Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Ulosotossa 57 000 euroa. Vakava sairaus tuli, leikattiin ja näin ollen
yllättäin sairauseläkkeelle
31.12.21.
Tässä tämä elämä.
Elän vielä vaikkapa 30 vuotta, mutta työkyvyttömänä. En saa velkaani koskaan hoidetuksi.
N60 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt kymmenessä Etelä-Afrikan parhaassa ravintolassa.
-
No mä olen puolestani syönyt ainakin kolmessakymmenessä ihan tavallisessa Etelä-Afrikalaisessa ravintolassa. Uskalsitkos käydä Soweton aito-Afrikkalaisessa ravintolassa?
-
Mä olen viettänyt pari yötä Sowetossa sikäläisen tuttavani perheen luona. Yhden illan vietimme jotain paikallista viinaa nautiskellen salakapakka-tyylisessä mestassa ja olihan hauskaa. Siellä oli soittoniekkoja, yhdessä laulettiin, sain rummutellakin tosin en osannut kovinkaan hyvin. Aamuyöstä kävelin tuttavani kanssa Soweton kujia pitkin noin pari kilometriä heidän kotiinsa. Hävetti, kun mulle annettiin talon ainoa "makuuhuone" ja muut nukkuivat sohvalla ja lattialla.
Olen kiertänyt maapallon viidellä lennolla ja olin matkalla yhteensä 3kk.
Kata Kärkkäinen on ottanut mukta poskeen 90-luvulla jatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Multa Satu Lappi
Olen asunut buddhalaisessa temppelissä. En ole buddhalainen, jouduin sinne vahingossa. Aluksi oli vaikeaa kun ei ollenkaan ymmärtänyt munkkien tapoja ja sääntöjä, kaikki tuli ihan puskista. Ruokaa oli myös siellä aika vähän, jouduin syömään omenia naapurin omenapuusta, salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa Satu Lappi
Sanna Suutari Mulla ja Tea Khalifa oli lähellä
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut buddhalaisessa temppelissä. En ole buddhalainen, jouduin sinne vahingossa. Aluksi oli vaikeaa kun ei ollenkaan ymmärtänyt munkkien tapoja ja sääntöjä, kaikki tuli ihan puskista. Ruokaa oli myös siellä aika vähän, jouduin syömään omenia naapurin omenapuusta, salaa.
Olin buddhalaisessa temppelissä 3 yötä aikoinani, kun vähän 'seikkailin' elämässäni
Don Johnson on puhunut mulle ja olen nähnyt Michael Jacksonin. Molemmat Pariisin Disneylandissa, jossa olin töissä.
Olen ollut syömässä Forumissa, kun ylemmistä kerroksista hyppäsi ihminen itsemurhatarkoituksessa alakertaan, lähelle ravintolaa. Korvan sisältä valui verta, muodostui lätäköksi pään viereen ja näin kun apua tuli. Ei maistunut ruoka enää sen jälkeen.
Olen syönyt Stallonen ja Harlinin kanssa viereisessä pöydässä.
Olen kussut samalla pisuaarilla Tony Halmeen kanssa.
Olen nähnyt kun ihminen hyppäsi junan alle ja hänen päänsä irtosi. Lompakon löysin ja annoin sen poliisille.
Olen irrottanut hirtäytyneen ihmisen kaksi eri kertaa köydestä. Kerran töissä ja kerran vapaa-ajalla
Olen julkaissut tieteellisen artikkelin 23-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.
No olisiko syytä kertoa?? Olisi ainakin reilua kaikille osapuolille, varsinkin lapselle.
Olen ollut tilaisuudessa, jossa olin ainoa eurooppalainen ja valkoihoinen.
Olen kohdannut villin suden keskellä metsää ja tuijoteltiin muutama hetki toisiamme ennen kuin se jatkoi matkaansa.
Olen opiskellut tutkinto-opiskelijan asemassa viittä eri alaa pääaineena, kolmessa eri yliopistossa. Olen kuitenkin "vain" tuplamaisteri.
Olen pelannut Nhl tähden kanssa lätkää samassa jengissä lapsena
Olen pitänyt kädessä kiiltomatoa, en tiennyt että niitä on suomessa, oli hieno.
Sairastuin skitsofreniaan 16-vuotiaana ja jo sitä ennen oli muita mielenterveysongelmia ollut. Jouduin lopulta sairaalaan ja vasta siellä kävi ilmi että olen raskaana ja 7 kk odotusta täynnä. En muista mitään lapsestani nykyisin enkä tiedä hänen isäänsäkään. Pakkohoidossa olin pitkään sillä olin äärimmäisen itsetuhoinen ja lisäksi sekosin täysin kun lapseni vietiin. Olin aivan varma vuosia että menetin "hirviöille" hänet ja tilaisuuden tullen olin valmis vahingoittamaan henkilökuntaa. Onnistuin jopa kerran mutta onneksi hänelle ei jäänyt pysyviä vammoja tietääkseni. Ei siis ihme etten päässyt pois koska minä se hirviö olin eikä kukaan muu.