Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1081/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 16-lapsisen perheen lapsi numero 11, minulla on siis 10 vanhempaa ja 5 nuorempaa sisarusta.

Luin "10 vanhempaa"... 😳

Vierailija
1082/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vuonna 1997 ollessani 12-vuotias todella kovia vatsakipuja, joiden syyksi epäiltiin umpisuolentulehdusta, mutta sairaalassa todettiin että olenkin raskaana. Lapsi syntyi sektiolla enkä ole nähnyt häntä koskaan enkä ole saanut tietää hänestä mitään. En nimeä, sukupuolta, missä hän on nyt ja onko hän enää edes elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa oikean narsistin kanssa, ennen sitä että siitä tuli joka exän diagnoosi.

Vierailija
1084/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena samassa huoneessa mammani kanssa, kun hän veti viimeiset henkäyksensä. Muu perhe oli ulkona. Jahas, no toivottavasti minua ei tästä tunnisteta :D

Vierailija
1085/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.

Miten voit tuntea heidät jos he eivät tunne sinua?

Vierailija
1086/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieroailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.

Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.

Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.

Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.

Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.

Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.

Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.

Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.

Mäyrä tai jopa Ahma. Onnea sinulla oli.

Ei kumpikaan. Mäyrällä on raidat päässä. Ahma on harvinainen suurpeto, eikä siihen taatusti törmää Etelä-Suomessa.

Kyllä siihen voi törmätä melkein missä vaan harvinaisuutena.

Parhaiten noihin tuntomerkkeihin sopii saukko.

Vierailija
1087/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on raiskattu, 17-vuotiaana. Ei seksikokemuksia sen jälkeen.

Vierailija
1088/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoleni toimii hieman arvaamattomasti, joten olen useamman kerran joutunut kesken ulkoilun kakkaamaan siihen, missä olen sattunutkaan olemaan. Omituisimmat tapaukset sattuivat keskellä metsää, jossa ei tosin ollut kukaan näkemässä, mutta 1. tapauksessa puhuin samalla puhelimessa ja sovin kotitilan myynnistä, samalla kun kyykistelin pöpelikössä ja peräpääni piti hirveää ruplatusta. 2. tapauksessa olin liikkeellä talvella, eikä kerrassaan mitään pyyhepaperiksi sopivaa ollut mukana, joten puristelin lumesta palloja, joita käytin pyyhkimiseen (en voi suositella kenenkään kokeilevan). 3. tapauksessa koirani tuli ja söi pökäleen kuin makkaran tai muun paremmankin herkun. Luultavasti vatsantoimintani jatkuu yhtä yllättävänä edelleen, joten lisää noloja tilanteita lienee tulevaisuudessakin luvassa.

Vierailija
1089/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on osoitettu aseella päähän kaksi kertaa.

Vierailija
1090/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin lääkäriin! Hän ei minuun😢

Vierailija
1091/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vei neitsyyteni, kun olin 10 v. Hän oli 13 v.

Vierailija
1092/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut selibaatissa viimeiset kuusi vuotta.

Olen ollut selibaatissa 23 ja puoli vuotta.

Vierailija
1093/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieroailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.

Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.

Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.

Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.

Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.

Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.

Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.

Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.

Mäyrä tai jopa Ahma. Onnea sinulla oli.

Ei kumpikaan. Mäyrällä on raidat päässä. Ahma on harvinainen suurpeto, eikä siihen taatusti törmää Etelä-Suomessa.

Kyllä siihen voi törmätä melkein missä vaan harvinaisuutena.

Parhaiten noihin tuntomerkkeihin sopii saukko.

Näin mä ajattelin kanssa. Se oli varmaan kantava naaras, oli niin pyöreä mahastaan ja liikkui kömpelösti. Ei ollut lähellä vettä, metsän reunassa, asutusalueella.

Se loikkasi, inahti ja narskautti kiinni keskisormen tyveen. Sitten parahdin minä ja eläin loikki tiehensä.

Tuli vain yksi pieni kuunsirpin muotoinen reikä.

Eläin oli mielestäni paksuturkkisen näköinen, mustanharmaa. Jotenkin suloisen näköinen. Siitä varmaan kuningasajatus silittää sitä, kun se pysähtyi🙄 istumaan takajalkojensa varaan.

Vierailija
1094/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 9-vuotiaana ja kaksoset 12-vuotiaana. Nyt olen 14v ja taas raskaana.

Vierailija
1095/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mieheni kanssa ulosotossa lähen 200 000 markkaa hänen yrityksensä velkoja, nyt kaikki on hoidettu ja luottotiedot palautuneet. No joo, tiedän että aika monella on isoja velkoja mennyt ulosottoon, mutta meidän tilanteessa se on positiivista, että ne on saatu hoidettua eikä velkajärjestelyyn ole jouduttu tai konkurssia tullut. Yritystoiminta tosin loppui, mutta olemme nyt tavallisessa palkkatyössä molemmat. Yritystoiminnan pankkilainoja makselemme silti varmaan hautaan asti, ja sinne meneekin suurin osa tuloistamme.

Vierailija
1096/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvänäkijä. Sain lahjan kun luin pari aihetta koskevaa kirjaa. Pidän istuntoja ja tilaisuuksia ympäri Suomen, ihmiset maksavat niistä minulle. Helkutin hyvä bisnes. Ne vielä uskoo juttujani

Vierailija
1097/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään masturboinut neljä kertaa. Uskon kuuluvani vähemmistöön ikäluokassani.

M46

Älä huoli. Ihan normii perussettii. Testot kunnossa. Ei oo keneltäkään pois.

Vierailija
1098/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.

Voiko avaimilla "murtautua"?

Vierailija
1099/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin Keski-Ranskassa pienessä kaupungissa 1980-luvulla eräässä kansainvälisessä järjestössä. Koska Suomi ei kuulunut EYhyn silloin, jouduin hakemaan työskentelyviisumin Ranskan suurlähetystöstä Helsingistä silloin. Pienessä kaupungissa ei ollut lainkaan turismia. Niinpä kun menin pankkiin kaupungissa hoitamaan raha-asioitani, pankinjohtaja pyysi minua juomaan kahvia kanssani työhuoneessaan. Olin eksoottinen, kun tulin Suomesta. Olin järjestön ensimmäinen Skandinavian maista tullut työntekijä. Kaikki muut työntekijät olivat Keski-Euroopasta tai Ranskasta tai Kanadasta. Rakastin sitä työpaikkaa ja he rakastivat minua. Se oli elämäni paras työkokemus.

Vierailija
1100/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin 600-grammaisena ja sain syntyessäni 0 pistettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän