Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
821/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elänyt asunnottomana Barcelonassa.

Vierailija
822/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana sain viettää viikonloppuja yksin saaressa.

Siellä pääsin eroon pimeän pelostani ja opein

tulemaan toimeen itseni kanssa,karun luonnon keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harasoo kirjoitti:

Sain katiskalla kahren kilon hauen.

Ja mä olen saanut tuulastamalla 4,5 kiloisen.

Vierailija
824/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynyt Tarja Haloselle torilla kaksi litraa mansikoita. Hän maksoi satasella ja sanoi "pidä loput" Kelpasi opiskelijana :)

Vierailija
825/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen semmoinen Bud Spencermäisen isohko mies. MInulle tarjottiin isohko summa rahaa että t a p p a i s i n jonkun. Tuon jälkeen ei huvittanut enää lähteä baareihin

Vierailija
826/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen semmoinen Bud Spencermäisen isohko mies. MInulle tarjottiin isohko summa rahaa että t a p p a i s i n jonkun. Tuon jälkeen ei huvittanut enää lähteä baareihin

Ensikertalaisena ei kuulemma olisi tarvinnut edes istua kovin kauan. En tarttunut tarjoukseen jostain kumman syystä.

Vierailija
827/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin mutta nainen ei pyytänyt elatusmaksuja.

Vierailija
828/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt seksityötä vapaasta tahdostani.

Vierailija
829/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt auton alle kolme kertaa.

Vierailija
830/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on julkaistu paskajuttu arvostetulla sivustolla ilman haastattelua ja faktojen tarkistusta.

Onneksi ketään ei kiinnostanut.

En ole ennen kuullutkaan "arvostetusta" sivustosta, jossa julkaistaan "paskajuttuja"...

En minäkään olisi uskonut päätyväni sinne ja vielä niin tyhmään artikkeliin.

No, jutun alkuunpanijat ja heidän free lancer-kätyrinsä eivät älyllä loistaneet hekään.

Vierailija
831/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tunnistamattoman lentävän objektin, josta kirjoitettiin lehdessä.

Olen saanut etiäisen rakkaan ihmisen kuolemasta. 4 rakasta läheistä on tulleet tervehtimään minua kuolemansa jälkeen.

Uskon että lapsillani on suojelusenkelit. Heille on sattunut sellaisia läheltäpiti tilanteita, joissa olisi pitänyt käydä huonosti, mutta ihmeellisten sattumien kautta on selvitty säikähdyksellä. Kaatumisen yhteydessä on jostain ilmestynyt kohdalle pehmustetta ja sellaista joita en osaa selittää.

Olen lapsena rukoillut löytäväni jotain kadottamaani, josta olisi tullut selkäsauna jos en olisi löytänyt. Suljin silmäni ja kuljin kuin joku olisi johdattanut minua. Lopulta johdatus katosi ja avasin silmäni. Maassa oli kadottamani esine jalkojeni juuressa.

En silti saa halutessani yhteyttä tuonpuoleiseen, enkä saa rukoilemalla lottovoittoa tai uutta kallista autoa. En myöskään ole kyennyt toistamaan tuota lapsuuden etsintäjuttua. Enkä osaa selittää miksi silloin toimin kuten tein.

Vierailija
832/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tunnistamattoman lentävän objektin, josta kirjoitettiin lehdessä.

Olen saanut etiäisen rakkaan ihmisen kuolemasta. 4 rakasta läheistä on tulleet tervehtimään minua kuolemansa jälkeen.

Uskon että lapsillani on suojelusenkelit. Heille on sattunut sellaisia läheltäpiti tilanteita, joissa olisi pitänyt käydä huonosti, mutta ihmeellisten sattumien kautta on selvitty säikähdyksellä. Kaatumisen yhteydessä on jostain ilmestynyt kohdalle pehmustetta ja sellaista joita en osaa selittää.

Olen lapsena rukoillut löytäväni jotain kadottamaani, josta olisi tullut selkäsauna jos en olisi löytänyt. Suljin silmäni ja kuljin kuin joku olisi johdattanut minua. Lopulta johdatus katosi ja avasin silmäni. Maassa oli kadottamani esine jalkojeni juuressa.

En silti saa halutessani yhteyttä tuonpuoleiseen, enkä saa rukoilemalla lottovoittoa tai uutta kallista autoa. En myöskään ole kyennyt toistamaan tuota lapsuuden etsintäjuttua. Enkä osaa selittää miksi silloin toimin kuten tein.

Samanlaisia kokemuksia minullakin! Tuo kaatuminen esim. kenkuen nauhat tarttuivat toisiinsa, kaaduin suoraan naamalleni asfalttiin, tunsin kuin joku olisi ottanut kiinni, en loukannut mitenkään itseäni. Monta muuta ” enkelin” suojaamaa tilannetta tai ratkaisun löytämistä myös.

Vierailija
833/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin mieheni ex-vaimon hautajaisten muistotilaisuuden meidän kodissa.

Vierailija
834/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut tuntemattomalle kylppäriremontin vuokra-asuntoon.

En siten, että olisin itse tuhonnut kylppärin.

Vierailija
835/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjätasku kirjoitti:

Siis et ole pitänyt lapsestasi huolta rahallisesti ja tehnyt omaa osaasi nostaaksesi oman lapsesi elintasoa. Itse en tuollaista kehtaisi tunnustaa edes nimettömällä palstalla.

Vierailija
836/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon elänyt asunnottomana Barcelonassa.

Samoin! :) Ja muutama muukin suomalainen on.

Vierailija
837/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli päivä, jolloin olin tyytyväinen itseeni, työtovereihini, lapseeni ja kavereihini. No kaikki (muut) sukulaiset nyt tietysti ovat sietämättömiä aina, ja tänne kirjoittavat.

Vierailija
838/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hereillä anestesian aikana. 

Olen ollut samassa hississä George Clooneyn kanssa. 

Vierailija
839/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli päivä, jolloin olin tyytyväinen itseeni, työtovereihini, lapseeni ja kavereihini. No kaikki (muut) sukulaiset nyt tietysti ovat sietämättömiä aina, ja tänne kirjoittavat.

Olkoonkin se olisi sinulle itsellesi harvinainen tunne, niin muille se ei taida olla kovin harvinainen.

Kiitollisuutta ja tyytyväisyyttä voi harjoitella, ja kannattaakin jos se tuntuu vaikealta.

Vierailija
840/2016 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjätasku kirjoitti:

Siis et ole pitänyt lapsestasi huolta rahallisesti ja tehnyt omaa osaasi nostaaksesi oman lapsesi elintasoa. Itse en tuollaista kehtaisi tunnustaa edes nimettömällä palstalla.

Erosin, enkä pyytänyt ex-mieheltä elatusmaksuja. Tätä tapahtuu, kun nainen on itsenäinen ja haluaa tulla toimeen omillaan. Ja minä olin se, joka lapsen halusi ja lupasin, etten halua elatusmaksuja, jos erotaan. Pidin lupaukseni, eikä lapseni siitä kärsinyt.

Exään minulla oli hyvät välit, järjestin hänen muistotilaisuutensakin, en kuitenkaan omassa kodissani.

Olen siis eri kuin noista mainitteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme