Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Tavannut Benedict Cumberbatchin ulkomailla.
Spontaani aivolaskimotukos kahdesti.
Olen ollut Islannin presidentin hovimestarin vieraana, siinä presidentin asumuksen vieressä =D
Olen suomen nuorin puukotuksen uhri
Keisarin leikkauksen tehnyt lääkäri veti silmäkulman sekä otsan auki
Tulis kyllä haloo jos kertoisin.
Seurannut monta vuotta niin kuninkaallisten kuin muiden maailman starojen ja miljardöörien elämää hyvin läheltä. Loppupäätelmä: ei raha, valta, korkea asema tuo onnellisuutta. Päinvastoin. Onnettomampia ihmisiä ei ole. Poikkeuksiakin tietty on, mutta vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.
Miten sä sitten voit sen tietää? Jos oli ns vieras adoptio, niin eihän biologisten vanhempien tietoja anneta adoptiovanhemmillekaan. Voitko kertoa, mikä tässä on taustana?
En jaksa tarkistaa, olenko tähän ketjuun kirjoittanut tämän:
90-luvun pienessä pohjalaiskylässä vein auton korjaamoon.
Jouduin juopon korjaamonpitäjän kuskiksi pontikanostoreissulle.
Kun tulimme pontikkataloon, siellä oli juuri käynyt poliisi tuhoamassa pontikat ja pannut.
Takuulla harvinainen kokemus.
Toinen kokemus samasta kylästä.
Olimme siis muuttaneet tyttöystäväni opiskelupaikkakunnalle, emmekä tunteneet siellä ketään.
Tutustuin kaveriin, kävin hänen luonaan kahvilla.
Taloon soitti Australiasta kännikiukuttelupuhelun talon edesmenneen vanhanisännän sisko.
Australian dokun takia vetivät lopulta puhelimen pistokkeen seinästä.
Kun tulin kotiin, tyttöystäväni istui puhelimessa kysymysmerkin näköisenä.
Hän toisteli "kuka on Tuula, minä en ole Tuula...".
Tämä Australian dokutäti oli jatkanut soittoyrityksiään, kunnes oli osunut meidän numeroomme!
En ole katkeroitunut elämääni. Veikkaan että voitin.
Vaimo, nyttemmin ex, puukotti minua kyrpään. Et tiedä mitä kipu on ennen kuin sinua on puukotettu kyrpään.
Koirani karkasi lentokoneen ruumasta ja juoksi kentällä pitkin kiitotietä, ja minä katselin tätä lentokoneen ikkunasta.
Minä olen myös nähnyt enkelin. Mieheni kuoleman jälkeen minulla oli todella vaikeaa ja eräs yö tunsin, kun joku koski olkapäähän ja heräsin siihen, jolloin sänkyni vierestä lähti enkeli menemään pois makuuhuoneen ovesta. Enkeli oli oven korkuinen ja se kulki siivet taakse käännettynä. Uskon, että enkeli tuli auttamaan minua, tuomaan lohtua suruuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.
Miten sä sitten voit sen tietää? Jos oli ns vieras adoptio, niin eihän biologisten vanhempien tietoja anneta adoptiovanhemmillekaan. Voitko kertoa, mikä tässä on taustana?
Hän kertoi jo tuolla, että oli vahingossa/sattumalta törmännyt ja kuullut hiedän nimensä sekä muistanut ne nimet papereista. Näin tehtiin joskus vielä 80-luvulla. Ei nykyään, paitsi ulkomaisten adoptioiden kohdalla. Kun lapsi täyttää 18 vuotta, niin sitten hän saa kaiken sen tiedon vanhemistaan/lapsuudestaan mitä on olemassa.
Oon siementäny sonnin