Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
101/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin kännissä nosturiin enkä kuollut.

En siis ollut kännissä töissä nosturikuskina, vaan kävelin baarista yöllä kämpille, kuljin nosturin ohi ja sain päähäni kiivetä "katselemaan maisemia ja miettimään syntyjä syviä".

Samalla kotimatkalla päätin myös levätä marketin pahvilaatikkoroskiksessa, että aika tuiterissa on oltu.

Vierailija
102/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylittänyt Venäjän rajan laittomasti. Kyseessä ei ollut Suomen ja Venäjän välinen raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut tunturin huipulla yleisen vaellusreitin varrella.

Vierailija
104/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylittänyt Venäjän rajan laittomasti. Kyseessä ei ollut Suomen ja Venäjän välinen raja.

Melkein sama. Kerran vaelluksella kekkosen kansallispuistossa ylitettiin vahingossa venäjän ja suomen raja-alue venäjän puolelle koko porukan voimin. Ei tajuttu vasta kun pois kävellessä. Ei onneksi ihan venäjän maalle päädytty, vain venäjän raja-alueelle.

Vierailija
105/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni otti ja suuteli äitiäni, siinä silmieni edessä.

Mikä tilanne oli? Huh...

Oliko ranskalainen suudelma vai poskisuutelo, vissi ero!

Vierailija
106/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nuorena tyttönä, vietin kesäistä, kuumaa iltaa/ yötä kreikkalaisella rannalla papiksi opiskelevan, komean kreikkalaisen nuorenmiehen kanssa. Uimme, istuskelimme sylikkäin, juttelimme...EI MUUTA!...Hän oli tällöin epävarma uskostaan...

Vierailija
107/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa monta vuotta ilman seksiä

Vierailija
108/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan nuorena tyttönä, vietin kesäistä, kuumaa iltaa/ yötä kreikkalaisella rannalla papiksi opiskelevan, komean kreikkalaisen nuorenmiehen kanssa. Uimme, istuskelimme sylikkäin, juttelimme...EI MUUTA!...Hän oli tällöin epävarma uskostaan...

Sama. Mutta miehestä ei ollut tulossa pappia ja me myös p*ntiin siellä rannalla. Oli ihana lomaromanssi!

Vierailija
109/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin estämään raskaan esineen putoamisen päälleni pelkällä ajatuksen voimalla. Näin siinä kävi: " Olin päivätorkuilla mökissäni kun katsoin sänkyni yläpuolella ikkunan päällä olevassa hyllyssä kaatumaisillaan  raskaan esineen putoavan, vaikka lankkuhylly oli tukevasti kiinnitettynä seinässä ja raskaan esineen edessä lautaeste. Estin sen todella putoamasta ja sain esineen syliini viimehetkellä".  Olin siis puoliunessa ja heräsin tähän episodiin. Isäni tuli toisesta huoneesta ja ihmetteli tapahtunutta. Mietimme yhdessä syytä painavan esineen tippumista. Emme löytäneet. Ei siis ollut oven kolahtamista tai ukkosta, ristivetoa tai muuta. Pelotti.

Vierailija
110/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

What!!! Oikein suulleko? Ja missä mielessä ?

Vierailija
111/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiomainen joutui vuosiksi vankilaan kehitysmaassa.

SINULLE tapahtui tällainen?? :D

Vierailija
112/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ,olen Seija.

Vierailija
113/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Mäkin näkisin Jeesuksen ja tulisin uskoon! Voi kunpa mullekin tapahtuisi jotakin niin ihanaa kuin esim että olisi nimi elämänkirjassa ja saisi synnit anteeksi ja ei tarvitsisi vihan aikaan jäädä,pääsisi ylöstempaukseen mukaan jne mutta Jeesus taitaa olla vain mulle haavekuva,jeesus pelastaa ketkä haluaa ja vanhurskauttaa kenet tahtoo!

