Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Vierailija kirjoitti:
Pystyin estämään raskaan esineen putoamisen päälleni pelkällä ajatuksen voimalla. Näin siinä kävi: " Olin päivätorkuilla mökissäni kun katsoin sänkyni yläpuolella ikkunan päällä olevassa hyllyssä kaatumaisillaan raskaan esineen putoavan, vaikka lankkuhylly oli tukevasti kiinnitettynä seinässä ja raskaan esineen edessä lautaeste. Estin sen todella putoamasta ja sain esineen syliini viimehetkellä". Olin siis puoliunessa ja heräsin tähän episodiin. Isäni tuli toisesta huoneesta ja ihmetteli tapahtunutta. Mietimme yhdessä syytä painavan esineen tippumista. Emme löytäneet. Ei siis ollut oven kolahtamista tai ukkosta, ristivetoa tai muuta. Pelotti.
Uskon suojelusenkeleihin. Ehkä Jumala lähetti enkelin suojaksesi tuossa tilanteessa.
Löysin mummoni kuolleena 10-vuotiaana.
Olin yrittäjä pitkään ja 60k netto palkka. Paloin loppuun ja nyt elän 800eurolla kk ja oon onnellisempi kuin ikinä.
Minulla katkesi kouluikäisenä nuppineula polveen, muistona arpi kun leikattiin että neulanpätkä saatiin pois.
Terveisiä niille jotka tunnistaa :)
Painoin syntyessäni 890 grammaa ja henkiin jääminen oli ihme 70-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
olen nähnyt ihmisen kuolevan
Minä kahden.
Synnyin 80-luvulla keskosena 1,3 kiloisena. Minulta on nuorena leikattu toinen keuhko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks jotkut alapeukuttaa joidenkin huonoja kokemuksia? Todella outoa.
Varmaankin siksi että asia ei heidän mielestään ole sellainen minkä vain yksi olisi kokenut.
Eihän tässä edes kysytä asioita, joita vain yksi on kokenut. Kysytään asioita mitä kovin moni ei ole kokenut. Itse vastasin, että olen ollut terrori-iskussa. Siellä oli muitakin suomalaisia, ja vielä enemmän muita kansallisuuksia. Silti uskoisin, että kovin moni ei, onneksi, ole kokenut terrori-iskua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt toisen ihmisen sielun.
Ja joo, milläs todistan. En millään.
Kerro lisää, pliis!!!
Vierailija kirjoitti:
Perheessä oli kolmet hautajaiset vuoden sisällä, neljännet noin kahden vuoden päästä. Tässä välissä synnytin lapsen, joka oli viimeisimmissä hautajaisissa mukana vieraana noin kuukauden ikäisenä. Melkoista tunteiden vuoristorataa.
Meillä oli kolmet hautajaiset alta kahden kuukauden sisällä.
Lapsena miltei koin hukkumiskuoleman.
Olen uinut ministerin kanssa keskellä järveä ja laulanut samalla hänen kanssaan. Molemmat selvinä :)
Isäni kuoli harvinaiseen syöpään (ilmaantuvuus 1-2 hlöä miljoonasta vuodessa) kun olin 21-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen nähnyt ihmisen kuolevan
Minä kahden.
Minä niin monen, etten ole pitänyt lukua.
Minua ei ole pantu anaaliin koskaan. Läheltä on kyllä liipannut.
Olen tanssinut samalla tanssilattialla yhtäaikaa Ghanan entisen presidentin kanssa
Kun synnyin niin tuoreimmasta Hämeen Sanomista sain lukea etusivun uutisen:"Rene Coty Ranskan presidentiksi":
Te jotka olette istuneet iltaa tms. kuninkaallisten ja korkea-arvoisten poliitikkojen kanssa, kiinnostaisi kuulla miten olette tilanteeseen päätyneet. Oletteko itse jotain poliitikkoja vai taviksia? Vai juksaatteko vain?
Ette ole kumpikaan mitään kuninkaalisia tavannut.