Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
äitini yritti tappaa isäni sukkapuikolla. Joutui sen jälkeen vähäksi aikaa suljetulle osastolle ja sitten laitoksiin.
Nyt edesmennyt. Isä elossa.
Oon ollut mielisairaalassa pakkohoidossa.
Mä olen ollut noin 14 vuotta yksin. Ei ystäviä, ei sukupuolielämää. En mä tiedä olenko mä menettänyt jotakin. Ainakaan mulla ei ole sydänsuruja.
Minua on kidutettu psykologisesti ja fyysisesti Suomessa.
En oo sairastunut vaikka rokotuksiin nolla ja en käytä maski koska paha keuhkoahtaumatauti
Aloin säästäjäksi n. 9 vuotiaana, ilman ulkopuolisitta painostuksitta.
Miks jotkut alapeukuttaa joidenkin huonoja kokemuksia? Todella outoa.
Olen ylittänyt Yhdysvaltain ja Kanadan rajan laittomasti ollessani 18-vuotiaana vaihdossa. Menimme porukalla ostamaan alkoholia, sillä Yhdysvalloissa ikäraja on 21 ja Kanadassa 18.
Vierailija kirjoitti:
Miks jotkut alapeukuttaa joidenkin huonoja kokemuksia? Todella outoa.
Varmaankin siksi että asia ei heidän mielestään ole sellainen minkä vain yksi olisi kokenut.
Olen ollut japanilaisessa tv-tietovisassa kilpailijana.
Ollut eka mies 30-vuotiaalle neitsyelle.
Ylemmästä tuli mieleen, että oon tehny laittoman rajanylityksen kahdesti viien minuutin sisään. Humalassa, tulossa ruotsista ja kiipesin aidan yli, rajavartiostosetä lähtee käveleen kohti ja kiipeän takas. Se sanoo että soosoo tms, lähtee käveleen pois päin ja kiipeän uudestaan aidan yli
Mun penis ei koskaan kasvanut. Se on edelleen kuin vastasyntyneellä. M36.
Nain VIIDEN lapsen leskimiehen. Itselläni ei ole lapsia. olin 24v