Vierailija
114/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vaunut.org/kuva/62891

"Keskiviikkona 8.8.1979 klo 23:30 Turusta tullut laivapikajuna oli menossa laituriin 10 kun juna Martinlaaksoon lähti laiturista 12 ja törmäsi Linnunlaulussa Turun junaan"

"Tämä Martinlaaksoon matkalla ollut juna ajoi punaisen opastimen ohi ja törmäsi Turun laivapikajunan liitevaunun kylkeen. Törmäyksessä sa surmansa kaksi laivapikajunan matkustajaa ja loukkaantui 12 henkeä."

----

Istuin tuossa M-junan etummaisessa vaunussa tuon avoimen ikkunan kohdalla. Törmäyksessä vaunu ensin heilahti rajusti ja tippui sitten raiteilta ratapölkkyjen päälle jossa ryskyimme hirvittävästi  hyvän matkaa! Kiintyvyysvoimat olivat erittäin suuria, ei auttanut käsin kiinni pitäminen! Kun ryske viimein vaimeni, olin konnarin kanssa nokikkain istuinten alla! Minä sanoin että taisimme ajaa metsään, konnari että tormäsimme johonkin!

Vaunu oli kaatumaisillaan, toinen puoli hiekalla.

Yritin siitä ulos mutta oli vaikeaa 45 asteen kallistuman vuoksi, ovikin piti työntää väkisin auki!

Meidän M-juna oli törmäyksessä noussut laivapikajunan vaunun telin päälle ja pyyhkinyt sen puolen seinän ja penkkirivin kokonaan pois. Joitakin verisiä raatoja virui siellä, yhdeltäkin naiselta pulppusi verta valtoimenaan kaulasta!

====

Toinen paha onnettomuus sattui minulle 70-luvulla, jolloin ajoin autollani yli satasen vauhdissa ulos 4-tieltä,  radiota säätäessäni. Ensin lennettiin ilmassa kymmeniä metrejä, sitten kyljellään ja lopuksi kaksi kertaa katon kautta ympäri! Siinäkin kiihtyvyysvoimat olivat niin suuria että oli sama pitikö käsin kiinni jostain vai ei! Autosta tuli chopattu malli!

Vierailija
115/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntynyt juutalaiseksi. Oli aikamoinen prosessi. Vähän samaa tapaan kuin Charlotte Sinkkuelämässä.

Vierailija
116/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin leskeksi ja yksinhuoltajaksi 19-vuotiaana.

Voi ei, mikä kohtalo, otan osaa.

Mummini jäi myös leskeksi ja yksinhuoltajaksi 19-vuotiaana. Hän meni myyjättäreksi hattukauppaan ja siellä hän tapasi tulevan rikkaan liikemiehen Helsingissä vuonna 1930.  Tapio Rautavaaran laulu myyjättären sinisistä silmistä muistuttaa aina mummiani ja kohtalon katseesta.  Isoisän olkihattu ja todellinen romanssi. 

Vierailija
117/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maksansiirrossa kaksi vuotta sitten.  Lähes poikkeuksetta maksansiirtoja tehdään muille kuin alkkiksille, vaikka itse asiassa raitistuneen alkkiksen ennusteet on paremmat kuin muilla. Lääkärit eivaan halua. 

Minulla oli ja on autoimmuunihepatiitti, en ryypännyt ennen enkä jälkeenkään, mutta nyt on kyllä lupa ottaa kalja silloin tällöin koska ei ole mitään alkoholihistoriaa sairauden takana.  

Vierailija
118/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kääntynyt juutalaiseksi. Oli aikamoinen prosessi. Vähän samaa tapaan kuin Charlotte Sinkkuelämässä.

se nimenomaan ei ole sellainen prosessi. Siihen ei liity mitään päälleliimattua dramatiikkaa ovien paukutuksineen nenän edessä tai rabbin kotiin änkeämistä yms. Se sujuu ihan selkeän suunnitelman mukaan. Se oli mun elämäni kauneimpia kokemuksia.

Vierailija
119/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettänyt isovanhempani ja isäni, äitini. Käynyt läpi avosydänleikkauksen, kasvohalvauksen, pari psykoosia... Kaikki 43 ikävuoteen.

Vierailija
120/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut työpaikkaa ihan hiton monta kertaa. Kymmeniä paikkoja, koska en viihtynyt missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi