Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
721/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin skitsofreniaan 16-vuotiaana ja jo sitä ennen oli muita mielenterveysongelmia ollut. Jouduin lopulta sairaalaan ja vasta siellä kävi ilmi että olen raskaana ja 7 kk odotusta täynnä. En muista mitään lapsestani nykyisin enkä tiedä hänen isäänsäkään. Pakkohoidossa olin pitkään sillä olin äärimmäisen itsetuhoinen ja lisäksi sekosin täysin kun lapseni vietiin. Olin aivan varma vuosia että menetin "hirviöille" hänet ja tilaisuuden tullen olin valmis vahingoittamaan henkilökuntaa. Onnistuin jopa kerran mutta onneksi hänelle ei jäänyt pysyviä vammoja tietääkseni. Ei siis ihme etten päässyt pois koska minä se hirviö olin eikä kukaan muu. 

Vierailija
722/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotossa 57 000 euroa. Vakava sairaus tuli, leikattiin ja näin ollen

yllättäin sairauseläkkeelle

31.12.21.

Tässä tämä elämä.

Elän vielä vaikkapa 30 vuotta, mutta työkyvyttömänä. En saa velkaani koskaan hoidetuksi.

N60 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt kymmenessä Etelä-Afrikan parhaassa ravintolassa.

-

No mä olen puolestani syönyt ainakin kolmessakymmenessä ihan tavallisessa Etelä-Afrikalaisessa ravintolassa. Uskalsitkos käydä Soweton aito-Afrikkalaisessa ravintolassa?

-

Mä olen viettänyt pari yötä Sowetossa sikäläisen tuttavani perheen luona. Yhden illan vietimme jotain paikallista viinaa nautiskellen salakapakka-tyylisessä mestassa ja olihan hauskaa. Siellä oli soittoniekkoja, yhdessä laulettiin, sain rummutellakin tosin en osannut kovinkaan hyvin. Aamuyöstä kävelin tuttavani kanssa Soweton kujia pitkin noin pari kilometriä heidän kotiinsa. Hävetti, kun mulle annettiin talon ainoa "makuuhuone" ja muut nukkuivat sohvalla ja lattialla.

Vierailija
724/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt maapallon viidellä lennolla ja olin matkalla yhteensä 3kk.

Vierailija
725/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata Kärkkäinen on ottanut mukta poskeen 90-luvulla jatkoilla.

Vierailija
726/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa Satu Lappi

Vierailija
727/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut buddhalaisessa temppelissä. En ole buddhalainen, jouduin sinne vahingossa. Aluksi oli vaikeaa kun ei ollenkaan ymmärtänyt munkkien tapoja ja sääntöjä, kaikki tuli ihan puskista. Ruokaa oli myös siellä aika vähän, jouduin syömään omenia naapurin omenapuusta, salaa.

Vierailija
728/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa Satu Lappi

Sanna Suutari Mulla ja Tea Khalifa oli lähellä

Vierailija
729/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut buddhalaisessa temppelissä. En ole buddhalainen, jouduin sinne vahingossa. Aluksi oli vaikeaa kun ei ollenkaan ymmärtänyt munkkien tapoja ja sääntöjä, kaikki tuli ihan puskista. Ruokaa oli myös siellä aika vähän, jouduin syömään omenia naapurin omenapuusta, salaa.

Olin buddhalaisessa temppelissä 3 yötä aikoinani, kun vähän 'seikkailin' elämässäni

Vierailija
730/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Johnson on puhunut mulle ja olen nähnyt Michael Jacksonin. Molemmat Pariisin Disneylandissa, jossa olin töissä. 

Olen ollut syömässä Forumissa, kun ylemmistä kerroksista hyppäsi ihminen itsemurhatarkoituksessa alakertaan, lähelle ravintolaa. Korvan sisältä valui verta, muodostui lätäköksi pään viereen ja näin kun apua tuli. Ei maistunut ruoka enää sen jälkeen. 

Vierailija
731/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Stallonen ja Harlinin kanssa viereisessä pöydässä.

Olen kussut samalla pisuaarilla Tony Halmeen kanssa.

Vierailija
732/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun ihminen hyppäsi junan alle ja hänen päänsä irtosi. Lompakon löysin ja annoin sen poliisille.

Vierailija
733/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irrottanut hirtäytyneen ihmisen kaksi eri kertaa köydestä. Kerran töissä ja kerran vapaa-ajalla

Vierailija
734/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen julkaissut tieteellisen artikkelin 23-vuotiaana.

Vierailija
735/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.

No olisiko syytä kertoa?? Olisi ainakin reilua kaikille osapuolille, varsinkin lapselle.

Vierailija
736/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tilaisuudessa, jossa olin ainoa eurooppalainen ja valkoihoinen.

Vierailija
737/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut villin suden keskellä metsää ja tuijoteltiin muutama hetki toisiamme ennen kuin se jatkoi matkaansa.

Vierailija
738/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut tutkinto-opiskelijan asemassa viittä eri alaa pääaineena, kolmessa eri yliopistossa. Olen kuitenkin "vain" tuplamaisteri.

Vierailija
739/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut Nhl tähden kanssa lätkää samassa jengissä lapsena

Vierailija
740/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kädessä kiiltomatoa, en tiennyt että niitä on suomessa, oli hieno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi