VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule tänään niin ainakin saa viikonlopun hengähtää, koska ei kai tuloksia nyt viikonloppuna tule?
Ei tule, mutta en kyllä hengitäkään... Aikamoinen luovutusmentaliteetti tänään porukalla. :D Eilen jaksettiin varmaan kahteen kolmeen odottaa tuloksia, tänään jo kympiltä heitetään pyyhe kehään.
😆 Mä olin niin puhki eilisestä odotuksesta, joka sitten lopahti etten jaksanut tulla tänne tänään kun vasta 20 min. sitten. Selvää turnausväsymystä!
Kiitos sille joka vastasi kysymykseen niistä jonotieto asioista. Selvästi mulla meinaa liskoaivot ottaa vallan, kun jännitys kiristyy!!
Mulle tuli pieni epäilys, vaikka yleensä viivat on merkinnyt sitä että tulokset tulee parin tunnin tai päivän päästä MUTTA täällä on ollut myös tapauksia, että eipä ole tullut. Tai sitten se on vaan niin, että poikkeus vahvistaa säännön?
Mä oon käyny jo 4 kertaa tänään siellä. Istun vaan puhelin kädessä sohvalla . Onko kyllä lamaannuttavaa.
Hy:n sivuilla ei oo tänään tullut vielä 2.7 julkaistuja tuloksia lainkaan..!
Musta 1.7 julkaistut näkyi jo eilen aamupäivällä
Ehkä meidän tulokset tulee oikeasti tänään 🤪
En oo varma kumpaa pelkään enemmän, hylsyä vai hyväksymistä...tuntuu että koko elämä on kiinni tästä..
Kokoajan kourii mahan pohjaa 😩
Vierailija kirjoitti:
En oo varma kumpaa pelkään enemmän, hylsyä vai hyväksymistä...tuntuu että koko elämä on kiinni tästä..
Sama fiilis!
toi lamaannus on kyllä pahin. mä pääsen alottamaan päivää vasta jonkun viiden jälkeen, ku tajuan, että voihan virveli, ei ne tulokset tännäänkää sinne kilahda. (kesätyöt on jo ohi ja nyt mulla on liikaa aikaa esim. kirjottaa täyspäiväsesti tänne vauva.fihin. varsin mukavat olot...
Vierailija kirjoitti:
En usko et tulee hirveesti mitään tänään. Yleensä perjantaisin ei julkaista jostain syystä
Vierailija kirjoitti:
Hy lisäili eilen tuloksia vielä iltapäivästä, mutta mulla on jotenkin sellainen kutina, että tänään ei tule mitään tuloksia…
niillä on siellä jo viikonloppumood päällä. ne on sillee: "ee myö mittään oikeen tännään jakseta ennee tehhä, pietään hulluja jännityksessä kjähkjähkjäh"
voijehnajehnajehna kirjoitti:
toi lamaannus on kyllä pahin. mä pääsen alottamaan päivää vasta jonkun viiden jälkeen, ku tajuan, että voihan virveli, ei ne tulokset tännäänkää sinne kilahda. (kesätyöt on jo ohi ja nyt mulla on liikaa aikaa esim. kirjottaa täyspäiväsesti tänne vauva.fihin. varsin mukavat olot...
Virveli😂
Pohjoismaiset kielet tuli kyllä perjantaina kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaiset kielet tuli kyllä perjantaina kesäkuussa.
Ja viime perjantaina oli juhannusaatto.
Nyt kyllä harmittaa, etten hakenut kun Hesan varhaiskasvatuksen. Pääsykoe meni niin hyvin, että varmaan ois päässyt tuonne yleiseen.
Sova ei varmaan sitten mennyt ihan nappiin, eli kurja kun jää nuolemaan näppejään.
En ole ensikertalainen, joten olisi kannattanut laittaa toi yleinen myös ja ujuttautua yliopistoon sitä kautta. Kyllä niitä opinnoista olisi sitten jeesiä kun hakisi ensi vuonna uudelleen.
Ens kerralla osaa sit muutenkin valmistautua sovaan paremmin.
Rauman avoimen väylän varhaiskasvatuksen tulos tullu!!!!!!! Sinne oli kans soveltuvuuskoe!
Vierailija kirjoitti:
Rauman avoimen väylän varhaiskasvatuksen tulos tullu!!!!!!! Sinne oli kans soveltuvuuskoe!
Rauma ei oo muuten tullu... Harmi
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sama kuin kaikilla muilla?
Moikka! Oon seurannu vakava-kokeesta asti täällä keskustelua ja nyt päätin ekaa kertaa kirjoittaa itsekin.
En ois ikinä uskonu että joku päivä tuun päivittämään vauva.fi sivustoa neuroottisesti ja lukemaan kommentteja suurella lämmöllä! Mut nyt on pakko sanoa, että KIITOS kaikille suuresta vertaistuesta 😌 Sovareiden jälkeen oli epäonnistunu ja itkuinen olo, koska en saanut sanottua kaikkea mitä olin suunnitellut ja osassa puhuin vähän ohi aiheesta. Sovareiden jälkipuinti täällä sai kuitenkin olon kääntymään epäonnistuneesta jo paljon paremmaksi, kun tajusin että todella moni koki ihan samoja fiiliksiä, ja jakoi tänne niitä omia vastauksia, jotka oli hyvin lähellä omiani.
Toivotaan et tulokset tulee tänään, tsemppiä kaikki 🌺
Tää on mulle enemmänki opintopolku kuin itse opintopolkuXD tarkastan eka täältä et onko tullu tuloksii kuin uskallan mennä itse opintopolkuun
Ne tulee tänään, uskokaa nyt! Pankkitunnukset loppuu kohta... :)