---- TOUKOKUUN TUHISIJAT vko33----
Laitan pinkan pystyyn, kun en huomannut, että kukaan olis vielä kerinnyt. Kertokaahan kuulumisianne uuden viikon ratoksi. Laitan omanikin myöhemmin.
Laru kp 20/29-30
Kommentit (82)
ONNEA PALJON PEPSI-80!!Toivottavasti vauva pysyy matkassa mukana,peukut pystyssä!
ja kaikille joille se törkeä täti saapui niin parempaa onnea uuteen kiertoon!
PUZZLE79 kiitoksia vaan tosta äippäraha tiedosta...täytyy vielä kysyä tarkemmin kelalta vaikka tällänen muistikuva mullakin oli mitä sanoit:)
KETTU-ÄIDIN GALLUPPIIN täälä ei olla naimisissa....vielä....oon ukolle sanonu et olis kiva mennä naimisiin ennen seuraavan lapsen syntymää,ei tarttis käydä niitä isyydentunnustuksia :) mutta saas nähdä.yhdessä ollaan oltu pari vuotta ja kihloja juhlittiin tänä kesänä=)
Tänne ei kuulu ihmeempiä,odotellaan kylmän rauhallisena kierron puoliväliä.....tai pikkuhiljaa pitäis taas alotella vauvahankintaa nytkun tätikin häippäs=) täälä menossa kp...öö....kp6/29-32(normalin mukaan)
plussia kaikille!!!
Jep lääkärissä käyty, ja kaikkiin kysuymyksiin joita kysyin tuli vastauks ei.... Todella boring, boring....
Siis ei raskaana, kait.
Limakalvon paksuuden avulla ei suostunu arvioimaan mahdollisten menkkojen alkua.
Oviksestaki " väitti" , että en välttämättä ovuloi eka kierrossa. Se olisi kuulemma hyvin normaalia.
Raivosi tikuttamisesta, ja väen vängällä väitti et meidän seksielämä on mennyt ihan sata varmasti siihen, et kalenteri kourassa hommaillaan... Ei ottanu kuuleviin korviinsa mun yksinpuhelua, että eikun haluaisin vaan itse tietää ovuloinko ihan yleisesti..
Ja marmatti myös siitä, että mulla ei ole mikään kiire raskautua?? Siis anteeks! Sanoin sil lekurille, että no tuota noin onhan tässä oltu melkein kaks vuotta ilman pillereitä, että siltä pohjalta... Tarttui vaan kiinni siihen faktaan et kun nyt kuitenkin olen raskautunut ilman apuja niin vielä ei tehdä mitään tutkimuksia.
Siis voi vi***.
Että tässäpä meikäläisen fiilikset tälle päivälle.
ööö ja joku oli plussannu, onnea siitä!