Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Kommentit (2016)
No tätä en ainakaan toivo tapahtuneen monelle muulle eli mun päälle on yritetty ajaa autolla.
Ja tuo ei siis ollut mikään vahinko tai näitä joita käy kaikille suojatiellä kun autoilijat ei vaan katso/välitä vaan ihan tarkoituksellinen päälleajoyritys.
Minusta on levitelty juorua, että olisin helppo/halpa/hu%ra/varma jota liki kaikki pääsee nu**imaan tuosta noin vaan ja ekana iltana.
Surullisinta on, että todella moni (puolituttukin) oletti tuo pitävän paikkansa.
Olen 8-vuotiaana joutunut sairaalaan, missä jouduin viettämään lähes 4 kk. Minusta otettiin kaikki kokeet, mitä vain suinkin keksittiin, mutta ikinä ei varmaksi selvinnyt mikä minulla oli - paranin kuitenkin pikkuhiljaa.
Olen esiintynyt kuningatar Elisabethille ja prinssi Philipille.
Olen esiintynyt täydelle Tavastialle.
Olen siivonnut ja tyhjentänyt asunnon, missä isäni oli maannut kuolleena yli viikon.
Olen ollut ns. Henkivartijana ystävälleni joka kävi yksityistilaisuuksissa strippaamassa.
2 peräkkäistä eroa edelti pettäminen ja molemmat pamahti paksuksi toiselle miehelle. Se oli hienoa aikaa se! T. Toni
Vierailija kirjoitti:
Minusta on levitelty juorua, että olisin helppo/halpa/hu%ra/varma jota liki kaikki pääsee nu**imaan tuosta noin vaan ja ekana iltana.
Surullisinta on, että todella moni (puolituttukin) oletti tuo pitävän paikkansa."
Minusta leviteltiin juorua varmana asianaselän takana, että minulta on huostaanotettu 2 lasta pysyvästi.
Tietääkseni minulla ei ole todistettavasti jälkeläisiä, eli olen lapseton (kärsimme lapsettomuudesta emmekä saaneet lapsia lainkaan).
Olin syvästi järkyttynyt saadessani tietää juorusta ja jouduin tekemään paljon työtä ja näkemään vaivaa oikaistessani asian ja vakuuttaessani ihmisiä, jotka uskoivat mieluummin alhaisia kuulopuheita.
Aasian laivareissulla tarjosi eräs rouva minulle bambupinnan täynnä ruokaa. Paras ateria milloinkaan.
Ihana muisto!
Sain aivoödeeman ja olin kaksi päivää tajuttomana sairaalassa. Onneksi ei jäänyt pysyviä vaurioita, kiitos nopean diagnoosin ja hoidon.
Vierailija kirjoitti:
En käytä tinderiä, vaikka pillua tekee nytkin mieli. 8-vuoteen ei ole pillua nähnyt.
En minäkään. Ottaisin kyllä kullia, kiitos. Näen sitä vähän useammin mutta harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää olevani raskaana kun synnytys alkoi
Minkä ikäinen olit?
päivystyksessä nuori mies lääkäri puhkaisi emättimestä turvonneen paisen.. vähän nolotti kun yleensä gynekologi aina nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Minä jouduin lähtemään töihin jo 13 v. Minulle tuli vielä lapsilisää, jotka rahat laitettiin veljieni opiskeluun. Aikuisena opiskelin huippuarvosanoin yo:ksi ja vielä yo-merkonomiksi käyden töissä koko ajan ja hoidin lapset ja kodin. Mies matkatöissä. Pistäkää paremmaksi,
kokeilen: lähtötasoni on yo ja korkeakoulutus, mutta opiskelin eron jälkeen ison perheen yh-äitinä ulkomailla kaksikin ammattiin johtavaa tutkintoa keski-ikäisenä. jouduin aloittamaan vapaaehtoistöiden ja hanttihommien kautta työkokemuksella alan koulutukseen. koko ajan töissä siis. ei varaa vapaapäiviin.
Kuka hoiti lapset???? Et voi sanoa itseäsi yh-huoltajaksi, etkä edes äidiksi! Hoitivatko he toisiaan?
minä. mitä kuvittelet? kysy lapsiltani. lämpimät välit. täyspäisiä tuli. en maannut sohvalla, ja omat salireenit ja muu oma aika jäi väliin. luin öisin enkä käynyt turhilla luennoilla. olin läsnäolevampi äiti silloin, kuin moni muu instamamma tänään. symppikseltä vaikutat.
Tein yksin pakkolaskun lentokoneella vielä lentokoulutus aikana, ei ollut siis vielä ppl lentolupakirjaa.
Samalla lentokentällä olin kusella vessassa, Bill Gates oli vieressä, oli kuulemma matkalla kaverinsa häihin. Sen kone oli parkissa meidän lentokoulun lentokone parkkipaikalla.
Täällä on ollut aika hurjiakin, mutta tässä silti oma, aika symppis kokemus. Ykkös- tai kakkosluokalla mun peukalosta meni läpi virkkuukoukku.
Olen myös raskautunut kuparikierukan kanssa, mutta se tuntuu olevan yllättävän yleistä, kun netistä löytyy paljon samoja kokemuksia.
Hyvä että sai apua. Perättömien juorujen levittäminen on sairasta.