Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1601/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli pedofiili. 

ja kuten monesti "nainen nai isänsä" - menin naimisiin miehen kanssa, joka paljastui myös pedofiiliksi.

Olen pahoillani. Kamalaa kuultavaa. Minun isäni on raivoava juoppo ja onnistuin menemään naimisiin miehen kanssa, joka paljastui ennen pitkää samanlaiseksi. Miten näitä tapahtuu niin usein? Kohtalon julmaa ivaa?

Liitto meni vuosien jälkeen puihin kun ex, joka oli traumatisoitunut väkivaltaisesta alkoholisti-isästään niin että kuvitteli minun olevan samallainen. Eron jälkeen hän levitteli juoruja että olen pedofiili. Tuomio tyssäsi siihen että ex joutui hoitoon. Voi nykyään ilmeisesti paremmin.

Hyvä että sai apua. Perättömien juorujen levittäminen on sairasta.

Vierailija
1602/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä en ainakaan toivo tapahtuneen monelle muulle eli mun päälle on yritetty ajaa autolla.

Ja tuo ei siis ollut mikään vahinko tai näitä joita käy kaikille suojatiellä kun autoilijat ei vaan katso/välitä vaan ihan tarkoituksellinen päälleajoyritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on levitelty juorua, että olisin helppo/halpa/hu%ra/varma jota liki kaikki pääsee nu**imaan tuosta noin vaan ja ekana iltana.

Surullisinta on, että todella moni (puolituttukin) oletti tuo pitävän paikkansa.

Vierailija
1604/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 8-vuotiaana joutunut sairaalaan, missä jouduin viettämään lähes 4 kk. Minusta otettiin kaikki kokeet, mitä vain suinkin keksittiin, mutta ikinä ei varmaksi selvinnyt mikä minulla oli - paranin kuitenkin pikkuhiljaa.

Olen esiintynyt kuningatar Elisabethille ja prinssi Philipille.

Olen esiintynyt täydelle Tavastialle.

Olen siivonnut ja tyhjentänyt asunnon, missä isäni oli maannut kuolleena yli viikon.

Vierailija
1605/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ns. Henkivartijana ystävälleni joka kävi yksityistilaisuuksissa strippaamassa.

Vierailija
1606/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 peräkkäistä eroa edelti pettäminen ja molemmat pamahti paksuksi toiselle miehelle. Se oli hienoa aikaa se! T. Toni

Vierailija
1607/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on levitelty juorua, että olisin helppo/halpa/hu%ra/varma jota liki kaikki pääsee nu**imaan tuosta noin vaan ja ekana iltana.

Surullisinta on, että todella moni (puolituttukin) oletti tuo pitävän paikkansa."

Minusta leviteltiin juorua varmana asianaselän takana, että minulta on huostaanotettu 2 lasta pysyvästi.

Tietääkseni minulla ei ole todistettavasti jälkeläisiä, eli olen lapseton (kärsimme lapsettomuudesta emmekä saaneet lapsia lainkaan).

Olin syvästi järkyttynyt saadessani tietää juorusta ja jouduin tekemään paljon työtä ja näkemään vaivaa oikaistessani asian ja vakuuttaessani ihmisiä, jotka uskoivat mieluummin alhaisia kuulopuheita.

Vierailija
1608/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä maksullisen transnaisen kanssa.

Vierailija
1609/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian laivareissulla tarjosi eräs rouva minulle bambupinnan täynnä ruokaa. Paras ateria milloinkaan. 

Ihana muisto!

Vierailija
1610/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vahingossa autolla mereen.

Vierailija
1611/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää olevani raskaana kun synnytys alkoi

Vierailija
1612/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vahingossa autolla mereen.

Vierailija
1613/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aivoödeeman ja olin kaksi päivää tajuttomana sairaalassa. Onneksi ei jäänyt pysyviä vaurioita, kiitos nopean diagnoosin ja hoidon. 

Vierailija
1614/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä tinderiä, vaikka pillua tekee nytkin mieli. 8-vuoteen ei ole pillua nähnyt.

En minäkään. Ottaisin kyllä kullia, kiitos. Näen sitä vähän useammin mutta harvoin.

Vierailija
1615/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää olevani raskaana kun synnytys alkoi

Minkä ikäinen olit?

Vierailija
1616/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Se oli asiallinen!

Minuun Rakastunut mies on ujo.

Vierailija
1617/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystyksessä nuori mies lääkäri puhkaisi emättimestä turvonneen paisen.. vähän nolotti kun yleensä gynekologi aina nainen

Vierailija
1618/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Minä jouduin lähtemään töihin jo 13 v. Minulle tuli vielä lapsilisää, jotka rahat laitettiin veljieni opiskeluun. Aikuisena opiskelin huippuarvosanoin yo:ksi ja vielä yo-merkonomiksi käyden töissä koko ajan ja hoidin lapset ja kodin. Mies matkatöissä. Pistäkää paremmaksi,

kokeilen: lähtötasoni on yo ja korkeakoulutus, mutta opiskelin eron jälkeen ison perheen yh-äitinä ulkomailla kaksikin ammattiin johtavaa tutkintoa keski-ikäisenä. jouduin aloittamaan vapaaehtoistöiden ja hanttihommien kautta työkokemuksella alan koulutukseen. koko ajan töissä siis. ei varaa vapaapäiviin.

Kuka hoiti lapset???? Et voi sanoa itseäsi yh-huoltajaksi, etkä edes äidiksi! Hoitivatko he toisiaan?

minä. mitä kuvittelet? kysy lapsiltani. lämpimät välit. täyspäisiä tuli. en maannut sohvalla, ja omat salireenit ja muu oma aika jäi väliin. luin öisin enkä käynyt turhilla luennoilla. olin läsnäolevampi äiti silloin, kuin moni muu instamamma tänään. symppikseltä vaikutat.

Vierailija
1619/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yksin pakkolaskun lentokoneella vielä lentokoulutus aikana, ei ollut siis vielä ppl lentolupakirjaa.

Samalla lentokentällä olin kusella vessassa, Bill Gates oli vieressä, oli kuulemma matkalla kaverinsa häihin. Sen kone oli parkissa meidän lentokoulun lentokone parkkipaikalla.

Vierailija
1620/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut aika hurjiakin, mutta tässä silti oma, aika symppis kokemus. Ykkös- tai kakkosluokalla mun peukalosta meni läpi virkkuukoukku.

Olen myös raskautunut kuparikierukan kanssa, mutta se tuntuu olevan yllättävän yleistä, kun netistä löytyy paljon samoja kokemuksia.