Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1362)
Katson, heidän videoistaan tulee hyvälle tuulelle <3
Vierailija kirjoitti:
En koska tuo Lotta on niin superärsyttävä.
Ite oot.
Katsoin aluksi. Jostain syystä oon niin ankea että en enää kun kaupallistui, vaikka sehän se tarkoitus Lotalla kai olikin. Pappa on ihana. En myöskään pitänyt Lotan lukutyylistä.
vaikka arvostan ideaa.
Mitenhän ei yllätä negat tällä palstalla?
No en, heti poistin feedistä. En vaan jaksa. Oon varmaan negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
No en, heti poistin feedistä. En vaan jaksa. Oon varmaan negatiivinen?
Niinpä, mutta älä välitä. Täällä suurin osa on.
Lottaa halusin seurata. Ihana nainen.
Noiden aika meni jo, se in nyt ohi se tähdenlento
Ihan huippu tyyppi ja pappa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aluksi. Jostain syystä oon niin ankea että en enää kun kaupallistui, vaikka sehän se tarkoitus Lotalla kai olikin. Pappa on ihana. En myöskään pitänyt Lotan lukutyylistä.
vaikka arvostan ideaa.
Onko videoissa nykyään paljon mainoksia?
Kyselee YouTube Premium käyttäjä.
Oispa mullakin pappa vielä elossa :(
Lotta on superihminen. Fiksu, opiskelee ulkomailla, osaa montaa kieltä. Tubettaakin. Varakkaasta perheestä. Nyt pappakin otettu mukaan glitteriin.
Pappa ihana, lotasta tulee fiilis että tekopirteä, vähän kuin lässyttää Papalle kun se on niin vanha, ei vaikuta aidolta kommunikoinnilta tuommoinen virne naamalla. Toki voi olla hänen oikea habitus mutta siihen minulla jäi se katselu. Kuunnella voin jos ei kuvaa katsele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka arvostan ideaa.
Onko videoissa nykyään paljon mainoksia?
Kyselee YouTube Premium käyttäjä.
En tiedä tästä tapauksesta, mutta yleisellä tasoilla voin kommentoida, että kyllä, lyhyen ajan sisällä Youtuben tuputtamien mainosten määrä on selvästi lisääntynyt.
En koska tuo Lotta on niin superärsyttävä.