Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tilaisuudessa, jossa olin ainoa eurooppalainen ja valkoihoinen.
Asun Kiinassa ja tätä tapahtuu mulle joka päivä 😁
Vierailija kirjoitti:
Tyhjätasku kirjoitti:
Erosin mutta nainen ei pyytänyt elatusmaksuja.
Siis et ole pitänyt lapsestasi huolta rahallisesti ja tehnyt omaa osaasi nostaaksesi oman lapsesi elintasoa. Itse en tuollaista kehtaisi tunnustaa edes nimettömällä palstalla.
Ai että se tarkoittaa automaattisesti, etten pidä lapsen taloudesta huolta jos ne rahat ei mene äidin lompakon kautta? Kyllä se lapsi ihan kaiken saa minun luonani mitä tarvitsee, vaatteet, pelit vehkeet ja harrastukset. Siihen ei tarvita äidin lompakkoa välikädeksi. Samoin hoituu koulukiusaajat, sukuloinnit ja käden taitojen ja vastuiden opettelu yhdessä. Se oilin minä joka opetti muksun laskemaan ja lukemaankin :) mutta kehut sikseen. Koen olevani onnekas. Joo tiedän että muillakin voi olla sama tilanne että kulut puoliks jne jne mutta harvinaistahan tämä on. Sitä kyllä hatunnosto muuten niin ihanalle exälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon elänyt asunnottomana Barcelonassa.
Samoin! :) Ja muutama muukin suomalainen on.
Lisätään tähän että en ollut turisti, en asunut missään kommuunissa tai hostellissa tai kavereiden luona kuin satunnaisesti. Enkä käyttänyt huumeita vaikka löysin kadulta kavereita jotka käyttivät huumeita. Kiitos heidän selvisin, koska he osasivat kerjätä ja varastaa ruokaa. Teltta mulla oli. Tähän liittyi epäonnisten sattumusten sarja.
Olen useamman lapsen äiti, lapset asuvat nyt isällään ja minä maksan elatusmaksuja. Kohta lapset muuttavat taas minulle enkä tule tarvitsemaan mitään tukia yhteiskunnalta vaikka monilapsisen perheen yh olenkin. Palkkani on n. 3000 euroa brutto mutta minulla on edellisestä asunnostani vuokratuloja ja osakesäästöistä osinkotuloja. Lasten isä luonnollisestikin hoitaa elatusmaksunsa.
Olen lapsena juossut pelkässä yöpaidassa avojaloin talvipakkasessa pakoon isäpuoltani joka jahtasi minua haulikon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen useamman lapsen äiti, lapset asuvat nyt isällään ja minä maksan elatusmaksuja. Kohta lapset muuttavat taas minulle enkä tule tarvitsemaan mitään tukia yhteiskunnalta vaikka monilapsisen perheen yh olenkin. Palkkani on n. 3000 euroa brutto mutta minulla on edellisestä asunnostani vuokratuloja ja osakesäästöistä osinkotuloja. Lasten isä luonnollisestikin hoitaa elatusmaksunsa.
Lapset muuttavat eestaas...? Ookoo....
Vierailija kirjoitti:
Lapsellani oli aivokasvain.
Minun lapsellani on nytkin. Ei voi poistaa, liian pahassa paikassa.
Pikkuveljeni harrasti seksiä pakolla kanssani kun olin esiteini. Ja asia ei edennyt mihinkään ja siitä ei saanut puhua.
Synnyin yhtenä epäidenttisistä kolmosista jotka saivat alkunsa luomusti ilman mitään hedelmöityshoitoja tai muita hoitoja. Vanhemmat halusivat vielä yhden lapsen ja heille kerrottiin että tulossa olisi kaksoset mutta synnytyksessä selvisi että lapsia onkin kolme. Tämä tapahtui 1970-luvun lopussa. Keskosina synnyimme, olimme jokainen useamman viikon keskolassa mutta kaikki selvisimme elossa ilman kolmoisuudesta tai keskoisuudesta johtuneita vammoja tai sairauksia.
Löysin mieheni veljen hirttäytyneenä
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kahvia kuningattaren kanssa.
Minä juon joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt kädessä kiiltomatoa, en tiennyt että niitä on suomessa, oli hieno.
Minä myös :) Montakin kiiltomatoa. Olen nähnyt niitä kahdessa eri maakunnassa Suomessa. Kiiltomadot on kauniita.
Parin sadan metrin päässä kotiovestani on kiiltomatoja. Asun Helsingissä. Eivät ne ole harvinaisia eteläisissä Suomessa. Itse asiassa kiiltomato on etelässä luokiteltu melko yleiseksi. Niitä on vain katuvalojen täyttämässä kaupungissa vaikeampi havaita kuin maaseudulla. Valosaaste häiritsee kiiltomatokoiraita, joiden on vaikeampi erottaa naaraan hehkua. Naaraat piilottelevatkin usein pimeillä alueilla. Siellä koiras erottaa niiden hehkun. Helsinkiläiset eivät useinkaan kulje katulamputtomilla alueilla öisin, joten he eivät koskaan näe niitä. Onneksi nuo lähistölläni elelevät kiiltomadot ovat löytäneet pimeän paikan, jossa hehkua. Ilmeisesti ihan hyvä paikka, kun joka vuosi siellä kiiltelee useita naaraita kerrallaan.
harrastin seksiä amerikkalaiSen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olen kantanut lapseni väkisin päivystykseen ja kieltäytynyt lähtemästä pois ennen kuin hänet otetaan psykiatriselle osastolle.
Toivon kaikesta sydämestäni, että kukaan joutuisi kokemaam samaa <3
Minä olen vienyt sukulaiseni psykiatriseen hoitoon M1-lähetteellä, yritti putkassa hirttaytyä rintaliiveihinsä.
Olen laulanut äidilleni lapsuuteni jokailtaisen iltalaulun hänen kuolemansa hetkellä.
Kymmenen ikäisenä minua ammuttiin ilmakiväärillä, hauli on vieläkin päässäni.
Olen synnyttänyt kaikki viisi lasta kaksi päivää ennen laskettua aikaa eli 39+5
UFF:n joku isopomo on kommentoinut UFF:lle tekemääni yksittäistä vaatelahjoitusta sanomalehdessä. Se taisi myös näkyä artikkelin kuvassa, tämän haastatellun miehen takana.