkaan vaikeempi päästä ku luokanopeks.

Vierailija
2430/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks 😅 Eiku mulla on vaa ollu sellanen käsitys et jonnekki on ollu erkkaan vaikeempi päästä ku luokanopeks.

Erkkaan on yleensä vaikeempi päästä. Raja saattaa olla jopa 20p korkeemmalla ku luokanopeks.

Vierailija
2431/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se mitään 😂 Mua vaan jännittää ihan kauheesti, mut toivotaan parasta. Ja taitaa se olla niin, en tiiä johtuuks siitä et vähemmän paikkoja tms.

Vierailija
2432/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Toivottavasti tulevat pian. Alkaa jo tälläkin palstalla ja omassa päässä pyörimään sellaset salaliittoteoriat että.

Vierailija
2433/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ihan hirveesti… oon siitä asti ku heräsin nii tätä palstaa ja sähköpostia vartin välein päivittäny😅

Vierailija
2434/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fiilis ettei tule tänäänkään. Luulisi, että olisi jo alkanut tippumaan tähän kellonaikaan mennessä jos tulisi, mutta kun ei ole tullut mitään.

Vierailija
2435/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuli klo 13-14? 🤔

Vierailija
2436/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fiilis ettei tule tänäänkään. Luulisi, että olisi jo alkanut tippumaan tähän kellonaikaan mennessä jos tulisi, mutta kun ei ole tullut mitään.

Nää on just niitä salaliittoteorioita. 😄 niitä tulee joskus viel kolmeltakin.

Vierailija
2437/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama, mutta ajattelen että klo 14 mennessä tulee jos tulee, sitten luovutan toivon tälle päivälle 😅

Vierailija
2438/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivosta luovutaan vasta siinä klo 17:00 😄

Vierailija
2439/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viesti viime vuonna vasta joskus neljän jälkeen.

Vierailija
2440/3667 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkun nuo lisätiedot ja viivat ilmestynyt (Oulu vaka, VO monimuoto) niin onko tulokset tulossa jo tänään 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan