Oletko koskaan pitänyt elävää käärmettä sylissäsi / kaulallasi ?
Kommentit (16)
Elävän kyyn siirtänyt useaan kertaan kädellä sankoon ja sieltä metsään. Kotipitäjässäni elää eritäin rauhalinen kyypopulaatio. Kultuurikyy on paljon maltilisempi kuin erämaa-kyy. Ja ei se kivaa oo, kun sukeltelee ja nousee pintaan nii kyy katselee sukelusklasien läpi silmiin? Pikkupoiikana sain pienen käärmefobian josta koulutauduin itse pois.
Marrakeshissa siltä on vaikea välttyä.
En. Enkä pidä. Joskus Latviassa joku äijä yritti väkisin laittaa mulle valkoista pythonia niskaan. Oli siis joku turistijuttu, että minusta ja käärmeestä olisi otettu kuva (maksua vastaan toki). Meinasi kuulkaa muuttua poliisiasiaksi.
Useita kertoja, ystävälläni oli kaksi sukkanauhakäärmettä. Aika isoja olivat ja painavia. En enää kärsi käärmeiden pelosta niiden ansiosta.
Olen useasti. Kuningaspytonia ja sukkanauhakäärmettä.
Vierailija kirjoitti:
Useita kertoja, ystävälläni oli kaksi sukkanauhakäärmettä. Aika isoja olivat ja painavia. En enää kärsi käärmeiden pelosta niiden ansiosta.
En ole varma olivatko ne sittenkin viljakäärmeitä. Olivat kuristajakäärmeitä ja todella painavia ja pitkiä. Sukkanauhakäärmeitäkin ystävälläni kyllä oli, ne olivat pieniä käärmeitä.
Olen muutamaan kertaan matelijanäyttelyssä. Ihmettelin, että käärme on lämmin, kuiva ja pehmeä.
Käärmeet ovat parhaimmillaan bootseina.
Kerran olen. Tätä ennen pelkäsin käärmeitä, mutta tämä oli tosi rauhallinen ja kiltti yksilö ja meistä tuli kavereita.
Olen, ex-tyttöystävää. Mutta ei siitä sen enempää.
Olen pitänyt pythonia kaulassa.,Mukava,lämmin otus.
Vierailija kirjoitti:
Olen, ex-tyttöystävää. Mutta ei siitä sen enempää.
Mulla samat, veli !
En sylissä mutta pyykkipoikia laittanut käärmeen niskaan, se saa ujutettua sen pois melko nopeasti.
Olen. Turistimatkalla Egyptissä.
Yllätyin että se olikin lämmin koskettaa. Olin kuvitellut kylmän kosteaksi.
En ole, en myöskään kuollutta. En haluaisi enkä uskaltaisi.