Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
801/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tilaisuudessa, jossa olin ainoa eurooppalainen ja valkoihoinen.

Tuo oli jokapaivainen tapahtuma kun asuin Intiassa kuusi vuotta.

Ihan vapaaehtoisesti?

Vierailija
802/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kummipojan (keskonen) ristiäisissä Naistenklinikalla. Renny Harlin ja Geena Davis tulivat huoneeseen ja osallistuivat ristiäisiin.

Olin Dubaissa uimassa delfiinien kanssa. Pukuhuoneessa viereeni tuli Zinedine Zidane, joka otti märkäpuvun pois ja vaihtoi siviilit päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut avoliitossa ystäväni miehen kanssa ystäväni pyynnöstä kun olin asumuserossa omasta miehestäni.

Vierailija
804/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen oksentanut lautaselle ranskalaisen perheen illallisella

Teit ihan oikein. Yritettiinkö sinua pakkosyöttää sammakoilla?

Vierailija
805/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakollinen xx kirjoitti:

Olen asunut avoliitossa ystäväni miehen kanssa ystäväni pyynnöstä kun olin asumuserossa omasta miehestäni.

Tietyntyyppiset naiset saavat ystävien miesten kierrättämisestä kiksejä. En ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
806/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 2011 kirjoitti:

Vietin 50v. Las Vegasissa.Kerrakin tein jotain oikeaan aikaan oikeassa paikassa!

Niin minäkin. Hyvin ikimuistoinen reissu. 

Vierailija
807/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äxy kirjoitti:

Synnyin 80-luvulla keskosena 1,3 kiloisena. Minulta on nuorena leikattu toinen keuhko pois.

Mun lapsi on syntynyt 2016 rv 24+3, syntymäpainona 580g ja 30 cm.

Toinen keuhko poistettu myös, samoin noin metrin verran ohutsuolta. Ensimmäinen elinvuosi kokonaan sairaalassa.

Meillä selviytyminen otti tosi koville, mutta tosi hienoja taikoja on keskoshoidossa osattu tehdä jo 80-luvulla, kun sua on osattu noin hienosti jo silloin auttaa!

Vierailija
808/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, ettei kumppania löydä kotona istumalla ja ettei kukaan tule ovelta hakemaan.

Tulipas!

Naapurin yh-isä kävi monesti hakemassa lapsiaan luotani, olivat leikkimässä omieni kanssa.

Vähän ihmettelin, kun lapset olisivat osanneet muutaman metrin kulkea omaan kotiinsa muutenkin.

Tätä jatkui puoli vuotta ja sitten kysyi kahville. Oli kuulemma jo pitkään tehnyt itseään tykö, mutta en ollut ymmärtänyt asiaa. Siitä se sitten alkoi.

Vierailija
809/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastin yhden työkaverin hengen Heimlichin otteella, olisi tukehtunut muuten.

Se olisikin ollut unheimlich.

Vierailija
810/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on julkaistu paskajuttu arvostetulla sivustolla ilman haastattelua ja faktojen tarkistusta.

Onneksi ketään ei kiinnostanut.

En ole ennen kuullutkaan "arvostetusta" sivustosta, jossa julkaistaan "paskajuttuja"...

Vierailija
811/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kommentti hukkuu varmaan tänne mutta kirjoitetaan kuitenkin.

Myin nettissä päihteitä 4 miljoonan edestä euroopassa. Voitto prosentti oli keskimäärin 40% kryptorahana.

Yhtenä päivänä päätin lopettaa ja jättää hommat. 6 kk myöhemmin kaikki muut kolleegani jäivät kiinni ja istuvat tiilenpäitä lukemassa.

Muutin itse ulkomaille. Olen naimisissa ja odotan ensinmäistä lastani.

Muille sanon että teen IT-alalla töitä vaikka töihin en enää aio mennä.

Joka päivä kun lähden kävelylle otan kolikoita taskuuni ja jos näen paikallisia jolla on kuluneet vaattet annan heille pari kolikkoa jotka riittävät soppaan ja kahvikuppiin.  Toivon että jokainen kolikko kasvattaa minun karmaa sille päivälle kun sitä eniten tarvitsen.

Kiitos kuin luit.

Vierailija
812/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudenriito ja ryöstö ulkomailla , aikuisena ulkomailla.

Vierailija
813/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensan testit mittaavat nimenomaan kulttuuriepäsidonnaisesti yleisälykkyyttä. Jos olisi olemassa jotakin parempaa testiä sen mittaamiseen, sellainen olisi luotu. Samoin olisi luotu testejä, jotka suosisivat muitakin kuin kuolleita, keski-ikäisiä, valkoisia miehiä.

Mutta ei ole. Päätelkää loput itse.

Niin, pitäisi kehittää testi, jonka mukaan maailman älykkäimmät ihmiset ovat afrikkalaisia, niin kaikki olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
814/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastin yhden työkaverin hengen Heimlichin otteella, olisi tukehtunut muuten.

Kukakohan alanuolittaa tuota, erittäin hieno teko.

Vierailija
815/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies pyysi luokseen puistonpenkille ja antoi 100 euroa keskellä päivää lahjaksi.

Ensin sanoin, että enhän voi tuota ottaa, hän halusi auttaa, hän käski ottaa rahan, ei muuta.

Olin erittäin vaikeassa tilanteessa rahallisesti, taskussa vain muutama pieni kolikko, tili tyhjänä. Kiitos!!!!!!!!!!

Vierailija
816/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin alaikäisenä mummoksi ja kävin ostamassa kaupasta kavereille juomia. Onnistuin ja papereita ei kysytty. Tämän jälkeen juoksin parkkipaikalla kaverini luokse ja hypin innosta. Sain paljon outoja katseita ja olihan se varmasti näky muille, kun mummo lähtee täyttä vauhtia juoksemaan..

Vierailija
817/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kirjan niistä asioista mitä on tapahtunut elämän aikana.

Vierailija
818/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin kirjan niistä asioista mitä on tapahtunut elämän aikana.

Voisin kirjoittaa monta kirjaa.

Vierailija
819/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt kädessä kiiltomatoa, en tiennyt että niitä on suomessa, oli hieno.

Minä myös :) Montakin kiiltomatoa. Olen nähnyt niitä kahdessa eri maakunnassa Suomessa. Kiiltomadot on kauniita.

Vierailija
820/2016 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt kädessä kiiltomatoa, en tiennyt että niitä on suomessa, oli hieno.

Minä myös :) Montakin kiiltomatoa. Olen nähnyt niitä kahdessa eri maakunnassa Suomessa. Kiiltomadot on kauniita.

Minäkin olen! Vanhempieni mökillä niitä on vaikka muille jakaa. Kivoja ja kauniita otuksia ovat 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi